Regenesis

Zonne

New member
Hallo,

Laatst werd ik hier op het forum gewezen op de regenesis methode. Een soort reiki, quantum touch methode, maar dan anders :) Er wordt gewerkt met blue dot energy om zo je lichaam zelf aan te zetten tot genezing ( dus je krijgt geen energie van de behandelaar of uit de kosmos ).
Heeft iemand hier toevallig ervaring mee ? Ik ben wel benieuwd .....
 
Ik, en het bevalt zo als geschreven staat.
Je hoeft je alleen maar 'open' te stellen. Je merkt tijdens de behandeling wat( ik wel)...of niet. Maar! toch na een paar dagen ga je iets voelen, een verbetering van...wat mankeer je.
Ik ben bij een magnetiseur geweest, acupunctuur, een helder voelende, touch of matrix( wat juist een slecht resultaat had: ik werd er letterlijk ziek van.) Ik vergeet nog wat.
niets hielp zo goed als regenesis therapie. het is dat ik het neb mogen beleven want anders had ik niet geloofd dat de 'energie' zo sterk kon zijn.
 
Wat fijn dat je gelijk tijdens de behandeling al wat voelde ! Dan krijg je gelijk vertrouwen in zo'n therapie.
 
Inmiddels 4 ( eigenlijk 3 regenesis) behandelingen gehad, maar ik voel er nog niets ( in ieder geval niet bewust ) van helaas. Ik wil waarschijnlijk te graag ......
 
De reden dat ik regenesis deed/doe is een hartritmestoornis die men er in het ziekenhuis bij mij niet uit krijgt( 31 cardioversies, twee ablaties (hart operaties) en een hybride ablatie, pace maker en een berg pillen) Sterker: de stoornis werd eigenlijk erger, vandaar mijn stap naar Regenesis.

Door omstandigheden heb ik drie therapeuten gehad. De eerste kreeg wat problemen thuis en stopte er mee. Na twee behandelingen ben ik daar dus vertrokken.
Therapeut twee was eigenlijk een tussenstap voor mij, omdat mijn volgende 'keuze' met vakantie was en ik 4 weken zou moeten wachten ben ik daar één maal geweest.
Zodoende heb ik nu drie therapeuten gehad en heb gemerkt dat er verschil zit/is tussen deze mensen en hun energetische...'kracht'?
Alle drie zijn ze 'goed', is mijn mening, maar nr drie de beste. Bij haar had ik veel 'prikkels en gevoeltjes, maar ook werd ik letterlijk de eerste keer kotsmisselijk.( wat goed is, er gebeurt wat, das duidelijk.) Een keer ( ik ben twee maal dood geweest, of moet ik zeggen: bijna want ik ben er nog tenslotte) leek het alsof mijn hart het zou gaan begeven ( een ellende gevoel, in het kort erg lastig even uit te leggen) maar toch uiteindelijk, het is nu een volle maand geleden dat ik de laatste behandeling had, knap ik op.
De ritmestoornis verminderd langzaam maar zeker zonder dat ik nog iets merk van de therapeutische behandeling-en. Mijn lichaam is dus werkelijk zelf bezig.
Klinkt wellicht sterk, maar toch: Ik weet niet wat je klachten zijn, maar geef niet op. Blijf vooral niet te lang doorgaan met behandelingen, dat zal je therapeut ook wel weten. Gewoon geduld hebben.




 
Hallo Maarten,

Fijn dat het zo goed helpt voor je hartritmeproblemen ! Bij mij is nu een beetje de vraag hoe lang ik nog door moet gaan ermee. Ik wil nog wel een keer, maar als ik dan nog niets voel .... ik weet het niet. De behandelingen zijn niet echt goedkoop en de reis erheen kost me veel energie.
Misschien dat regenesis gewoon niet bij iedereen helpt. Of inderdaad dat een andere therapeut misschien meer kan bereiken.
 
Zonne,
Zover ik weet, alle drie mijn therapeuten hebben het gezegd!, is een behandeling of pl./m. 6 het max.
Als jou therapeut gewoon door wil gaan met behandelen....dan trek ik haar/zijn kunde in twijfel. Maar goed, hier boven heb je het over 4x, dus tot zo ver oké.
Hij/zij stuurt aan met zijn/haar energie, de rest moet jouw lichaam doen! In jouw plaats zou ik nu even stoppen en zien/voelen wat er in/met je lijf gebeurd komende...laat ik zeggen 3 a 4 maanden. Mij persoonlijk bevreemd het dat je letterlijk niets merkt/voelt. Maar ja, we zijn allemaal het zelfde en toch zijn we allen anders dus het kan goed.

Van de 75 € krijg je 35€ terug van je verzekering...?! Kijk even na.

Mag ik vragen bij welke...?

Mijne is: http://www.gerdafortuin.nl/

Ik ga in Okt. de basis-cursus doen. In de eerste plaats voor mij zelf, maar ook om uit te vissen of werkelijk 'iedereen' het kan. Een tweetal 'proefkonijnen' heb ik al. Ik ben werkelijk enthousiast.

 
Ik wil ook wat voelen !!! Ik betaal overigens wel wat minder als die 75 euro. Het is de bedoeling dus 5 behandelingen te doen, maar als ik dan nog niets voel, dan stop ik er wel mee waarschijnlijk.
We hebben het nog niet over het aantal behandelingen gehad overigens. Zelf voelt ze al wel heel veel verschil bij mij, maar ja, het is toch wel handig als ik dat ook ga voelen natuurlijk.
 
Z,
Een vraag nog: Hoe lang duurt een behandeling bij u?
Normaal is pl.min. 1½ uur of langer. Als de therapeut op een plek wat voelt dan zal hij/zij daar langer blijven 'hangen' en dus zal de behandeling langer duren. U betaald minder dan € 75, dan ga ik denken dat de tijdsduur ook korter is. Als u een uur of korter bezig bent dan gaat er iets niet zo het hoort, lijkt mij, maar ik kan het mis hebben natuurlijk. Even na zoeken kan ik ook niet, ik heb geen site/naam van uw therapeut
 
Ik word elke keer anderhalf uur behandeld, dus dat is gewoon goed. Ik wil liever de naam niet noemen. Het lijkt nu misschien alsof deze therapeute niet goed werk zou leveren, maar ik denk dat het meer aan mij ligt dan aan haar behandeling.
 
Hallo Maarten,

Ik was eigenlijk wel benieuwd hoe het inmiddels gaat ? Ben je al weer een keer bij de therapeute geweest ? Of ben je al begonnen aan de opleiding inmiddels ?
Ik ga over een paar weken nog een keertje en daarna eens overleggen over wat te doen.

edit: ooh nee, ik zie dat de opleiding start in oktober. Bijna al dus. Heel veel plezier en succes daarmee !
 
Zonne,
November/December ben ik van plan weer een bezoek te brengen aan mijn therapeute, voor 'onderhoud'.
Tot nu toe ervaar ik nog steeds het positieve van re-genesis therapie.
Nog steeds een hart dat te snel klopt, maar zonder, bijna zonder, dat het pijn doet of voelt alsof mijn hart door mijn borst huppelt of dat ik totaal uitgeput raak. Ik kan weer, na een jaar of 7, redelijk uit de voeten in op en rond mijn huis zonder uitgeput neer te vallen. Ook slik ik minder medicijn, tot ongenoegen van mijn cardioloog, maar oke, ik ben nou eenmaal eigenwijs zeggen de mensen die mij kennen.
Zelfs wat zwaarder werk wil weer lukken; ik ben een gelukkig mens...aan het worden

Ik zal je laten weten hoe de cursus was
 
Dank je wel Maarten voor je reactie hier terug. En ik hoop dat je hartkloppingen al minder worden totdat het hart gewoon klopt zoals het hoort. En dan het liefste zonder allemaal troep medicijnen ( alhoewel het heel fijn is dat er zulke medicijnen zijn soms ).
Ik hoor graag van je hoe de cursus is ! Is het een lange cursus, of een paar dagen ?
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.500
Berichten
519.458
Leden
8.646
Nieuwste lid
Marco777
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan