Red de schapen!

Sneltest in "de keel" werkt beter, volgens een volger van Marc van Ranst...

 
Er blijken testen te zijn waar je op spuugt [sorry beelddenkers!]. Waarom wordt dit niet gepromoot?
 
Ter info, mocht het ooit nodig zijn. Genoemde PQQ m.i. inwisselbaar voor IVM.



De dosering zal een probleem kunnen zijn,
Ik ben voor dit soort oplossingen, maar het benaderd de effectiviteit van ivm en AVM niet, het zal ook niet nodig zijn voor vax schade,
Die gaan dood of maken er zelf een eind aan, de enkeling die overblijft kan dan ivm krijgen, de waphotheken zitten goed gevuld
 
  • Leuk
Waarderingen: Gaia
Nee je mist niets aan Social Media, kost een hoop tijd. Twitter was in het begin best leuk, heb er 10 jr een account gehad maar geen spijt dat ik weg ben. Het is echt een deugende, negatieve bende. Nu alleen nog LinkedIn waar ik ook niets mee doe.
Twitter.jpg
 
Het probleem is dat mensen [ja vrouwen, maar ik ervaar ook mannen] niet de causaliteit zien.

Als je het ze uitlegt volgt er weer de klik, het geluid van de krekels en vervolgens 'ja maar lorre koppiekrauw'.
Die mannen waar je op doelt zijn van die verwijfde meelopers 🤣🤣🤣
 
  • Leuk
Waarderingen: Heks
Dit filmpje zal hier al ergens op het forum staan, echter had ik deze nog niet bekeken. Wat mij opvalt is dat de vader maskerdragend is en denkt dat hij de zaak te kakken zet in zijn filmpje.
Wat mij veel eerder tegen de borst stuit is dat later in het filmpje blijkt dat hij zijn twee kinderen bloot stelt aan deze agressie, welke hij zelf oproept door 'onderzoek' te doen en dit wil tonen aan de wereld.

Kunnen ouders aub eerst ouder zijn en daarna pas andere zaken? Hij had dit hele toneelstukje ook uit kunnen voeren zonder dat de kinderen in de nabijheid waren. Als je denkt dat dit wel meevalt let dan maar eens op de houding en het gezicht van het oudste kind aan het eind van het filmpje.

Ook de wakkeren kunnen slaapjes zijn!

 
Niet mee eens. Hij is een voorbeeld voor zijn kind. Nu alleen nog onbekapt door het leven gaan.

Mike
 
  • Leuk
Waarderingen: Heks
Dit filmpje zal hier al ergens op het forum staan, echter had ik deze nog niet bekeken. Wat mij opvalt is dat de vader maskerdragend is en denkt dat hij de zaak te kakken zet in zijn filmpje.
Wat mij veel eerder tegen de borst stuit is dat later in het filmpje blijkt dat hij zijn twee kinderen bloot stelt aan deze agressie, welke hij zelf oproept door 'onderzoek' te doen en dit wil tonen aan de wereld.

Kunnen ouders aub eerst ouder zijn en daarna pas andere zaken? Hij had dit hele toneelstukje ook uit kunnen voeren zonder dat de kinderen in de nabijheid waren. Als je denkt dat dit wel meevalt let dan maar eens op de houding en het gezicht van het oudste kind aan het eind van het filmpje.

Ook de wakkeren kunnen slaapjes zijn!


Toevallig had ik deze video eerder geplaatst (geen probleem dat jij hem nogmaals plaatst), maar nergens had ik de indruk dat deze jongeman vader was van de kinderen, maar jij klaarblijkelijk wel...
Ik denk dat je de objectiviteit mist omdat je je vrouwelijke emoties hier tussen hebt gegooid Heks.

Kijk het filmpje is nog, die man is heel de tijd niet te zien met de vrouw en kinderen, pas bij de kassa.
De vrouw met de kinderen geeft duidelijk aan dat "ook" zij hier niet meer gaat winkelen, ze zegt niet "wij" komen hier niet meer terug, wat je zou verwachten als ze ook maar iets met elkaar te maken zouden hebben.
Aan het einde van de video gaat de man een andere richting op dan de vrouw en de vrouw kijkt hem ook niet meer aan, lijkt me dus niet een partnerschap, behalve als ze de scheiding op dat moment hadden uitgesproken, maar dan hadden we denk ik wel een ander scene gezien...
 
  • Leuk
Waarderingen: Heks

Forum statistieken

Onderwerpen
4.475
Berichten
503.137
Leden
8.636
Nieuwste lid
Jerosteo
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan