Red de schapen!

Man in Canada moet winkel verlaten omdat hij aan een geurenkaars wilt ruiken

 
Man in Canada moet winkel verlaten omdat hij aan een geurenkaars wilt ruiken


Die zag ik gister ergens, die winkel krijgt nu geen klanten meer, iedereen loopt naar de buurman die duurder is.
Dus
Go woke go broke
 
Een man als adoptie moeder dit moet een grap zijn ( vrees van niet ) wat erg dit !,
Heel dat account met zijn boodschappen is vol haat tegen de ongevaccineerde medemens en de niet-woke-mens. En dit zijn dan de deugdmensen die zgn. de aarde moeten redden en voor gelijkheid zijn? Nou dan weet ik het wel. Deze man is ziek.

Dorothé
 
Mag ik even iets in de groep gooien? Ik kijk wel wat jullie ervan vinden.
Als Trump het Truth Social platform heeft opgezet en live is dan stoppen we direct op alle topics met het delen van Twitter berichten. Wat bereiken we er verder mee? Mensen die nu niet wakker zijn worden nooit meer wakker, het kost veel tijd om alles op te zoeken wat je wilt posten en we delen met elkaar wat we gezamenlijk al weten. Scheelt een hoop tijd en we geven geen aandacht meer aan een platform dat toch al is doodgebloed. Vanaf 21-02 ongeveer komt het live! Deal?
 
Mag ik even iets in de groep gooien? Ik kijk wel wat jullie ervan vinden.
Als Trump het Truth Social platform heeft opgezet en live is dan stoppen we direct op alle topics met het delen van Twitter berichten. Wat bereiken we er verder mee? Mensen die nu niet wakker zijn worden nooit meer wakker, het kost veel tijd om alles op te zoeken wat je wilt posten en we delen met elkaar wat we gezamenlijk al weten. Scheelt een hoop tijd en we geven geen aandacht meer aan een platform dat toch al is doodgebloed. Vanaf 21-02 ongeveer komt het live! Deal?
Mogen we niet meer lachen, soms zijn die kwetter berichten best humoristisch
Mensen wakker maken doe ik toch niet meer aan, niet wakker nu zoek het maar uit
 
Mogen we niet meer lachen, soms zijn die kwetter berichten best humoristisch
Mensen wakker maken doe ik toch niet meer aan, niet wakker nu zoek het maar uit.
Van mij mag je best lachen maar dan met de posts van Truth Social. Het lijkt overigens wel op Twitter en wat zou de 1e post van Trump worden dan? Look to Twitter exactly this… 😉
 
Van mij mag je best lachen maar dan met de posts van Truth Social. Het lijkt overigens wel op Twitter en wat zou de 1e post van Trump worden dan? Look to Twitter exactly this… 😉
Het is, dat kwetter hier langs komt anders zag ik het nooit 🤣🤣🤣
 
Nee je mist niets aan Social Media, kost een hoop tijd. Twitter was in het begin best leuk, heb er 10 jr een account gehad maar geen spijt dat ik weg ben. Het is echt een deugende, negatieve bende. Nu alleen nog LinkedIn waar ik ook niets mee doe.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.474
Berichten
503.112
Leden
8.635
Nieuwste lid
halfedelsteen
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan