Red de schapen!

Toevallig had ik deze video eerder geplaatst (geen probleem dat jij hem nogmaals plaatst), maar nergens had ik de indruk dat deze jongeman vader was van de kinderen, maar jij klaarblijkelijk wel...
Ik denk dat je de objectiviteit mist omdat je je vrouwelijke emoties hier tussen hebt gegooid Heks.

Kijk het filmpje is nog, die man is heel de tijd niet te zien met de vrouw en kinderen, pas bij de kassa.
De vrouw met de kinderen geeft duidelijk aan dat "ook" zij hier niet meer gaat winkelen, ze zegt niet "wij" komen hier niet meer terug, wat je zou verwachten als ze ook maar iets met elkaar te maken zouden hebben.
Aan het einde van de video gaat de man een andere richting op dan de vrouw en de vrouw kijkt hem ook niet meer aan, lijkt me dus niet een partnerschap, behalve als ze de scheiding op dat moment hadden uitgesproken, maar dan hadden we denk ik wel een ander scene gezien...
Ja je hebt gelijk: https://www.fatsforum.nl/threads/red-de-schapen.4092/post-362374

Wat betreft de plaatsing van eea. Zoals ik eerder al schreef: "Dit filmpje zal hier al ergens op het forum staan, echter had ik deze nog niet bekeken."
 
Ik zie het al. Anita Witzier. 80 jaar ouder geworden.

Mike
🤣Zitten we lekker langs elkaar heen te kletsen. Citeer dan ook even joh ;)

Ja Witzier, blakend van gezondheid door haar prikken. Zo gezond wordt een mens er nou van. Goed voorbeeld doet volgen.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
499.772
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan