Red de schapen!

Twuoawy83hltuk3swj88daouaoqnqiev8.jpg
Mike
 
https://www.blckbx.tv/videos/wat-als-laserguns-de-wereld-verkeers-crisis-kunnen-bedwingen-bmdw4
 
Wij kunnen je dit niet laten inzien, de media zal het je niet laten inzien. Dus je kunt het alleen maar zelf gaan inzien als bij jou de grens van het acceptabele bereikt wordt.

Dorothé
 
En dat Godsgeschenk kan nog wel eens heel lang gaan duren.

Sprak gisteren iemand. Mondkapjes drager, weet dat corona geen gevaar is, weet niet dat de Great Reset wordt uitgerold, weet niet dat haar grondrechten afgenomen worden.

We hadden het over de demontraties. Ik was er ook weer afgelopen zaterdag in Amsterdam.

Ze voelde niet de behoefte om in verzet te komen. Ze had namelijk niet zoveel last van de maatregelen zei ze.

Have faith in humanity ben ik dan even kwijt.
 
Je was in Amsterdam. Daar waren naar schatting 10.000 tot 15.000 mensen, de hoogste opkomst tot nu toe. Onder jullie bevonden zich voor het eerst veteranen en zorgmedewerkers die zich openlijk als zodanig bekendmaakten (en ja, ze waren echt en nee, het waren geen verklede wappies). Gewone Amsterdammers sloten zich bij jullie aan en brachten jullie voedsel, drank en warme dekens. Toen jullie in de Arena werden afgezet stonden er taxi's klaar, al dan niet officieel, die jullie terugbrachten naar het centrum. Dus ja, have faith in humanity.​
De aantallen groeien, Willem Engel voorspelde een kantelpunt in maart en dat uiterlijk eind april de ME de helmen zal neerleggen. Weet hij van March madness en April showers? Geloof je werkelijk dat hij zomaar een dansleraar is die ineens het licht zag? Hoe blijft hij zo kalm en optimistisch terwijl de media en politiek hem onophoudelijk demoniseert? Hij lijkt wel getraind!​
Het gaat goedkomen, Spal, maar voor zo iemand als die jij sprak moet het helaas nog erger worden voordat het beter wordt. Het is al heel wat dat zo'n normie inmiddels al zo ver is dat ze beseft dat dit weinig tot niets met virusbestrijding van doen heeft, dat was een jaar geleden wel anders. Maar veel mensen zijn grenzeloos egoistisch, 'als ik er maar geen last van heb'. En dus moet de voortdurende staatsprovocatie ook hen uiteindelijk bereiken. Ze hebben hun 'precipice' duidelijk nog niet bereikt.​
Uiteindelijk wint het logische verstand, dit is onvermijdelijk. Dat is wat bedoeld wordt met 'have faith in humanity'. Tevens is dit een spirituele les in egoloosheid. Pas als we beseffen dat we samen schouder aan schouder moeten staan tegen een gezamenlijke vijand vinden we ook weer onze gezamenlijke menselijkheid. Dat heb jij afgelopen zaterdag al mogen ervaren. Het is al gaande, Spal, have faith in humanity.​
Mike
 
Ze voelde niet de behoefte om in verzet te komen. Ze had namelijk niet zoveel last van de maatregelen zei ze.

Have faith in humanity ben ik dan even kwijt.
Blijft lastig soms, de omgang met zulke mensen...., zo braaf en volgzaam.
Niet te lang aan storen!
Ik merk juist regelmatig, dat mensen die een poosje geleden nog zich alles lieten welgevallen, mij nu aanspreken over zaken waar ik vragen over stelde en waar ze dus over nagedacht blijken te hebben. En wat weer vragen bij hen opriep, waar ze dan graag antwoorden op wilden hebben. Van zulke gesprekken word ik ontzettend blij, al ben ik realistisch genoeg om te beseffen dat lang niet iedereen op ontdekkingsreis wil/kan. Daarnaast hebben de meesten hier op het forum een giga informatievoorsprong ten opzichte van de mensen die letterlijk overdonderd werden
door de C crisis vorig jaar, die hebben nog heel wat in te halen nadat ze van de schrik zijn bekomen. En dat gaat niet altijd zo vlug als wij graag willen en tuurlijk frustreert dat zo nu en dan, maar over het geheel heb ik de indruk dat steeds meer mensen weer zelf beginnen na te denken.
 
Helaas zien de meesten op dit moment nog niet dat de grens van het acceptabele bereikt is. Dit is grotendeels omdat de media ze dit niet mededeelt, en anderzijds inderdaad egoïsme.

Ik kan niet, in de symboliek van Henk, mensen in het gezicht blijven slaan, totdat ze het gaan inzien.

Ze moeten inderdaad zelf de afgrond gaan voelen. Dan pas, ja dan pas zullen die ogen open gaan.

Dorothé
 
Dank Mike.

Inderdaad zaterdag was in dat opzicht mooi, hoopgevend en veelbelovend. Goed dat je mij er weer op gewezen hebt. Zat een beetje vast in ongeloof na haar opmerking.

Wij werden in IJdorp gedropt. In de bus informeerden wij elkaar over een Telegram App die in rap tempo opgetuigd was 'Vervoer voor Demonstranten'. Wij hebben de goedheid ervaren van een andere demonstrant die niet gegijzeld is geworden en ons met alle liefde is komen ophalen en ons naar de auto heeft gebracht die wij dichtbij het Museumplein geparkeerd hadden. Geld voor benzine nam ze pas aan na ferm aandringen.

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.782
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan