Red de schapen!

Ttg8qwewqivcq84smcic01solvve1u3ip.jpg


Mike
 
Vanochtend stond ik op de natuurijsbaan in ons dorpje en genoot van het ijs en alle blije mensen die aan het schaatsen waren.
Dus ik zeg tegen de persoon naast mij, die ook stond te genieten: Mooi he?
Zegt zij: Ja! Daar doen we het voor, he?
Toen zei ik: Wat doen we, wat bedoel je precies?
Zij antwoordde: Ons afval scheiden!

?!?

Denk je dat we ijs en sneeuw hebben, omdat we ons afval scheiden? vroeg ik.
Behhhh! antwoordde het schaap toen; dat betekent  Ja!
 
Ik ben benieuwd, zijn er hier mensen die ondanks alle waarschuwingen en info die we hebben gegeven, die nu merken dag diezelfde mensen het vaccin toch hebben genomen en Als gevolg daarvan bijwerkingen hebben?

Het is treurig om te zien maar ondanks alle info nu gaan lopen klagen. Ik heb zelf besloten deze mensen in hun sop gaar te laten koken. Ze zijn duidelijk helemaal niet op de hoogte en hebben simpelweg gewoon niet gelezen. Inmiddels ga ik geen moeite meer doen. Ga maar lekker ziek zijn, accepteer de bijwerkingen welke dat ook moge zijn. De reden? De mensen die al hun energie in zetten hebben onderhand bijwerkingen van het redden van schaapjes.
 
Om een lid van onbesproken gedrag van een kudde schapen te zijn, dient men eerst en vooral schaap te zijn.



Albert Einstein
 
Nou, je denkt ze lezen het wel. Het gaat hun immers ook aan. Blijkbaar dus niet. Ondanks dat ik dat vermoeden al had besloot ik stug door te gaan en op sommigen wel effect. Maar ook al is het vaccin genomen en zijn er bijwerkingen en dan zoals misselijk en raar in het hoofd, op nagestuurde info nog reageren met de woorden: ach, ik zie het wel. Zalwel los lopen.

Of het valt idd mee of ik zeg,

Oké, blijf lekker los lopen dan. Doeiiiii.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.820
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan