Red de schapen!

Niets nieuws onder de zon:

T3eki9ohapqvja02wcep2rdkzln6r8ogu.jpg


Mike
 
Ik vang signalen op van normies die niet ontvankelijk zijn voor mijn argumenten maar wel op basis van hun eigen logica concluderen dat dit echt te ver gaat en zelf de vergelijking met WO2 trekken. Ze zijn hun hand aan het overspelen!

Mike
 
Ik vang signalen op van normies die niet ontvankelijk zijn voor mijn argumenten maar wel op basis van hun eigen logica concluderen dat dit echt te ver gaat en zelf de vergelijking met WO2 trekken. Ze zijn hun hand aan het overspelen!
Dat herken ik sinds vorige week! Zondag sprak ik iemand die zei: "Volgens mij is er iets dat ons niet verteld wordt. Waarom worden we voor een griepvariant al zo lang vastgehouden?". Hij was eerst altijd voor een vaccin en geloofde alles dat verteld werd over Corona. Tot een paar weken geleden zelfs nog.

Dit kreeg ik opgestuurd, met inderdaad een verwijzing naar de Tweede Wereldoorlog.

lpgzr450wbejku5n5as1akqslmf9yle7.jpg




T5ga0d7v2tn4z8psjikzl8dujxjqeu22b.jpg
 
Jan Roos heeft zijn vinger aan de pols van de doorsnee normie en ik denk dat hij heel erg goed zit met onderstaande analyse:

https://www.dagelijksestandaard.nl/2021/01/column-jan-roos-rutte-kan-zijn-agenda-niet-meer-doordrukken-het-volk-is-het-zat-om-misbruikt-te-worden/

Mike
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
499.184
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan