Red de schapen!

We hebben nog geen tijd om schapen te redden. De wakkeren moeten zichzelf nog eerst bevrijden van hun angst en hun waarheid doorleven voordat we daartoe in staat zijn.
 
Liz, je denkt niet bij de schapen te horen maar je bent er zelf ook nog 1. Het enige wat ik je constant zie doen is met jezelf bezig zijn op basis van ingebeelde klachten. Alleen maar omdat je het licht hebt gezien over niet-bestaande 'virussen' wil nog niet zeggen dat je niet vatbaar bent voor andere illusies.

Mike
 


Ook een mooie brief. Jammer dat hij nog fijntjes een sneer naar Trump moet geven :-(
 

plaatje van Zathras hier eerder op het forum in deze rubriek: dit gaan de eigenschappen van het fantasie-Marburgvirus zijn: het verspreidt zich ''asymptomatisch''. Dus via mensen zonder of met geen noemenswaardige klachten: de ongevaccineerden, die zogenaamd ziek zijn, maar geen/weinig of aspecifieke klachten hebben, maar de ziekte zogenaamd wel verspreiden: 1636357904000.png
 
plaatje van Zathras hier eerder op het forum in deze rubriek: dit gaan de eigenschappen van het fantasie-Marburgvirus zijn: het verspreidt zich ''asymptomatisch''. Dus via mensen zonder of met geen noemenswaardige klachten: de ongevaccineerden, die zogenaamd ziek zijn, maar geen/weinig of aspecifieke klachten hebben, maar de ziekte zogenaamd wel verspreiden: Bekijk bijlage 5193
Ik zie dat Marburgvirus telkens terugkomen in alternatieve kringen, ook tijdens mijn lezingen. Dit is een eigen leven gaan leiden. Wat is de oorspronkelijke bron van dit verhaal?

Mike
 
Ik zie dat Marburgvirus telkens terugkomen in alternatieve kringen, ook tijdens mijn lezingen. Dit is een eigen leven gaan leiden. Wat is de oorspronkelijke bron van dit verhaal?

Mike
De gavi en de MSM begin augustus was er een zeldzame dode met Marburg in West afrika op MSM, die tijd had gavi een stuk Marburg de next pandemic, maar die hebben ze vaker met meer ziekten, nu kan het zijn dat ze voorsorteren op de volgende plandemic.
Of door complot wappies opgeklopt op telegram omdat het zo vindbaar is 😇
Zou met niet verbazen als er een figuur is, wat interne bronnen heeft hierover Charlie Ward of zo... Dit is speculatie en ga niet bij die nepper zoeken

 
god straft direct: https://www.rtvnoord.nl/nieuws/867342/tientallen-coronabesmettingen-na-optreden-borrelband-ter-apel

Tientallen coronabesmettingen na optreden Borrelband Ter Apel​


Martijn Klungel

Vandaag, 11:52 2 minuten leestijd
Op zaterdag 31 oktober was hier een optreden van De Borrelband in Ter Apel
Op zaterdag 31 oktober was hier een optreden van De Borrelband in Ter Apel © Henk Binnendijk/Groningen in Beeld
Tijdens een feest van de Ter Apeler band 'Borrelband' in Hotel Boschhuis, zijn tientallen toeschouwers besmet geraakt met corona. Ook prominent bandlid Alex Vissering is ziek geworden.
Naar omstandigheden gaat het goed met Vissering, die het feest samen met de andere bandleden organiseerde. Er waren volgens hem zo'n 170 mensen bij het optreden en daarvan zouden 40 tot 50 mensen besmet zijn met corona.
'Ik weet niet wat ik dacht toen ik het hoorde', zegt Vissering over de situatie. 'Je gaat eens speculeren over de oorzaak en met vingers wijzen, maar dat heeft totaal geen zin. We moeten er nu voor zorgen dat we erdoor komen en het leven weer oppakken.'
Alex Vissering tijdens de opnames van zijn nieuwe solo-album
Alex Vissering tijdens de opnames van zijn nieuwe solo-album © René Walhout/RTV Noord

Wel gecontroleerd op coronatoegangsbewijs​

Volgens de artiest en ook de eigenaren van Hotel Boschhuis, die de zaal ter beschikking stelden, is er wel gecontroleerd op het coronatoegangsbewijs. 'Maar er hoeft maar één iemand naar binnen te gaan die corona onder de leden heeft en je krijgt dit soort situaties', zegt Vissering.
Je ziet dat veel mensen weer bij elkaar kunnen komen, maar eigenlijk kan dat dus niet
Alex Vissering - zanger en gitarist van De Borrelband
De artiest pleit er daarom ook voor om grote bijeenkomsten, zoals bijvoorbeeld optredens en feesten, voorlopig geen doorgang te laten vinden. 'Je ziet dat veel mensen weer bij elkaar kunnen komen, maar eigenlijk kan dat dus niet.'

Hotel dicht vanwege coronabesmettingen​

Hotel Boschhuis in Ter Apel was de afgelopen week dicht, want ook de eigenaren zijn besmet met corona. Volgens eigenaresse Janine Porrenga een ongelukkige samenloop van omstandigheden: twee andere personeelsleden waren met verlof waardoor de familie Porrenga als enige overbleef om het hotel te beheren.
Het optreden van de Borrelband, die bestaat uit (prominente) Ter Apelers, was op 31 oktober. Hotel Boschhuis ging een paar dagen daarna dicht. Het hotel zegt woensdag weer open te willen gaan.

RTV Noord heeft de GGD benaderd om het aantal besmettingen te kunnen verifiëren, maar een woordvoerder geeft aan dat ze daar geen uitspraken over doen.
 
god straft direct: https://www.rtvnoord.nl/nieuws/867342/tientallen-coronabesmettingen-na-optreden-borrelband-ter-apel

Tientallen coronabesmettingen na optreden Borrelband Ter Apel​


Martijn Klungel

Vandaag, 11:52 2 minuten leestijd
Op zaterdag 31 oktober was hier een optreden van De Borrelband in Ter Apel
Op zaterdag 31 oktober was hier een optreden van De Borrelband in Ter Apel © Henk Binnendijk/Groningen in Beeld
Tijdens een feest van de Ter Apeler band 'Borrelband' in Hotel Boschhuis, zijn tientallen toeschouwers besmet geraakt met corona. Ook prominent bandlid Alex Vissering is ziek geworden.
Naar omstandigheden gaat het goed met Vissering, die het feest samen met de andere bandleden organiseerde. Er waren volgens hem zo'n 170 mensen bij het optreden en daarvan zouden 40 tot 50 mensen besmet zijn met corona.
'Ik weet niet wat ik dacht toen ik het hoorde', zegt Vissering over de situatie. 'Je gaat eens speculeren over de oorzaak en met vingers wijzen, maar dat heeft totaal geen zin. We moeten er nu voor zorgen dat we erdoor komen en het leven weer oppakken.'
Alex Vissering tijdens de opnames van zijn nieuwe solo-album
Alex Vissering tijdens de opnames van zijn nieuwe solo-album © René Walhout/RTV Noord

Wel gecontroleerd op coronatoegangsbewijs​

Volgens de artiest en ook de eigenaren van Hotel Boschhuis, die de zaal ter beschikking stelden, is er wel gecontroleerd op het coronatoegangsbewijs. 'Maar er hoeft maar één iemand naar binnen te gaan die corona onder de leden heeft en je krijgt dit soort situaties', zegt Vissering.
Je ziet dat veel mensen weer bij elkaar kunnen komen, maar eigenlijk kan dat dus niet
Alex Vissering - zanger en gitarist van De Borrelband
De artiest pleit er daarom ook voor om grote bijeenkomsten, zoals bijvoorbeeld optredens en feesten, voorlopig geen doorgang te laten vinden. 'Je ziet dat veel mensen weer bij elkaar kunnen komen, maar eigenlijk kan dat dus niet.'

Hotel dicht vanwege coronabesmettingen​

Hotel Boschhuis in Ter Apel was de afgelopen week dicht, want ook de eigenaren zijn besmet met corona. Volgens eigenaresse Janine Porrenga een ongelukkige samenloop van omstandigheden: twee andere personeelsleden waren met verlof waardoor de familie Porrenga als enige overbleef om het hotel te beheren.
Het optreden van de Borrelband, die bestaat uit (prominente) Ter Apelers, was op 31 oktober. Hotel Boschhuis ging een paar dagen daarna dicht. Het hotel zegt woensdag weer open te willen gaan.

RTV Noord heeft de GGD benaderd om het aantal besmettingen te kunnen verifiëren, maar een woordvoerder geeft aan dat ze daar geen uitspraken over doen.


Telt de demo in den Haag gisteren al als een super spreader event?
 
Telt de demo in den Haag gisteren al als een super spreader event?
Nog niet eerst de klimafaat demo in islamsterdam, dat mag eerst een super spreader event worden, bij demonstraties tegen covid maatregelen komt besmetting niet voor...... Ze testen gewoon niet maar nemen ivm 🤣🤣🤣🤣
 
Telt de demo in den Haag gisteren al als een super spreader event?
Afgezien van dat de demo een buiten-event was en het concert van Alex Vissering een binnenconcert, lopen met de demo voornamelijk ongevaxten mee en waarschijnlijker is dat er veel gevaxten aanwezig waren bij het concert van Alex Vissering.

Van de geprikten wordt gezegd dat die na de twee prikken aanzienlijk minder niet-specifieke antistoffen beschikbaar hebben vanwege het mechanisme van de Antibody Dependent Enhancement (ADE). Dit mechanisme is beschreven door Capel, Malone, VandenBossche, Yeadon en dr. Tenpenny. FvD heeft er vragen over gesteld bij Hugo en die heeft voor de beantwoording van de vragen uitstel aangekondigd begrijpelijkerwijze omdat het hem niet uitkomt. Gesteld dat het echt zo is dat er veel mensen echt klachten gekregen hebben na het concert en niet dat het enkel weer ging om een PCR-testpandemie.

Verder is het behoorlijk smerig zoals de zanger zich opstelt door met zijn vinger weer te wijzen naar de ongevaxten.
 
Laatst bewerkt:
gisteren een tijdje zitten beeldbellen met een kennis (die zich heeft laten vaccineren), het gesprek eindigde weer eens zoals vanouds. Zijn dochter werkt op de IC en het is toch echt wel de schuld van de ongevaccineerden volgens hem dat er zoveel mensen in het ziekenhuis belanden blabla eigenlijk hoorde ik de helft maar van wat hij zei. Ook bleef hij maar hameren op het feit dat ik toch echt niet ziek moest worden, daar was hij bang voor. Omdat ik mij niet heb laten vaccineren. Ik heb maar opgehangen.

Later op de avond had ik iemand anders aan de telefoon. Die zich ook heeft laten vaccineren... veel mensen wilden geen contact meer met hem omdat hij zich heeft laten vaccineren. Ze zeiden dat hij de duivel in zich heeft toegelaten. Het geeft wel aan dat er dus ook echt wel veel mensen tegen het vaccin zijn die wakker zijn, dat stelt me dan wel weer gerust.
Maar hij zei wel dat hij deze tweedeling in de maatschappij moeilijk vindt.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
499.922
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan