Red de schapen!

De mens doet altijd meer om pijn te vermijden dan om geluk na te streven. Rare kronkel die je kunt opheffen als je hem beseft. Ik merk dat de laatste week toch nog weer mensen die ik 100%drs Schaap had verklaard miniem beginnend wakker lijken te worden. Toch hoopvol. Vooral de qr bij jeugdsporten zwembad zwemles etc draagt daaraan bij. Wat mij betreft nog strengere maatregelen volgende week, dan schiet het tenminste een beetje op in NL
 

Bericht van Sietske Bergsma voor jongvolwassenen: video begint (pas) bij dat ze zich richt aan jongvolwassenen:

 
Getverdemme: daar gaan we dan:

De NSB en de landwacht moet natuurlijk wel iets te doen hebben anders zitten ze maar thuis ivm opleiding kleuterschool met leerweg ondersteuning is er niets anders wat ze kunnen🤣🤣🤣 iets anders had het toch niet verwacht hoop ik
 
De NSB en de landwacht moet natuurlijk wel iets te doen hebben anders zitten ze maar thuis ivm opleiding kleuterschool met leerweg ondersteuning is er niets anders wat ze kunnen🤣🤣🤣 iets anders had het toch niet verwacht hoop ik
Nee inderdaad, ik had niks anders verwacht. Ik waarschuwde mijn sportschoolhouder eerder al die nog vol optimisme de toekomst inkijkt en de qr-codes lichtzinnig denkt te kunnen gaan handhaven: beetje lullig misschien mijn bangmakerij maar ik wilde iemand wakker schudden voor de krachten die er nu gewoon zijn, toen een sporter in ons beider bijzijn ronduit zei dat de 15 procent ongevaccineerden nu de rest van NL gijzelt: dat we een DDR worden waarin iedereen elkaar verklikt. Dat is de trieste staat van Nederland. We zitten er denk ik middenin. Ik wil de sportschoolhouder behoeden. Want ik zag de mensen in die sportschool al lang raar naar me kijken. Het lijkt wel of er ''ongevaccineerd'' op mijn voorhoofd getatoueerd staat. Eerder heb ik me in discussies in groepsgesprekken bij de sportschool ook gewoon openlijk uitgelaten hierover. Dus niet raar.
 
Laatst bewerkt:
Nee inderdaad, ik had niks anders verwacht. Ik zei ook al tegen mijn sportschoolhouder die nog vol optimisme de toekomst inkijkt en de qr-codes lichtzinnig denkt te kunnen gaan handhaven: beetje lullig misschien als ik haar bang maakte, maar ik wilde haar wakker schudden voor de krachten die er nu gewoon zijn: dat we een DDR worden waarin iedereen elkaar verklikt. Dat is de trieste staat van Nederland. We zitten er denk ik middenin. Ik wil haar behoeden. Want ik zag de mensen in die sportschool al lang raar naar me kijken. Het lijkt wel of er ''ongevaccineerd'' op mijn voorhoofd getatoueerd staat. Eerder heb ik me in discussies in groepsgesprekken bij de sportschool ook gewoon openlijk uitgelaten hierover. Dus niet raar.
Niet vergelijkbaar met DDR, gewoon nsbderland zo deed men dat in de oorlog ook, gewoon nsbderland gedrag wat echt na 80 jaar nog vollop aanwezig is, iets geleerd van de geschiedenis neeee
 
Over NSB gedrag gesproken. Mijn man was in de stad en hij zei dat er een stelletje uit de lift stapten en die zagen medewerkers van een horeca gelegenheid verderop zonder mondluier serveren en die vent zei: zoo moet je kijken dat personeel draagt niet eens een monkapje, kan toch niet??? 🤮 🤮

die lunchroom is overigens zonder QR en ze zijn daar heel wakker(y) mijn man opperde om daar binnenkort maar eens een bakkie te gaan doen. Met alle liefde steun ik zulke horeca ondernemers!
 
Laatst bewerkt:


Elite bang dat de schapen wakker worden:)
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.837
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan