Red de schapen!

De stand is nu 31%(eens) tegen 39% ONEENS. Verbetering binnen een uur !
40% oneens.

Het is onvermijdelijk: vanavond kondigt het kabinet nieuwe maatregelen af om de coronacijfers te beteugelen. Een korte maar stevige lockdown moet op korte termijn het aantal besmettingen en ziekenhuisopnames verlagen.

Dat mensen nog niet gaan denken dat ondanks alle lockdowns er nog steeds zoveel besmettingen zijn dat dat een teken is dat lockdowns niet werken is zeer opmerkelijk.
 
Dit is van het tv programma Mindfuck,

Dit experiment geeft perfect weer hoe de mensen zich gedragen, zeker ook heel toepasselijk in deze tijd.
Lekker als makke schapen achter de andere aan terwijl je geen idee hebt waar het voor is.

Er ging eerst niemand staan in deze rij omdat de rij leeg was, tot dat er 1 iemand vooraan ging staan.
Het gevolg is dat mensen hier gewoon bij aan sloten, niet eens wetende wat ze konden verwachten.
Vervolgens precies hetzelfde gedrag vertonen van degene voor je.

 
Dit is van het tv programma Mindfuck,

Dit experiment geeft perfect weer hoe de mensen zich gedragen, zeker ook heel toepasselijk in deze tijd.
Lekker als makke schapen achter de andere aan terwijl je geen idee hebt waar het voor is.

Er ging eerst niemand staan in deze rij omdat de rij leeg was, tot dat er 1 iemand vooraan ging staan.
Het gevolg is dat mensen hier gewoon bij aan sloten, niet eens wetende wat ze konden verwachten.
Vervolgens precies hetzelfde gedrag vertonen van degene voor je.


WTF?? Ik kan wat hier gebeurt totaal niet bevatten... 🤯
 
Dit is van het tv programma Mindfuck,

Dit experiment geeft perfect weer hoe de mensen zich gedragen, zeker ook heel toepasselijk in deze tijd.
Lekker als makke schapen achter de andere aan terwijl je geen idee hebt waar het voor is.

Er ging eerst niemand staan in deze rij omdat de rij leeg was, tot dat er 1 iemand vooraan ging staan.
Het gevolg is dat mensen hier gewoon bij aan sloten, niet eens wetende wat ze konden verwachten.
Vervolgens precies hetzelfde gedrag vertonen van degene voor je.



Ik heb dit jarenlang gehad in de file bij de burg bij Gorinchem, de rechter uitvoegstrook nemen richting Rotterdam en dan rechtdoor de afslag Avelingen en vervolgens ,netjes invoegen en pak je weer de snel weg richting Breda, niets illegaals aan. Alleen het tijdstip weten wanneer je dit wel en niet kan doen. Niemand volgde mij en reed zomaar 1,5 km file voorbij met 80 per uur. De rest bleef jarenlang gewoon in de rij staan
 
Waarom deze trollen
Als je die vraag aan mij stelt, dan dit: ik vind het persoonlijk interessant hoe mensen denken in het algemeen. En ik heb dit bericht bewust gezet bij deze rubriek en niet die over het coronavirus.
Zoals wij hier op het forum wel weten zijn mensen die dood gaan en geen vaccin hebben genomen niet automatisch antivaxxers bijv.
Daaraan kan je zien hoezeer het propaganda betreft hoe die website is opgezet.

En de jonge man met dat beademingsmasker is wat mij betreft gewoon vergast terwijl hij waarschijnlijk vooral antibiotica en antionstekingsmiddelen nodig had zoals verschillende verpleegkundigen verteld hebben eerder die in de coronapaniektijd ook het coronaprotocol hebben uitgevoerd. En daar betuigen ze later spijt over dat dat niet werkt.
 
Laatst bewerkt:

Forum statistieken

Onderwerpen
4.468
Berichten
497.823
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan