Red de schapen!


Slim plan!! Het misdaadsyndicaat is toch met de sloophamer bezig. Europa heeft 3 dagen voedselvoorraden (??). Wakkeren die vooruit plannen zullen dat niet voelen. Als het dan ook nog in de winter is met één blaadje op de rails (NS radeloos uitgerangeerd ;)) en sneeuw op de weg: 1+1=2 weken. :eek: + 🥶. Dan komt een extra blik soep mooi uit om het contact met de slapers aan te halen. Wie weet.
 
Misschien dat we dan eens moeten kijken of ze nog wel ademen.
Spiegeltje mee.

Het wordt hier tijd om te gaan slapen 😴💤
 
Slim plan!! Het misdaadsyndicaat is toch met de sloophamer bezig. Europa heeft 3 dagen voedselvoorraden (??). Wakkeren die vooruit plannen zullen dat niet voelen. Als het dan ook nog in de winter is met één blaadje op de rails (NS radeloos uitgerangeerd ;)) en sneeuw op de weg: 1+1=2 weken. :eek: + 🥶. Dan komt een extra blik soep mooi uit om het contact met de slapers aan te halen. Wie weet.
 
Wie gaat haar uitleggen dat je facturen niet in een telefoongesprek als bewijs kunt aanleveren? :unsure:;)
 
LB is the gift that keeps on giving.

Sjees wat een vreselijke domme hypocriete doos.
Iets minder mag wel, deze GroenLinks koe/stier/geit weet nog niet wat ze is dus het kan zomaar iets anders zijn dan doos....... Hoop stront is het eerste wat mij in mn gedachten schiet maar ik weet dan ook niets van het lgb alfabet
 
Labiele Baby

Labiel gedrag komt voort uit het onvoldoende en verkeerd verwerken van emoties. Het is de uiting van een onderliggend probleem en kan ernstige vormen aannemen.
 
Iets minder mag wel, deze GroenLinks koe/stier/geit weet nog niet wat ze is dus het kan zomaar iets anders zijn dan doos....... Hoop stront is het eerste wat mij in mn gedachten schiet maar ik weet dan ook niets van het lgb alfabet
Ik ken eigenlijk nog geen mensen die zich identificeren als een hoop stront.
 
Gut zeg, dat zagen we toch echt niet van mijlen ver aankomen.
Slechte koop voor Blackstone, China heeft het al van Hunter of Hilary gekocht.
Talking about a bullet with your dna on it.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
500.810
Leden
8.631
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan