Red de schapen!

🤮 🤮 🤮 🤮 🤮 🤮

En het riekt naar npo propaganda die ik moet betalen :mad: :mad: :mad: :mad: :mad:
Vroeguh kon je kijk- en luisterbelasting nog ontduiken. Zwartkijkers (ja..ja.. ik was een racistische toen-nog-tv-kijkert). Zwartkijkers konden via het ondergrlas van de voordeur hun vrienden herkennen aan hun 👞 👢👠👡🥿 ... onbekend... colportage, tv-belasting-gestapo, e.d.
Nu zit het in de 'gewone' belasting en gaat dat geld daar helaas heen. Opdoeken dat mediapark, volgens FvD programma en personeel onderop de lijst van sociale woning .. ooh shit .. daar staat de nederlandse bevolking allemaal al...
 
Als gepasteuriseerde melk normaal was geweest was het wel gepasteuriseerd uit een koe gekomen.
Of uit moeders 🤱🧑‍🍼👩‍🍼die ons de eerste immuniteit meegaven.
Helaas tegenwoordig vaak de eerste mRNA transhumanistische voeding.

Zathras.. wat zou die knakker "Waarop hij zegt: Je kan dat toch niet zomaar drinken, dat moet toch eerst gepasturiseerd worden enzo? Je kan toch niet zomaar iets uit een koe gaan drinken?" doen als hij erachter komt dat hij moedermelk heeft gedronken? 😱😨
 
Laatst bewerkt:
Als ik eenmaal heb voorgeplant, moet je het daarna zelf kunnen.
Gaatje graven, plantje uit de pot halen, in het gaatje stoppen, aandrukken en water geven.
En de planten vooral niet laten vermeerderen.
Zegt het voor.......t
Maar leuk inititiatief ..echte voor(t)rekkersrol....
 
Vroeguh kon je kijk- en luisterbelasting nog ontduiken. Zwartkijkers (ja..ja.. ik was een racistische toen-nog-tv-kijkert). Zwartkijkers konden via het ondergrlas van de voordeur hun vrienden herkennen aan hun 👞 👢👠👡🥿 ... onbekend... colportage, tv-belasting-gestapo, e.d.
Nu zit het in de 'gewone' belasting en gaat dat geld daar helaas heen. Opdoeken dat mediapark, volgens FvD programma en personeel onderop de lijst van sociale woning .. ooh shit .. daar staat de nederlandse bevolking allemaal al...

Ik was vroeger zo'n kijk en luistergeld ontduiker, met een antenne op binnen zolder. Toen ik mijn huis ging isoleren ging het fout. Geen ontvangst meer, bovendien zat ik als discjockey meestal in de groeg of de home studio. Later toch maar betaald vanwege die Radio ontvangst mast van 8 meter hoog op dak,
 
Er komt een moment dat je je moet afvragen .. overdrijf ik niet een beetje en had ik beter eerder 'nee' kunnen zeggen... Waar ik woon? Silicon Valley
 
Er komt een moment dat je je moet afvragen .. overdrijf ik niet een beetje en had ik beter eerder 'nee' kunnen zeggen... Waar ik woon? Silicon Valley
Mensen, en ik gebruik dat woord losjes, doen zichzelf rare dingen aan :)
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.468
Berichten
497.920
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan