Red de schapen!

Kort nadat ze de prik had gehaald, schreef ze op Twitter ‘dankbaar’ te zijn dat ze zich heeft laten vaccineren. In een interview met CityNews Toronto benadrukte ze dat ze mensen niet wil ontmoedigen om de prik te halen, ondanks haar gezichtsverlamming.


 
1665050790168.png


Hieraan toevoegend:

Gisteren ff aan het praten met een gozert, ongeveer 28, (ing). Ik vertelde dat wij melk bij de boer haalden, lekker met een hoop room erop enzo.

Waarop hij zegt: Je kan dat toch niet zomaar drinken, dat moet toch eerst gepasturiseerd worden enzo? Je kan toch niet zomaar iets uit een koe gaan drinken?

Dus zo denken mensen. Brrrrr
 
Bekijk bijlage 15843


Hieraan toevoegend:

Gisteren ff aan het praten met een gozert, ongeveer 28, (ing). Ik vertelde dat wij melk bij de boer haalden, lekker met een hoop room erop enzo.

Waarop hij zegt: Je kan dat toch niet zomaar drinken, dat moet toch eerst gepasturiseerd worden enzo? Je kan toch niet zomaar iets uit een koe gaan drinken?

Dus zo denken mensen. Brrrrr

Als gepasteuriseerde melk normaal was geweest was het wel gepasteuriseerd uit een koe gekomen.
 
Bekijk bijlage 15843


Hieraan toevoegend:

Gisteren ff aan het praten met een gozert, ongeveer 28, (ing). Ik vertelde dat wij melk bij de boer haalden, lekker met een hoop room erop enzo.

Waarop hij zegt: Je kan dat toch niet zomaar drinken, dat moet toch eerst gepasturiseerd worden enzo? Je kan toch niet zomaar iets uit een koe gaan drinken?

Dus zo denken mensen. Brrrrr

En vandaag in het nieuws:

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
499.313
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan