Rechtspraak


Lijkt me geen goed idee om dat te verbieden. Is juist handig, dan kun je zien wie je voor je hebt.

Ik ben het uiteraard wel eens dat rechters onafhankelijk recht zouden moeten spreken. Misschien een idee om rechters feedback te geven en te scoren op onafhankelijkheid. Als ze teveel min punten krijgen dan mogen ze geen grote zaken meer doen.
 
Meer vrouwelijke rechters!

Rebel News: Supreme Court Justice Sonia Sotomayor says jurors familiar with FBI crime statistics should be banned from capital case juries for “racial bias.”

🤡 Facts and data are now racist


Mike
 
Ook Maes komt niet door de Poetin-test ennis dus af:

Ik ben er onwijs van geschrokken dat een klein aantal coronademonstranten naadloos is overgegaan in het steunen van de Russische president Vladimir Poetin. Die mensen beginnen mij nu lastig te vallen omdat ik de vlag van Oekraïne in mijn Twitter-biografie heb staan. Ik zou volgens hen een landverrader zijn. Dat heeft mij persoonlijk geraakt”, aldus Maes. ,,Ik heb veel cliënten uit Oekraïne en ken ook mensen die daar slachtoffer zijn geworden. Die ga ik echt niet in de steek laten.

Mike
 
NEW - Trump's lawsuit over Twitter ban dismissed by federal judge because "Twitter is a private company," and "the First Amendment applies only to governmental abridgements of speech."



Mike
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
501.213
Leden
8.632
Nieuwste lid
Pinjo
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan