Rechtspraak

Tweet verdwenen? Geen idee, zag dat dit eerder ook al het geval was. Of de forumsoftware embedt de tweet niet, of Twitter heeft hem verwijderd. Ik ga nu kijken in mijn TW-account of ik hem daar tetug kan vinden!

Mike
 
Zo te zien niet door de Twitter-censuur gekomen, die nog wel degelijk plaatsvindt. Elon heeft nog wat algoritmes op te ruimen! Ging over iemand die in Amerika 15 jaar (!) kreeg voor het verbranden van een regenboogvlag tegenover een verkrachter die er met een relatief lichte straf vanaf kwam.

Mike
 
Hier via TG, de tweet is idd verdwenen.


Mike
 
Zo te zien niet door de Twitter-censuur gekomen, die nog wel degelijk plaatsvindt. Elon heeft nog wat algoritmes op te ruimen! Ging over iemand die in Amerika 15 jaar (!) kreeg voor het verbranden van een regenboogvlag tegenover een verkrachter die er met een relatief lichte straf vanaf kwam.

Mike
De tweet is weer te zien.
 
De kogel is door de kerk. Op 14 juli zijn door het hele land deurwaarders op pad gegaan om de dagvaardingen aan de 17 gedagvaarde partijen te betekenen, waaronder Jaap van Dissel, Marion Koopmans, demissionair premier Rutte, demissionair ministers Kaag, De Jonge, Hoekstra en Kuipers, en Diederik Gommers.


Met het uitbrengen van de dagvaarding is het startschot gegeven voor het vaderlandslievende volk van Nederland om het corrupte Covid-19: The Great Reset-project en alle personen die daaraan zijn verbonden, te ontmaskeren, schrijft stichting Recht Oprecht in haar nieuwsbrief.


Ik kende RechtOprecht helemaal niet maar dit is de nieuwsbrief:

 
Ik kende RechtOprecht helemaal niet maar dit is de nieuwsbrief:

Ik zie net dat dit o.a een initiatief is van van Kessel:
Deze zaak wordt behandeld door advocaat A.G.W. van Kessel van het advocatenkantoor Van Kessel Advocatuur, kantoorhoudende te Leeuwarden (8938 AG) aan de Orionweg 47E alsmede door advocaat P.W.H. Stassen, verbonden aan advocatenkantoor Stassen & Kemps advocaten te (5611 CV) Eindhoven aan de Nachtegaallaan 6;

 

Heel Nederland vol spandoeken en dagvaardingen: ‘Petje af’​

De eerste mediadoeken zijn inmiddels geplaatst. Op de doeken staan de namen van viroloog Marion Koopmans, demissionair premier Rutte, Diederik Gommers, hoofdredacteur van de NOS Giselle van Cann, oud-hoofdredacteur van De Telegraaf Paul Jansen, en Sigrid Kaag van het WEF.


“Onze noorderburen gaan ervoor! Het hele land vol spandoeken en juridische dagvaardingen. Petje af!” reageert de Belgische plastisch chirurg Jeff Hoeyberghs.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.469
Berichten
498.687
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan