G
Guest
Guest
ik heb sinds een paar dagen een stijve nek en is behoorlijk pijnlijk. Mijn hoofd kan zowat niet draaien en slapen is ook een ramp. Nou denk ik dat ik redelijk gezond eet, veel vet, rauwe melk/kefir,yoghurt, weinig koolhydraten, soms een amaranth cracker met dik boter en kaas, veel eieren, geen nachtschades.
De nekpijn probeer ik een beetje draaglijk te maken met paracetamol of brufen. Ik weet geen andere oplossing. Je moet toch je dingen doen he, huishouden, werk enz.
Mijn man en schoonmoeder hadden het paar weken terug ook, dus lijkt wel een virus te zijn of zo. Het "tocht" verhaal gaat er bij mij niet echt in of ben ik dan eigenwijs? Ben dus maar begonnen met paar druppels per uur h202.
Heeft iemand nog andere ideeen?
Marijan
De nekpijn probeer ik een beetje draaglijk te maken met paracetamol of brufen. Ik weet geen andere oplossing. Je moet toch je dingen doen he, huishouden, werk enz.
Mijn man en schoonmoeder hadden het paar weken terug ook, dus lijkt wel een virus te zijn of zo. Het "tocht" verhaal gaat er bij mij niet echt in of ben ik dan eigenwijs? Ben dus maar begonnen met paar druppels per uur h202.
Heeft iemand nog andere ideeen?
Marijan