Prettige Kerstdagen iedereen!

G

Guest

Guest
Regelmatig zit ik op dit forum en het grappige is dat ik niemand persoonlijk ken, al lijkt het soms wel zo... wel ken ik inmiddels wat forum namen en een moderator, een zekere Mike...

Ik waardeer het forum zeer en wil Mike een groot compliment geven voor al zijn inspanningen, wijsheden en tips. Bedankt!

Prettige Kerstdagen allemaal!

 
Jij en iedereen hier op het forum ook fijne dagen, geniet er lekker van.

En als je werken moet: werk-ze.

Lia

 
Fijne kerst allemaal en alvast een goede Rutsch en don't forget lekker eten maar houd het wel gezond.

Wild hoort bij kerst lijkt me.

 
Mike heeft iemand wel eens het advies gegeven: eet iedere dag alsof het kerstmis is. Ik ben benieuwd wat hij komende dagen dan eet om toch een speciaal gevoel te krijgen... :p

Ik denk instant-aardappelpuree met unoxworstjes, witte bonen in tomatensaus, een rauwe spinaziesalade en natuurlijk appelmoes. Is toch een lekkere combinatie? :mrgreen: (grapje he)

 
Jullie ook allemaal fijne feestdagen.

Ik hoef niet te werken maar ik krijg wel betaald (ik ben oproepkracht) wat ik toch wel heel erg leuk vindt.

 
Geniet er lekker van medeforummers, een warme tijd allemaal!

 
Aan iedereen hele fijne feestdagen!! Ik heb net nog een kerstkaart staan bekijken die ik gisteren gekregen heb. Er staat een vliegende engel op met een bazuin en de tekst:

The north wind doth blow, and we shall have snow. Dat ontbreekt er helaas aan.

 
Fijne Kerstdagen en veel liefde, geluk en gezondheid voor het nieuwe jaar!!

 
Al ben ik ook wat minder op het forum actief geweest en niet meer iedereen ken, wil ik toch iedereen een ontzettend warme, gezonde en liefdevolle kerst toewensen!

Even luisteren.. zo mooi :)

&list=WL693EECDCBC98E409

liefs

 
En ook vanaf hier iedereen prettige kerst, fijne feestdagen en gezellige tijden.

 
Volgens mijn gezin het mooiste kerstfeest ever....met een rijk gevulde dis waar het vlees deze keer eens de boventoon voert en niet de groenten. :)

Ik wens jullie allen ook dit rijke, blijde gevoel.

Het besef dat het leven goed is zoals het is.

Lekker eten en drinken en dit alles in een sfeer van saamhorigheid mogen beleven.

Op jullie gezondheid. Een heel gezellig, warm, hartelijk kerstfeest gewenst.

 
Quote:
Mike heeft iemand wel eens het advies gegeven: eet iedere dag alsof het kerstmis is. Ik ben benieuwd wat hij komende dagen dan eet om toch een speciaal gevoel te krijgen...


Dat is nu juist het mooie: ik eet gewoon zoals altijd en heb hierdoor juist elke dag van het jaar dat speciale gevoel!

Mike

 
Ik ga m'n kerstpakket opeten met instantsoep,knakworstjes,zoetstoflimonade,gifzoutcrackers,bliksoep,etc.

;)

Een heel gezellig kerstfeest en een heel gelukkig en gezond 2013!

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.742
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan