Prettige Kerstdagen iedereen!

Ik kreeg een kerstpakket en heb dit linea recta in de vuilnisbak gekieperd. Er zat werkelijk niets te eten bij en ik wilde ook anderen dit niet aandoen. Wat we wel hebben gehouden was de enorme kop en schotel waar al dit 'lekkers' in zat. Dit is nu een bloemvaas geworden. En dan vragen de mensen zich nog af waarom ze in de decembermaand zo gauw ziek worden!

Mike

 
Niet speciaal op deze dagen wens ik jullie fijne (kerst) dagen, maar laat het elke dag 'kerst' zijn in jullie leven!

Ik wens jullie alle goeds toe in wijsheid & liefde!

 
Wat een gezelligheid hier. Fijne kerst! Het wordt buiten alweer lichter ; heb je het gemerkt?

 
Hierbij wil ik iedereen fijne dagen toewensen en mijn dank uitspreken naar alle forumleden. Wat heeft het afgelopen jaar mij veel goeds gebracht. Niet alleen wat betreft voeding en gezondheid maar zeker ook wat betreft inzichten.

Geniet allemaal van een heerlijk kerstdiner en vergeet niet "onze" dieren te gedenken.

Een fijne tijd allemaal.

 
Wil ook bij deze iedereen fijne dagen wensen en veel liefs en gezondheid voor 2013 maar dat laatste zit wel goed op dit forum hihi

 
Vanuit Vlaanderen wens ik iedereen een mooie kerst- en eindejaarsperiode toe met veel gezelligheid en vooral een gezonde culinaire insteek. Laten we tevens hopen dat in 2013 iedere dag voor ons qua gevoel een kerstdag wordt.

Dankzij het forum geniet ik voor de eerste keer sinds jaren van een fitte kerst en toch hebben we enorm lekker getafeld. Het enige verschil met de vorige jaren is dat we hier de tarwegluten definitief vaarwel hebben gezegd en creatieve oplossingen bedacht hebben om geen suiker meer te nuttigen.

 
Fijne feestdagen voor iedereen en hopelijk eens tot ziens in het nieuwe jaar! En Mike, ontzettend bedankt voor dit waardevolle forum!!

 
Fijne dagen en mooie wensen voor het nieuwe jaar allemaal!!!

Ik vertelde mn moeder vorige week over mn gezonde voeding toen ik bij haar op bezoek was... we gingen even shoppen bij de bio.winkel, en ik heb er op nieuw bewust gemaakt, ze ging met me mee w.b. koopkeuze:

Ik kreeg haar en mn stiefvader aan het keltisch zeezout, de rauwemelkse kaas, bio.eieren en weer terug naar de roomboter. Gisteren toen ik daar was voor het kerstdiner wilde ze mn rauwe schapenmelk proeven (vond ze heerlijk... dat ze maar weer schapen moest houden, die hadden we nl. vroeger, kippen hebben ze ook ;)

En ik mocht het vlees voor het diner meebrengen van de bio.slager. Heeeerlijke ossenhaas, wat hebben we gesmuld! Vanmorgen ook n lekker ontbijtje dus met rauwmelkse kaas en n bio.eitje.

@Mike ik heb mn kerstpakket ook laten staan, wat n verschrikking al die zoete troep (collega's vinden me n rare.. hihi)

 
Ik wens ook alle mensen hier hele fijne feestdagen toe. En heel veel gezondheid voor 2013.

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.468
Berichten
497.889
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan