Predictive programming

Ik vrees dat er maar één oplossing is en dat is niet zo'n fraaie. 🥴
Welke dan, Medusa?

Misschien is het niet zo van belang, maar jezelf douchen zit er ook niet meer in, je tanden poetsen niet en je ondergoed wassen ook niet. Dat gaat lekker ruiken met der tijd.
Misschien niet het beste voor de gezondheid, want daar hebben we het al eens over gehad, maar ik heb zeker voor een half jaar xylitol kauwgum op voorraad. Zo krijg ik mijn tanden dan toch nog schoon.
Voor relatief schoon ondergoed, is het aan te raden inlegkruisjes op voorraad te hebben.

Ik hoop dus toch van ganser harte dat de White Hats hierop ingespeeld hebben.

Dorothé
 
Ik heb wel eens ergens gelezen dat je een zandzak in de plee moet proppen en als je die niet hebt dan een grote handdoek of lakens om te voorkomen dat de shit door je huis stroomt.
Ik las elders dat een terugslagklep monteren ook kan helpen. Geen idee hoe je dat doet maar dat moeten we even uitzoeken dan.
 
Wat ik van het artikel geleerd heb, is dat als de pompen van de riolering uitvallen, het afvalwater terugstroomt. Zo stroomt ieders shit weer het toilet uit. Dat is niet fijn, daar moet ik iets op vinden. De stront hoeft niet letterlijk mijn ventilator te raken. En ik moet een bootje kopen, mijn huis staat iets boven de zeespiegel, het grootste deel van de gemeente zo’n 5 a 6 meter eronder.
nee dat is niet waar gelukkig, dat de stront terugstroomt. Maar op enig moment is het riool wel vol en kan er niks meer bij.
 
Laatst bewerkt:
Dat geldt dan ook voor je gootsteen en douche/bad afvoer. Hoe kom je dan in een appartement van je afvalwater/toilet af tijdens zo'n blackout? Iemand die een oplossing heeft bedacht al?
tijdens zo'n blackout heb je ook geen water. dus dag douche, dag bad, dag toilet doorspoelen (tenzij met emmer uit de sloot ofzo)
 
De netten zijn gekoppeld de centrales vangen onderling pieken op, het opstarten van een getripte centrale afhankelijk van de brandstof duurt 1 week voor gas en diesel, kolen een week of 6,kerncentrales waarschijnlijk ook weken en maanden als de centrale volledig uitgeschakeld en beveiligt is, dan moeten de uranium staven vervangen worden
Dat centrales gekoppeld zijn klopt. Ik heb een aantal jaren op een grote kolencentrale gewerkt, als er een onverwachte trip is, zit alles vol met as en half verbrande kolen en zal dus alles eerst weer moeten worden leeggemaakt en gereinigd. De grote vraag in dit scenario is uiteraard WIE dit dan allemaal gaan doen, want de mensen die op centrales werken hebben namelijk ook een gezin -dat ook zonder stroom zit en wellicht moet worden beschermd.
 
Ja die jaren '80, wat een rare tijd was dat toch. Ik ken het boek, en het geeft een rare nasmaak. Super politiek, kerken die moeten fuseren enzo, en dat voor kinderen van 10 ! Ook een complete obsessie met de oorlog, en dedain t.o.v. religie. Ik heb het zelf ook ervaren als een veronachtzaming / verwaarlozing van het spirituele. Voelen kunnen we niet; dus het is er niet. Zo'n boek van Evert Hartman 'het onzichtbare licht' ; dat was dan het meest spirituele van allemaal in kinderboekenland maar daar ook de toon van "We moeten erover kunnen praten! Laten we er vooral over praten!"
 
De eerste beelden vanuit China over Corona waren mensen die spontaan omvielen van het virus. Of dit nu acteurs waren of niet doet er even niet toe, maar was dit misschien wel een vorm van Predictive Programming. Wanneer we mensen daadwerkelijk gaan zien omvallen zullen mensen dit eerder koppelen aan Corona dan aan het vaccin. My 2 cents.
 
De eerste beelden vanuit China over Corona waren mensen die spontaan omvielen van het virus. Of dit nu acteurs waren of niet doet er even niet toe, maar was dit misschien wel een vorm van Predictive Programming. Wanneer we mensen daadwerkelijk gaan zien omvallen zullen mensen dit eerder koppelen aan Corona dan aan het vaccin. My 2 cents.
Goeie denkwijze!!

Had ik nog niet zo gezien, maar je zou zomaar gelijk kunnen hebben.
 
Even aanvullend op wat ik hierboven schreef en misschien dat ik in herhaling val. Ik geloof daadwerkelijk dat mensen pas een beetje wakker worden als mensen in hun nabije omgeving komen te overlijden en dat ze voor een groot gedeelte wakker zijn als er een black-out is met een Emergence Alert System (of wat dat dan ook mag zijn buiten het reguliere nieuws). En dat ze achteraf niet begrijpen dat ze het niet eerder hebben gezien. Ik geloof zeker dat we gaan winnen of al hebben gewonnen maar het gaat nog een hele kluif worden om de echte slapers dit te laten inzien. Bedenk eens hoeveel filmpjes en interviews we hebben gezien, we lopen mijlenver vooruit, maar wat is er voor hen nodig dan?
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
500.923
Leden
8.632
Nieuwste lid
Pinjo
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan