Predictive programming

Lievergezond

Well-known member
''Predictive programming'' is mensen via fictie vertrouwd maken met een nieuwe gewenste realiteit: in feite betreft dit (een vorm van) propaganda: deze vorm van programmeren van het onbewuste van mensen kweekt acceptatie, het maakt mensen klaar voor de gewenste verandering door degene die programmeert. Het onbewuste kent geen verschil tussen fictie en realiteit.

Het boek/de film ''1984'' is ook ''predictive programming'' omdat het in feite de verbeelding van een 100 jaar oud plan is van de ''Fabian Society'', in 1884 opgericht. En zo zijn er uiteraard meer voorbeelden. Hollywoodfilms worden ook gebruikt voor het doel van ''predictive programming''.

Het volgende fragment is een recentere vorm van ''predictive programming'':

https://www.ninefornews.nl/walging-...accineerden-worden-neergeschoten-totaal-ziek/

Ik heb nog een fragment dat momenteel vast niet lekker ligt bij de gemiddelde Nederlander en ook niet bij FvD-ers, omdat wij in NL met enorme hoge energieprijzen te maken krijgen helaas.

Het betreft de TV-serie ''De Fractie'': de NPO zond deze in 2015 uit: in de volgende episode wordt gesuggereerd bij 10min40sec dat in Noordoostgroningen kernreactoren en elektriciteitscentrales zouden komen en dat de inwoners uit de gaswinningsgebieden geevacueerd worden.


De elite zinspeelt al heel lang op kernenergie: toen de gasbel in NL aangetroffen werd, was de redenatie dat het gas er snel doorgejast moest worden: het werd ook voor spotprijsjes naar allerlei andere Europese landen doorgesluisd en bijv. verpatst aan de Nederlandse glastuinbouw met de redenatie dat straks toch alles kernenergie zou gaan worden wat de klok luidt.

Het was me nu vooral om het haatzaaierige fragment te doen van de NPO van het programma ''De Societeit''. Het gaat na uitzending ervan vast bij mensen over de tong. Zowel bij voor- als tegenstanders. En dan zit de door de programmamakers gewenste tegenstelling tussen gevaccineerden en ongevaccineerden nog meer onder de huid van de kijkers. Zo gaan die dingen. Het is denk ik vooral belangrijk dat mensen beseffen dat op deze manier doelbewust de verhoudingen op scherp worden gezet. Hoever dat echt gaat lukken is de vraag. Maar zoveel mensen zijn ook al voor de prik gegaan, niet in het minst doordat ze besmet zijn door het mediavirus.
 
Laatst bewerkt:
💣vol predictive programming is de serie Black mirror op Netflix.
Vooral de nummers 6, 18 en 22 uit het rijtje in onderstaand artikel:
 
💣vol predictive programming is de serie Black mirror op Netflix.
Vooral de nummers 6, 18 en 22 uit het rijtje in onderstaand artikel:
Zouden de chips in Zweden zover zijn als in aflevering 14 van black mirror?
 
Sinistere band:

Enkele nummers:
 
In hoeverre is niet alle literatuur of zijn niet alle films die gaan over de toekomst in feite een vorm van predictive programming? Of het nou utopische of dystopische beelden zijn. Denk ook aan de bijbel.
 
Is het echt zo dat alle centrales in Europa aan elkaar gekoppeld zijn? En dat het opnieuw opstarten ervan echt weken kan duren?
 
Is het echt zo dat alle centrales in Europa aan elkaar gekoppeld zijn? En dat het opnieuw opstarten ervan echt weken kan duren?
De netten zijn gekoppeld de centrales vangen onderling pieken op, het opstarten van een getripte centrale afhankelijk van de brandstof duurt 1 week voor gas en diesel, kolen een week of 6,kerncentrales waarschijnlijk ook weken en maanden als de centrale volledig uitgeschakeld en beveiligt is, dan moeten de uranium staven vervangen worden
 
Wat ik van het artikel geleerd heb, is dat als de pompen van de riolering uitvallen, het afvalwater terugstroomt. Zo stroomt ieders shit weer het toilet uit. Dat is niet fijn, daar moet ik iets op vinden. De stront hoeft niet letterlijk mijn ventilator te raken. En ik moet een bootje kopen, mijn huis staat iets boven de zeespiegel, het grootste deel van de gemeente zo’n 5 a 6 meter eronder.
 
Wat ik van het artikel geleerd heb, is dat als de pompen van de riolering uitvallen, het afvalwater terugstroomt. Zo stroomt ieders shit weer het toilet uit. Dat is niet fijn, daar moet ik iets op vinden. De stront hoeft niet letterlijk mijn ventilator te raken. En ik moet een bootje kopen, mijn huis staat iets boven de zeespiegel, het grootste deel van de gemeente zo’n 5 a 6 meter eronder.
Ik heb wel eens ergens gelezen dat je een zandzak in de plee moet proppen en als je die niet hebt dan een grote handdoek of lakens om te voorkomen dat de shit door je huis stroomt.
 
Wat ik van het artikel geleerd heb, is dat als de pompen van de riolering uitvallen, het afvalwater terugstroomt. Zo stroomt ieders shit weer het toilet uit. Dat is niet fijn, daar moet ik iets op vinden. De stront hoeft niet letterlijk mijn ventilator te raken. En ik moet een bootje kopen, mijn huis staat iets boven de zeespiegel, het grootste deel van de gemeente zo’n 5 a 6 meter eronder.
Dat geldt dan ook voor je gootsteen en douche/bad afvoer. Hoe kom je dan in een appartement van je afvalwater/toilet af tijdens zo'n blackout? Iemand die een oplossing heeft bedacht al?
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.469
Berichten
498.598
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan