Precies andersom denken...

Je kunt alleen gelukkig zijn als de omstandigheden juist zijn. :)

 
Misschien interessant om te vermelden dit boek:

Merchants of Doubt

Over de propaganda van de industrie onder de noemer van wetenschap. Dit boek gaat dus over het omgekeerd denken om tot een tegenargument te komen voor alle wetenschap zodat er overal twijfel ontstaat.

 
Quote:
Bijna-doodervaringen worden veroorzaakt door een illusie van afstervende hersenen, die aan zuurstofgebrek lijden.

Mike


Heb je ooit gehoord van DMT en hoe dit te maken heeft met bijna dood ervaringen en spirituele ervaringen? Echt heel interessant.

Er zijn aanwijzingen dat het al lange tijd traditioneel gerookt wordt om je Pineal gland (derde oog) te openen. Er zijn zelfs dieren waarbij deze pineal gland letterlijk een derde oog is. Je pineal gland maakt de dmt zelf ook aan maar er zijn theorieën dat er fluoride aan water wordt toegevoegd om deze dmt productie te verminderen en dus mensen minder spiritueel te maken.

 
Ik hoorde er pas gisterochtend over dus ik heb er nog niet veel onderzoek naar gedaan. Het staat voot dimethyltryptamine. Zoals ik zei wordt het geproduceerd door je pijnappelklier ook wel je derde oog genoemd. In hinduïsne refereert het derde oog naar chakra's (moet je nagaan hoe lang dit allemaal al bekend is). Waarschijnlijk vanwege deze DMT die spirituele werkingen zou hebben.

Wikipedia:
Quote:
Het is anatomisch zeer inferieur aan bijvoorbeeld het menselijk oog


Ik zou dit eens lezen:

http://www.uitjebol.net/dmt.htm

 
Gadsie, Rick Strassman heeft heel veel onderzoek gedaan naar DMT:

http://www.rickstrassman.com/

Op youtube kan je ook veel interviews vinden met hem over DMT. Erg interessant maar ik hou het liever bij mijn "eigen" DMT :D

Als je interesse hebt in dit soort zaken en dingen voor jezelf wil gaan onderzoeken dan kan ik je deze site aanraden:

http://www.monroeinstitute.org/

 
Er staan wat onwaarheden in, maar over het geheel gezien helemaal niet zo'n verkeerde tekst. Waar val je precies over?

Mike

 
Ik val over dat je eerst met goede tekst gelokt wordt en daarna vals geïnformeerd. Ik beken dat ik het artikel snel gescand heb en na de opmerking van de grotere botdichtheid bij vegetariërs gestopt ben.

Ik zie nu dat het artikel best oke is :oops: :oops:

Behalve dan weer die koeien die vol antibioticum en groeibevorderaars zitten :evil: . Ik wou dat mensen eens stoppen met de amerikaanse teksten letterlijk over te nemen. Die melkproductie slaat ook nergens op.

 
Dan hebben jullie het allebei niet gelezen.

Een korte impressie:


  • - Vegetariers hebben een veel grotere botdichtheid.

    - Groente en fruit maakte het grootste deel van de voeding van onze voorouders uit - dat leren we namelijk van Weston Price.

    - Onze voorouders aten voornamelijk planten, bessen, zaden, bonen en noten.

    - Het vlees dat onze voorouders aten was minder vet, want het kwam van wilde beesten.

    - Melk behoort tot de top 10 van meest voorkomende voedselallergieen, want onze spijsvertering is niet berekend op melk. Wilde beesten wachten ook niet tot ze worden gemolken.

    - Bij mensen die te veel dierlijke eiwitten eten, ontstaan schadelijke verbindingen op celniveau.

    - Mensen eten te weinig alkaliserende voeding, en te veel zuurvormend.

    - De consumptie van dierlijke producten bevordert zuurvorming.

    - Granen bevatten noodzakelijke vitaminen en mineralen

    - Vezels bevorderen de spijsvertering

    - Onverzadigd is beter dan verzadigd vet

    - Of vet wel of niet gezond is hangt af van verzadigd of onverzadigd

Inderdaad, wat een onzin.

 
Ook ik had de tekst snel gescand. Nu ik deze passage lees die thijs naar voren haalt, zeg ik ook: WAT EEN ONZIN!

Mike

 
Als je je kinderen niet laat vaccineren, gaan ze vroeg of laat sterven aan een dodelijke ziekte of ze houden er een handicap aan over of ze worden levenslang verlamd door polio..

Alternatieve geneeswijzen werken niet en kunnen soms levensgevaarlijk zijn!

Fluoride beschermt je tanden.

Kunstvoeding is op borstvoeding na de beste voeding voor je baby..

Moedermelk bevat zeer schadelijke stoffen..

Als de kinderarts antibiotica voorschrijft moet je dat zonder nadenken en twijfelen aan je kind geven anders gaan de bacteriën je kind vermoorden of ernstig ziek maken. (Onlangs schreef een kinderarts antibiotica voor aan mijn dochtertje van (toen) 9 maanden - natuurlijk ging dat papiertje de vuilnisbak in. Ze is trouwens niet ziek geworden, de antibiotica was zogezegd preventief tegen kinkhoest omdat ze in contact gekomen was met haar 2 nichtjes die kinkhoest hadden. Ze krijgt elke dag levertraan en acerola poeder dus misschien heeft dat haar wel beschermd. Dit zou de kinderarts onzin vinden natuurlijk...)

 
Verschillende kinderziekten zoals bv kinkhoest zijn weer in opgang omdat ouders hun kinderen niet meer laten vaccineren waardoor zelfs gevaccineerde kinderen ziek worden omdat ze besmet worden door ongevaccineerde kinderen.

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
500.529
Leden
8.631
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan