Precies andersom denken...

Gezondheid,

Daar jij nu net de natuurwinkel ontdekt hebt, wat doe je allemaal in je yoghurtsmoothie, daar jij hem vet noemt?

Lia

 
Om te beginnen en om mijn lichaam geleidelijk aan meer vet te wennen zit in mijn yoghurtsmoothie:

Volle yoghurt, ruim 1 of 2 volle eetlepels extra virgin kokosolie en donkere bloemenhoning, vanmiddag deed ik twee theelepels appelazijn bij in die smoothie, maar volgens Tanja kan ik dat beter in glas water doen met Sole voor de maagzuur.

Gezondheid,

 
Je zou er dan ook creme fraiche en/of slagroom aan toe kunnen voegen, dat bevat allebei 30% vet of meer.

Lia

 
als de overheid nu iets zegt over iets dat veilig is ga er
dan altijd vanuit dat ze meestal een paar jaar later worden
ingehaald door nieuwe feiten. Dat zie je met schaliegas,
de euro, medicatie, plastic verpakkingen etc ook. Eerst claimen
dat het geen kwaad kan en dan als het kalf verdronken is de
beerput dempen. En vaak is er iemand aansprakelijk, ook niet
diegene die destijds het op de markt heeft gezet als veilig.

Dus als je weer eens iets over terroristen ziet op TV denk dan
eens aan die grotere terroristen met witte boorden die elke dag
wegkomen met hun misdaden tegen de mensheid. Die iedere dag
onze oceanen, natuurgebieden, dieren en nageslacht opzadelen
met produkten waarvan zij al lang wisten en weten hoe schadelijk
ze waren maar bleven verzwijgen vanwege de economische belangen.

nieuwe pesticides en medicijnen zijn vaak oude wijn in
nieuwe zakken en het gokspel herhaalt zich, vaak is de nieuwe
variant nog schadelijker voor de gebruiker en is deze het
echte proefkonijn http://www.leefbewust.com/columns/050615.htm
 
De EPA (Environmental Protection Agency) vervuilt het milieu, de DEA (Drugs Enforcement Administration) verhandelt narcotica, de ATF (Bureau of Alcohol, Tobacco, Firearms and Explosives) smokkelt wapens, de FBI (Federal Bureau of Investigation) beraamt terrorisme:

http://www.naturalnews.com/050986_government_agencies_bureaucracy_hypocrisy.html

Alles is precies andersom. We kunnen hier ook Nederlandse varianten op maken. Het RIVM (Rijks Instituut voor Vo\lksgezondheid en Milieu) beschermt de volksgezondheid en het milieu helemaal niet. De GGD (Gemeentelijke Gezondheids Dienst) heeft weinig met gezondheid te maken. Etc, etc, etc.



Kijk nou toch eens naar ons. Alles is andersom, alles staat op z’n kop. Dokters vernietigen gezondheid, advocaten vernietigen het recht, universiteiten vernietigen kennis, regeringen vernietigen vrijheid, de belangrijke media vernietigen informatie, en godsdienst vernietigt spiritualiteit.
--Michael Ellner, Amerikaanse therapeutische hypnotist

Mike
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.468
Berichten
497.861
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan