He, het is voor het eerst dat ik iets lees over zenuwschade.
Waarschijnlijk omdat er in de loop der jaren zoveel mensen zijn met een LAR-syndroom en die mensen vertellen allemaal dezelfde verhalen op forums.
Hoewel ik me niet helemaal herken in het onderstaande bericht.
Ze hebben het o.a. over ontlasting die in de (nieuwe) endeldarm zit.
Bij mij zit er na 3 dagen geen ontl. in de endeldarm. mocht die na 3 dagen naar beneden geduwd worden dan blijft het daar lekker hangen en geeft de hele dag klachten. Zolang ik bijtijds spoel en dus leeg ben is er geen probleem (meer) .
Ik weet natuurlijk precies hoe ik er mee om moet gaan.
Blijkbaar doen ze nu dus wel een CT scan in de rug. Zeer interessant.
Ik ga dit printen en met mijn huisarts bespreken. Zopas een echo gehad van de buik maar daar was niets op te zien. Maar ik voel op de plaats van de blinde darm (vlak erboven zit een klep van baudin) dat daar de stoelgang verzamelt.
Maar een scan van de rug vind ik wel interessant want ik vermoed dat duizeligheid vanuit mijn rug komt. Zolang er geen onderzoek naar wordt gedaan en meerdere mensen daar niets over zeggen of geen verbanden leggen kan ik het niet bewijzen.
Er is een fysiotherapeut in o.a. Heemstede die heeft een methode om de energie in de rug te meten en is mijn energie 1/4 van wat het moet zijn.
Zeer waarchijnlijk laat ik het nog een testen.
Er bestaan zowiezo methodes en onderzoeken die niet in ziekenhuizen bekend zijn en maar meteen afgedaan worden als onzin. Alsof hun eigen methodes zo zaligmakend zijn. Nu weer met Philips en die apneu aparatuur.
Zoek maar eens op SCIO. = een computer die het hele lichaam in beeld brengt.
https://mens-en-gezondheid.infonu.n...ewild-verlies-stoelgang-door-zenuwschade.html