• Beste forumleden, we maken nu gebruik van nieuw forum software. Je oude wachtwoord werkt hier niet meer. Klik op aanmelden en dan op de link "wachtwoord vergeten". Je kunt dan je wachtwoord opnieuw instellen.

Poliepen - voorstellen Romagi

B

Binc02

Guest
En dan wil ik er mog asn toe voegen dat ik de laatste paar jaar bijna 60 tot 80 uur in een week aan het werk ben geweest. Alles wat ik doe of deed voor wat betreft inzet ging tussen die uren door. Tijdens auto ritten met mijn koerier, tijdens mijn werk thuis achter de pc tussendoor toch nog op het forum proberen te zijn. Het is heel makkelijk om deze dingen te zeggen wanneer iemand maar 40 uur of minder in een week werkt. Probeer het eens te realiseren als je 60 tot 80 uur werkt. Het zal mij benieuwen wie dat zo lang vol houd en toch nog alle moeite doet sociale contacten te onderhouden.

fatsnotbad

Administrator
Forumleiding
En daar gaan we weer, Binc voelt zich weer aangevallen en komt weer met een tirade als verdediging. Zo vermoeirend dit. Ik heb besloten dat alleen forumleden die een aanwinst vormen mogen blijven, bij leden die afbreuk doen aan het forum hanteer ik zero tolerance. Binc wordt dus per direct verwijderd, voor de zoveelste keer.

Mike

Ragnar Peterson

Well-known member
En daar gaan we weer, Binc voelt zich weer aangevallen en komt weer met een tirade als verdediging. Zo vermoeirend dit. Ik heb besloten dat alleen forumleden die een aanwinst vormen mogen blijven, bij leden die afbreuk doen aan het forum hanteer ik zero tolerance. Binc wordt dus per direct verwijderd, voor de zoveelste keer.

Mike
Waarom komt ze elke keer terug dan?

fatsnotbad

Administrator
Forumleiding
Ze kan niet met ons of zonder ons, maar ik ben er nu definitief klaar mee. In een oorlog is eenieder die het moreel omlaag trekt onderdeel van het probleem. Ze moet eerst maar eens het gevecht met zichzelf aan gaan.

Mike

fatsnotbad

Administrator
Forumleiding
Lang en uiterst complex verhaal. Te veel om hier op in te gaan en ook niet interessant als je je middenin een strijdtoneel begeeft.

Mike

Romagi

Well-known member
Stelling:
Als mensen door een operatie beschadigd zijn dan doet het lichaam zelf zijn best een alternatief te vinden om weer goed te functioneren.
Als artsen niet weten wat het lichaam verzonnen heeft weten ze ook niet hoe de klachten van de operatie behandeld moeten worden.
-------------------------------------------------------------------------------
Het gaat best wel goed met mij. Ik ben niet ziek, ook nooit geweest.
Er is schade die ten goede is gekeerd maar nooit meer goed komt. Het zij zo. valt mee te leven.
Maar vanwege duizeligheid was ik bij de osteopaat. Heeft nek behandeld en de klep van Baudin gemasseerd. (zit rechts vlak bij de blindedarm) Ik voel die plek al 12 jaar, geen pijn, ik vermoed dat ontl. zich daar verzamelt. Na een spoeling voelt het ook prettiger, is de druk ervan af.
Na de buik-massage heb ik een lichte pijn rechts in de taille en trekt een beetje naar achteren en is een oude jeuk-klacht op de rug weer terug.
Via ontl. onderzoek blijkt de galzuurwaardes in de ontl. extreem hoog.
Zou maximuum 3900 mogen zijn maar is 22500.
Ik herken me niet in de klachten van de gal. dus kijk het even aan.
De lever maakt gal, dus daar kan ook een oorzaak liggen.
Vanaf het begin kon ik niet tegen zure dingen, (nog steeds niet) en na 2 of 3 uur zit ik dan op de WC terwijl ik Geen normale impuls heb.
Wat zou ik nu bij een reguliere arts moeten die alleen maar wil opereren en met medicijnen Met bijwerkingen komt.
Mijn systeem bewandelt niet de bekende paden.
Wat ga ik nu doen?
Aanwijzingen zoeken op internet naar een natuurlijke behandeling. Ik vermoed dat die hoge waardes incidenteel zijn. Waardoor? Geen idee. vandaar die stelling.

Bij een vorige behandeling van de buik (alweer enige jaren terug) kreeg ik links in mijn zij ernstige pijn. Er werd gezegd dat ik een versleten heup had. Die heb ik Niet. Door andere massages is dat toen weer verdwenen.
Ik kan het niemand kwalijk nemen.
Er zijn nu eenmaal onbekende veranderingen van binnen en that,s it.

Laatst bewerkt:

Forum statistieken

Onderwerpen
4.322
Leden
8.328
Nieuwste lid
Opa
Word vaste donateur van dit forum
Bovenaan