Poliepen - voorstellen Romagi

En dan wil ik er mog asn toe voegen dat ik de laatste paar jaar bijna 60 tot 80 uur in een week aan het werk ben geweest. Alles wat ik doe of deed voor wat betreft inzet ging tussen die uren door. Tijdens auto ritten met mijn koerier, tijdens mijn werk thuis achter de pc tussendoor toch nog op het forum proberen te zijn. Het is heel makkelijk om deze dingen te zeggen wanneer iemand maar 40 uur of minder in een week werkt. Probeer het eens te realiseren als je 60 tot 80 uur werkt. Het zal mij benieuwen wie dat zo lang vol houd en toch nog alle moeite doet sociale contacten te onderhouden.
 
En daar gaan we weer, Binc voelt zich weer aangevallen en komt weer met een tirade als verdediging. Zo vermoeirend dit. Ik heb besloten dat alleen forumleden die een aanwinst vormen mogen blijven, bij leden die afbreuk doen aan het forum hanteer ik zero tolerance. Binc wordt dus per direct verwijderd, voor de zoveelste keer.

Mike
 
En daar gaan we weer, Binc voelt zich weer aangevallen en komt weer met een tirade als verdediging. Zo vermoeirend dit. Ik heb besloten dat alleen forumleden die een aanwinst vormen mogen blijven, bij leden die afbreuk doen aan het forum hanteer ik zero tolerance. Binc wordt dus per direct verwijderd, voor de zoveelste keer.

Mike
Waarom komt ze elke keer terug dan?
 
Ze kan niet met ons of zonder ons, maar ik ben er nu definitief klaar mee. In een oorlog is eenieder die het moreel omlaag trekt onderdeel van het probleem. Ze moet eerst maar eens het gevecht met zichzelf aan gaan.

Mike
 
Lang en uiterst complex verhaal. Te veel om hier op in te gaan en ook niet interessant als je je middenin een strijdtoneel begeeft.

Mike
 
Stelling:
Als mensen door een operatie beschadigd zijn dan doet het lichaam zelf zijn best een alternatief te vinden om weer goed te functioneren.
Als artsen niet weten wat het lichaam verzonnen heeft weten ze ook niet hoe de klachten van de operatie behandeld moeten worden.
-------------------------------------------------------------------------------
Het gaat best wel goed met mij. Ik ben niet ziek, ook nooit geweest.
Er is schade die ten goede is gekeerd maar nooit meer goed komt. Het zij zo. valt mee te leven.
Maar vanwege duizeligheid was ik bij de osteopaat. Heeft nek behandeld en de klep van Baudin gemasseerd. (zit rechts vlak bij de blindedarm) Ik voel die plek al 12 jaar, geen pijn, ik vermoed dat ontl. zich daar verzamelt. Na een spoeling voelt het ook prettiger, is de druk ervan af.
Na de buik-massage heb ik een lichte pijn rechts in de taille en trekt een beetje naar achteren en is een oude jeuk-klacht op de rug weer terug.
Via ontl. onderzoek blijkt de galzuurwaardes in de ontl. extreem hoog.
Zou maximuum 3900 mogen zijn maar is 22500.
Ik herken me niet in de klachten van de gal. dus kijk het even aan.
De lever maakt gal, dus daar kan ook een oorzaak liggen.
Vanaf het begin kon ik niet tegen zure dingen, (nog steeds niet) en na 2 of 3 uur zit ik dan op de WC terwijl ik Geen normale impuls heb.
Wat zou ik nu bij een reguliere arts moeten die alleen maar wil opereren en met medicijnen Met bijwerkingen komt.
Mijn systeem bewandelt niet de bekende paden.
Wat ga ik nu doen?
Aanwijzingen zoeken op internet naar een natuurlijke behandeling. Ik vermoed dat die hoge waardes incidenteel zijn. Waardoor? Geen idee. vandaar die stelling.

Bij een vorige behandeling van de buik (alweer enige jaren terug) kreeg ik links in mijn zij ernstige pijn. Er werd gezegd dat ik een versleten heup had. Die heb ik Niet. Door andere massages is dat toen weer verdwenen.
Ik kan het niemand kwalijk nemen.
Er zijn nu eenmaal onbekende veranderingen van binnen en that,s it.
 
Laatst bewerkt:
He, het is voor het eerst dat ik iets lees over zenuwschade.
Waarschijnlijk omdat er in de loop der jaren zoveel mensen zijn met een LAR-syndroom en die mensen vertellen allemaal dezelfde verhalen op forums.
Hoewel ik me niet helemaal herken in het onderstaande bericht.
Ze hebben het o.a. over ontlasting die in de (nieuwe) endeldarm zit.
Bij mij zit er na 3 dagen geen ontl. in de endeldarm. mocht die na 3 dagen naar beneden geduwd worden dan blijft het daar lekker hangen en geeft de hele dag klachten. Zolang ik bijtijds spoel en dus leeg ben is er geen probleem (meer) .
Ik weet natuurlijk precies hoe ik er mee om moet gaan.
Blijkbaar doen ze nu dus wel een CT scan in de rug. Zeer interessant.
Ik ga dit printen en met mijn huisarts bespreken. Zopas een echo gehad van de buik maar daar was niets op te zien. Maar ik voel op de plaats van de blinde darm (vlak erboven zit een klep van baudin) dat daar de stoelgang verzamelt.
Maar een scan van de rug vind ik wel interessant want ik vermoed dat duizeligheid vanuit mijn rug komt. Zolang er geen onderzoek naar wordt gedaan en meerdere mensen daar niets over zeggen of geen verbanden leggen kan ik het niet bewijzen.
Er is een fysiotherapeut in o.a. Heemstede die heeft een methode om de energie in de rug te meten en is mijn energie 1/4 van wat het moet zijn.
Zeer waarchijnlijk laat ik het nog een testen.
Er bestaan zowiezo methodes en onderzoeken die niet in ziekenhuizen bekend zijn en maar meteen afgedaan worden als onzin. Alsof hun eigen methodes zo zaligmakend zijn. Nu weer met Philips en die apneu aparatuur.
Zoek maar eens op SCIO. = een computer die het hele lichaam in beeld brengt.

https://mens-en-gezondheid.infonu.n...ewild-verlies-stoelgang-door-zenuwschade.html
 

Dit verhaal over vetten is interessant.
Vandaag weer een glas vers sinas-sap met 1 eigeel en ongeveer een theelepel olijfolie gedronken. Na 3 uur stoelgang.
Voedsel gaat rechtstreeks vanuit de maag naar de dunne darm dus als het daar niet goed verteert dan klopt het wel dat het al na 3 uurtjes eruit komt.
Die 3 uurtjes is al die jaren wel hetzelfde.
Ik denk dat ik te weinig enzymen aanmaak om het vet te verteren.
In 2016 nam ik voor de eerste keer extra enzymen en had opeens veel minder klachten. Sindsdien gebruik ik enzymen.
Maar ik neem ze voor het avond-eten dat was vandaag om 19.00uur, avond eten om 20.00 uur. en het sap had ik om 17.00.
Hoe kom ik daar achter? Misschien ergens in de middag enzymen nemen en daarna pas (eventueel) een sapje.
Als het aan de olie ligt zou ik dus volgens bartje gewoon sap zonder olie probleemloos moeten kunnen drinken/verteren.
 

Vandaag had ik hier een afspraak. Hoofdzakelijk voor de duizeligheid.
Natuurlijk hebben de hersenen iets te maken met de disfunctie van mijn darmen. Ze wist me te vertellen dat ik ooit een ontsteking had aan de achterkant van mijn stuitje. Had ik niet verteld.
Als deze behandeling en/of meting niets oplevert heb ik pech. Maar alle kleine beetjes helpen.
 
Gisteren mijn 2e behandeling gehad. Als ik stilzit ben ik niet duizelig maar zodra ik in beweging kom dus wel. Na de behandeling dus wel meer duizelig dan anders maar met rust trekt dat weer weg.
Ik had het extreem koud de hele avond en was ook meer moe dan anders.
Ik fiets nog wel af en toe om naar de winkels te gaan maar dan moet de duizeligheid niet te extreem zijn. Eventueel ga ik dan toch lopen. Heel vreemd, als ik rechtdoor fiets heb ik minder last. Op en afstappen moet dus voorzichtig gebeuren en de bochten. Toch het evenwichtsorgaan?
Een ding is zeker, trage schildklier plus (nog steeds) darmklachten plus neurogene darm heeft allemaal een effect op de hersenen. Het is wat het is.
3e afspraak gemaakt over 2 weken.
Gebruik nu (naast o.a. enzymen) homeopatische middelen o.a. cats-claw.
 
Ik vind het heel bijzonder (om het dan maar zo te zeggen) dat dit voorstel topic 43 pagina’s telt en dat er al vanaf 2013 over Romagi wordt gesproken. Ik denk dat we je inmiddels beter kennen dan dat je jezelf kent.
 
Vandaag was ik naar acupunctuur. Sommige klachten zijn ten gunste veranderd sinds 2009 maar er zijn andere voor in de plaats gekomen. Ik schrijf ze hier op om te laten zien aan anderen hoe ik hiermee omga, en het heeft NIETS maar dan ook helemaal niets te maken met aandacht vragen. Wie het interesseert leest het of je klikt het weg. (Vetje).
Over het algemeen ben ik tevreden maar leeftijd gaat natuurlijk ook mee spelen. In 2016 was ik voor het eerst naar een fysio om een soort duizeligheid te behandelen.
Het valt me op tijdens fietsen dat ik best wel kracht heb in mijn benen, voelt goed. Maar daarna loop ik gewoon te wachelen alsof ik gedronken heb.
Dus mijn toestand besproken met Tan en hij ziet wel degelijk nog steeds een verband tussen darmen (zenuwschade) en huidige klachten en toch ook evenwichtsorgaan. Hij begon links en rechts met massage op de plaats van het sleutelbeen waar ik nooit iets voel van pijn. En ik ging door de grond, hoofdzakelijk links.
Daarna de naalden. ging goed.
Pijn betekent Bingo. En mijn hoofd voelt beter. en daar gaat het om.
En dan mijn voeten, zijn zo pijnlijk. gaat gelukkig ook weer iets beter. Op zo,n speciaal poppetje staan de energie-lijnen en punten afgebeeld en natuurlijk lopen die lijnen ook naar de voeten waar ik ook altijd geprikt word.
Hier op dit forum wordt zelden verslag gedaan van acupunctuur maar mijn dochter gaat nu ook. Frozen shoulder. Is een zeer pijnlijke hardnekkige aandoening.
Donderdag krijg ik de 5de Bio-resonantie behandeling.
 
Het spijt me als het wat vervelend is overgekomen. Ik zal me niet meer bemoeien met je schrijfsels in dit topic. 😉
 
Vandaag plotseling een bloedneus. Is niet de eerste keer. ik proefde het als eerste in mijn keel, dat is nieuw dat ht bloed dan de andere kant opgaat. Snel op bed gaan liggen met een koud nat washandje. Ik zou a.s. woensdag een ayurveda behandeing doen. (hoofd en neus.). Eerst maar even overleggen met haar.

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.743
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan