Poliepen - voorstellen Romagi

Waarden in bloed regulier zijn minimale waarden en daarbij word geen rekening gehouden met andere relaties. Vaak is het individueel. Als bloed zegt dat het goed is op papier of eigenlijk de dokter dan wil het niet zeggen dat dat altijd echt zo is. Het is een hele zoektocht ik weet het. De dokter heeft mijn bloed ook vaak goed gekeurd met voldoende ijzer maar ik geloofde er geen snars van eerlijk gezegd. Wat was de reden dat je je kon vinden in Pregnenolone? Merk je daar positief resultaat van?

uiteindelijk weet ik gelukkig wel wat ik aan moet pakken. Dat is verhogen van ijzer en daardoor een betere eetlust en meer schildklierhormoon. Alleen middels voeding krijg ik ijzer niet aangevuld helaas. En als het dan aangevuld is de tijd nemen om te eten iplv verwaarlozen omdat ik me op dat moment goed voel. Vaak bleef het bij alleen avondeten en de rest van de dag niet of hooguit wat yoghurt of melk en wat plakjes vleeswaren. Ik weet namelijk nog de momenten dat ik wel meer eetlust had. Deze kwamen nadat ik eveneens ijzer verhoogde middels orgaan. Dan kon ik werkelijk de hele dag door eten maar had ik er ook de tijd voor. Ik hoop dat je positieve resultaten nog verbeteren en uiteindelijk optimaal worden. Wie weet als de klachten toch blijven dat de ijzer tip nog een toegevoegde waarde kan hebben voor jou.
 
Bedankt. Ja dat heb ik idd al eens gedaan. Ook magnesium heeft idd een invloed op de schildklier. Voor nu hou ik het er nog steeds op dat het met ijzer en bloedsuiker schommelingen te maken heeft. Ijzergebrek in bloed veroorzaakt namelijk ook te hoog bloedsuiker of wei weet wel schommelingen waardoor duizeligheid ontstaat. Ik ga niet uit van bloedwaarden waarvan de dokter zegt is goed. Ijzer was weer te laag wat betekent dat de glucose te hoog is. Het lukt gewoon niet om in de vetverbranding te komen. Ik zie wel goede dingen op die site. Ik snap alleen zijn redenatie voor wat betreft koffie niet wat ook weer een mineralen rover is. Ik heb geen idee hoe ik dat moet zien. Weet jij daar meer van?
 
Hier onder andere aangegeven.

  • De aanwezigheid van ijzergebrek(sanemie) heeft invloed op de hoogte van het HbA1c.
  • Het HbA1c komt door ijzergebrek(sanemie) hoger uit dan verwacht op basis van de glucosestatus.
  • IJzersuppletie maakt het HbA1c tot zes maanden na suppletie juist lager dan verwacht op basis van de glucosestatus.
  • Het HbA1c is alleen betrouwbaar wanneer er geen afwijkingen in het hemoglobine of in de hemoglobineconcentratie zijn. De huisarts en praktijkondersteuner moeten hierop alert zijn bij een bekende ijzergebreksanemie of suppletie hiervan.
  • Een onverklaarde discrepantie tussen het HbA1c en het nuchter glucose/de glucosedagcurve kan veroorzaakt worden door ijzergebreksanemie.


 
Hij schrijft ergens dat te weinig koolhydraten funest is voor de schildklier.
Zelf let ik niet op vetverbranding, nooit gedaan. . Spreekt me niet aan. Te weinig koolh. spreekt me wel aan.
Je zou daar eens mee kunnen experimenteren. De een is de ander nu eenmaal niet.
Wat me opvalt als ik zoek (maakt niet uit waarover het gaat) dat er overal dezelfde verhalen staan. Men praat elkaar na.
Iemand die een andere kijk heeft op de zaak geef ik wel een kans. Zo lang hoeft het niet te duren om er iets van te voelen. Je moet mij niet nemen, ik heb nu eenmaal een verteringsprobleem erbij.
Wel eens met extra enzymen gewerkt? Heeft mij destijds erg geholpen. Ik neem ze nu even niet, zou kunnen dat de vertering daardoor slechter wordt, dat moet ik dus goed in de gaten houden. Is trouwens goed te zien in ontl. nooit iets drollerigs. Het is wat het is.
Ooit hebben mensen weinig koolhydraten gegeten maar we zijn geevalueerd.
 
Hij schrijft ergens dat te weinig koolhydraten funest is voor de schildklier.
Zelf let ik niet op vetverbranding, nooit gedaan. . Spreekt me niet aan. Te weinig koolh. spreekt me wel aan.
Je zou daar eens mee kunnen experimenteren. De een is de ander nu eenmaal niet.
Wat me opvalt als ik zoek (maakt niet uit waarover het gaat) dat er overal dezelfde verhalen staan. Men praat elkaar na.
Iemand die een andere kijk heeft op de zaak geef ik wel een kans. Zo lang hoeft het niet te duren om er iets van te voelen. Je moet mij niet nemen, ik heb nu eenmaal een verteringsprobleem erbij.
Wel eens met extra enzymen gewerkt? Heeft mij destijds erg geholpen. Ik neem ze nu even niet, zou kunnen dat de vertering daardoor slechter wordt, dat moet ik dus goed in de gaten houden. Is trouwens goed te zien in ontl. nooit iets drollerigs. Het is wat het is.
Ooit hebben mensen weinig koolhydraten gegeten maar we zijn geevalueerd.
Het klopt dat veel mensen nog steeds te weinig koolhydraten eten. Een vergissing die velen maken incl ikzelf ooit. De WAPF raad het ook niet aan om te weinig koolhydraten te eten ivm de bijnieren. Het gaat erom om de juiste koolhydraten te nemen. Met koffie fok je juist de bijnieren op. Koffie is daar geen van omdat het een mineralen rover is en op suikers gebaseerd wat ook de lever niet leuk vind en vertering problemen tot gevolg heeft. Hij heeft het wel weer over de relatie tussen de schildklier en de lever en dat klopt. Sorry maar ik kan zijn theorieën niet rijmen. Hij verkoopt ook schildklier koffie en krijg de in indruk dat Forefront Health minder zuivere koffie is dan door velen gedacht en dat hij eerder anderen na praat. Jij moet natuurlijk afgaan op waar je je goed bij voelt. Voor mij is dat niet zijn redenering.
 
Misschien is het juist nodig om de bijnieren op te fokken. Mensen met een schildklierprobleem reageren nu eenmaal anders dan anderen.
Ik drink zelf maar 1 koffie. Adrenal werkt toch ook op de bijnieren?
Ik zit net naar de uitslagen te kijken van bloedonderzoek. IJzer is heel erg oke.
Weet je wat het probleem is Binc, ieder mens is anders. Het zou gemakkelijker zijn als ieder mens hetzelfde was. Ik moet het alleen zien op te lossen en maar hopen dat het lukt.
Ik zag vanochtend dat ik er slecht uitzag. Geen goed teken.
Feitelijk ben jij ook al lang bezig met zoeken. Lastig allemaal.
 
Ieder mens ervaart andere problemen. Verder zijn we wel hetzelfde. Maar oke, het kan dat jij er zo over denkt. Ik ben niet van plan moeite te nemen om je theorie te debunken. Geen zin in gezeur of hier weer verwijderd te worden. In elk geval kan ik voor mezelf zeggen dat het enige wat werkt orgaan is. Maar dat ik 1 minder laks moet worden in het nemen ervan op het moment dat ik weer energie heb en dan teveel van mezelf vraag zowel geestelijk als lichamelijk.
 
Binc we doen ieder op onze eigen manier ons best. Hopelijk gaat het lukken.
We hoeven ons gelijk niet te halen. Je hebt gezien dat ik ook orgaan in huis heb. succes.
 
Idd, ieder op eigen manier. Ik gaf alleen een tip mee en ga niet voor mijn gelijk. Maar dit soort dingen komen me inmiddels de neusgaten uit. Het gaat mij erom dat die gast van Forefront Health geen zuivere dingen laat zien. Wat jij doet moet je zelf weten maar ik mag ook zelf bepalen wat goed werkt voor mezelf iplv dat anderen zich daarmee bemoeien. Hoe kan die gast verkopen dat mineralen belangrijk zijn om ze vervolgens weg te spoelen met koffie die hij nota bene zelf verkoopt? Klopt naar mijn idee niet en daar krijgt niemand mij anders van overtuigd. Als jij er baat bij hebt moet je dat gewoon doen. Ik zie gewoon het logische verband niet en niet alleen logica maar ook gevoelsmatig klopt er geen bal van wat hij staat te verkopen.
 
Drink jij nooit koffie?
Het is wel zo dat overal waar ik iets gekocht heb - ook Ergomax - ik meteen reclame krijg voor hun produkten. Vaak met atikelen over gezondheid erbij.
geld moet rollen.
 
Nee ik drink groene thee of brandnetel thee met boter erin. Koffie drink ik hooguit een keer in de maand. En dan nog is dat een minimaal bodempje met boter. En dan heb ik er wel weer genoeg van.
Het verschil tussen ergomax en deze forefront Health is dat ergomax aan niemand ziekte of aandoeningen staat te verkopen wat ergomax dus een betrouwbare partner maakt voor supplementen.

ik heb nog even wat print screenshot gemaakt vanuit een vertaling over de bullshit die hij verkoopt. Je kan voor de cafeïne beter zwarte thee of groene thee nemen iplv koffie te nemen wat wel degelijk een suiker ja en schommelingen in de bloedsuiker spiegel geeft. Maar als het aan forefront Health ligt moeten mensen met schildklier problemen vooral meer koffie drinken de bijnieren zijn onzin. Deze gast maakt mensen ziek iplv beter. Zie ook bij de mensen die er baat bij zeggen te hebben zijn allemaal vrouwen. Nou dat is leuk zakken vullen.
 

Bijlagen

  • CA28D6AA-5844-4399-BF8E-7C72B7A1A4DD.png
    CA28D6AA-5844-4399-BF8E-7C72B7A1A4DD.png
    236 KB · Weergaven: 0
  • 88618D12-047F-4937-9452-0F0BB3C9E40D.png
    88618D12-047F-4937-9452-0F0BB3C9E40D.png
    244,6 KB · Weergaven: 0
  • A452B2D8-0D6C-4E00-A8CE-86FF6A1DBC56.png
    A452B2D8-0D6C-4E00-A8CE-86FF6A1DBC56.png
    246,5 KB · Weergaven: 0
  • C04439BA-13B7-4A72-A7EF-CB71099F986F.png
    C04439BA-13B7-4A72-A7EF-CB71099F986F.png
    226,4 KB · Weergaven: 0
  • 7FDFECE0-AA4A-4331-B179-DCF6017B261F.png
    7FDFECE0-AA4A-4331-B179-DCF6017B261F.png
    240,5 KB · Weergaven: 0
  • 79295E7F-0AED-4655-ACB9-473EC0816A81.png
    79295E7F-0AED-4655-ACB9-473EC0816A81.png
    235,8 KB · Weergaven: 0
En dan wil ik er nog aan toe voegen dat ie het heeft over dat koffie het dopamine systeem beïnvloed. Beloningssysteem. En daar zit voor sommige vrouwen wellicht precies de trigger om deze gast te geloven. Want dopamine is van invloed op verslaving. Als iemand al verslaafd was aan koffie dan hoeven ze daar natuurlijk echt geen verandering in te brengen. Nope koop bij mij maar schildklier koffie en het komt allemaal goed. Blijven de klachten dan zijn er mog wat flesjes met mineralen die bij hem gekocht kunnen worden.
 

Dit is een opleidings-instituut Belgie. Heeft nog wel eens goede artikelen.Ik heb me daar aangemeld.
Nog even over de schildklier Als ik tijd haha heb - ha ha wil ik nog wel eens zoeken naar het allereerste begin van de problemen. Het zal toch niet van de ene op de andere dag plaatsvinden.
 
Hoi Binc,
Je schreef:
Ieder mens ervaart andere problemen. Verder zijn we wel hetzelfde.

Er zat laatst iemand zonder armen aan de tafel bij Jinek. die noem ik ook niet hetzelfde.
Maar we kunnen en mogen van mening verschillen. daar gaat het hier niet om.

Ik zie mezelf niet meer als hetzelfde. Die stoelgang gaat zo anders dan als het zou moeten. Er is iets definitief niet in orde en ik vermoed dat het op het hele lichaam invloed heeft. Vandaar dat ik steeds bloedonderzoeken doe. Dat is de belangrijkste reden. Heeft mijn lichaam wel baat bij alles wat ik eet. (slechte vertering is blijvend). Ik denk ook dat ik weet wat er gebeurt van binnen. Maar geen bewijs dus moet ik het ermee doen.

Daar tegenover staat dat de spoelingen goed gaan en de ongelukjes zo goed als zijn verdwenen. (niet helemaal).

Mijn laatste bloedonderzoek (klein bloedbeeld SLA) was helemaal oke behalve: MCHC aan de lage kant.
Ik had er al eens naar gekeken maar werd er niet ongerust van. Maar nogmaals gelezen doet me toch besluiten meer ijzer toe te gaan voegen. heb ik nog nooit eerder gedaan en zit ook niet in mijn supplementen. Maar die extra enzymen destijds wist ik ook niet dat dat zo goed voor me zou zijn. Niemand had het er ooit over.

Nu moet ik nog uitzoeken welk supplement, een combi of alleen ijzer.

Gaat het met jou al beter?
 
Hij Romagi, ik reageer als ik meer tijd heb. Ik kom een beetje tekort. Wel wil ik alvast zeggen om geen ijzer te nemen van plantaardige oorsprong om aan te vullen. Dat zal niet helpen. En ha mcvh is tekort aan ijzer. En zo zijn er mog een aantal parameters buiten alleen ijzer om. Ook b12 is niet altijd aan b12 af te lezen.
 
B 12 zit in Ancestral. krijg ik dus binnen momenteel.
Ik heb in die jaren wel vaak extra B12 toegevoegd want dat wist ik inderdaad.
Over ijzer wordt zelden of nooit gesproken. Daarom lijkt het me zinvol om dat te proberen.

Tijdgebrek. Klinkt bekend.
 
Hoi Binc,
Je schreef:
Ieder mens ervaart andere problemen. Verder zijn we wel hetzelfde.

Er zat laatst iemand zonder armen aan de tafel bij Jinek. die noem ik ook niet hetzelfde.
Maar we kunnen en mogen van mening verschillen. daar gaat het hier niet om.

Ik zie mezelf niet meer als hetzelfde. Die stoelgang gaat zo anders dan als het zou moeten. Er is iets definitief niet in orde en ik vermoed dat het op het hele lichaam invloed heeft. Vandaar dat ik steeds bloedonderzoeken doe. Dat is de belangrijkste reden. Heeft mijn lichaam wel baat bij alles wat ik eet. (slechte vertering is blijvend). Ik denk ook dat ik weet wat er gebeurt van binnen. Maar geen bewijs dus moet ik het ermee doen.

Daar tegenover staat dat de spoelingen goed gaan en de ongelukjes zo goed als zijn verdwenen. (niet helemaal).

Mijn laatste bloedonderzoek (klein bloedbeeld SLA) was helemaal oke behalve: MCHC aan de lage kant.
Ik had er al eens naar gekeken maar werd er niet ongerust van. Maar nogmaals gelezen doet me toch besluiten meer ijzer toe te gaan voegen. heb ik nog nooit eerder gedaan en zit ook niet in mijn supplementen. Maar die extra enzymen destijds wist ik ook niet dat dat zo goed voor me zou zijn. Niemand had het er ooit over.

Nu moet ik nog uitzoeken welk supplement, een combi of alleen ijzer.

Gaat het met jou al beter?
Kwestie van uit proberen. Geen idee wat je schildklier waarde de laatste keer was. Maar trage schildklier heeft zeker invloed op mineralen en andersom ook. Bovendien kan een trage schildklier ook nog de bloeddruk verlagen waar je ook duizelig en licht in je hoofd van kan worden.

MCHC, MCV, HB RB, ect hebben allemaal te maken met het rode bloedbeeld naast de ijzerstatus en b12 in bloed. Je zou kunnen kijken in de spiegel als je je ooglid naar beneden doet zou het rood moeten zijn. Bij roze of geel is de kans op bloedarmoede groot. Ook vitamine D is van invloed op de ijzerstofwisseling. Indien te laag kan dat dus ook gevolgen hebben.

Met mij gaat het nog niet lekker. Veel vermoeid, spierpijn en net als jij Sons duizelig. Ginseng doet wel iets positiefs in die zijn dat ik wat meer energie merk. Inmiddels begint mijn eetlust wel terug te komen mer ik. Maar mijn ijzer en HB incl vitamine D waren ook echt te laag. Niks nieuws overigens. Maar wat ik nooit wist tot recent is dat ijzer tekort invloed heeft op de eetlust. En ik heb jaren lang maaltijden over kunnen slaan door geen eetlust. Dat ontstond toen ik stopte met orgaan voor een paar jaar terug. die link kan ik dus wel leggen.

Je moet natuurlijk zelf bekijken wat je wilt gebruiken om ijzer aan te vullen. De bijnier zou ik laten staan voorlopig aangezien daar de hele bijnier in zit en dus ook de adrenaline. Iplv de bijnier die een andere functie heeft is het wellicht een idee om te richten op milt of lever. Milt heeft meer ijzer en lever meer vitamine D.
 
Ik neem momenteel niet zoveel supplementen naast de schildklier suppl.
Ik nam best wel veel verdeeld over de dag en ging goed de laatste tijd.
.
Thyroid (ancestral) gaat goed, gisteren ook magnesium/calcium erbij.
Laat in de middag extra een NAC-complex die ik ook al weer een paar weken had laten staan.
,s-avonds langdurig op de WC gezeten terwijl ik ,s-morgens goed gespoeld was.
Oke, dan nu alleen nog thyroid extra nemen en verder niets.

Volgens mij is er een rechtstreekse verbinding van de dikke darm naar de lever.
De lever/gal wordt teveel geactiveerd om gal te maken en hup, diaree.

Dus moet ik smorgens weer kiezen, spoelen of overslaan.

Ik kies voor overslaan, neem pas in de middag Thyroid en Pancreas, verder niets.
en dan stukje voor stukje weer toevoegen.
Wel gek dat ik aanvankelijk veel tegelijk nam zonder klachten, want ik was bijna klachtenvrij.

Nou ja, in de winter is het toch te koud om naar buiten te gaan. Binnen yoga of gymen kan ook.
En hier valt zo af en toe nog wat te lachen.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.780
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan