• Beste forumleden, we maken nu gebruik van nieuw forum software. Je oude wachtwoord werkt hier niet meer. Klik op aanmelden en dan op de link "wachtwoord vergeten". Je kunt dan je wachtwoord opnieuw instellen.

Poliepen - voorstellen Romagi

Romagi

Well-known member
Ik heb vrij lange tijd geen "ongelukjes" gehad.
Maar vandaag (15.00) was het weer helemaal mis.
Gisteravond een goede spoeling gehad (= goed leeg) dus zou eigenlijk uberhaupt niet naar de WC moeten.
Dus - gelukkig thuis - voelde ik mijn darmen al werken en vanaf 3 uur 3x op het toilet gezeten. Helemaal leeg nu.
Gelukkig noteer ik mijn supplementen en vandaag had ik rond 11 uur een magnesium/calcium tablet erbij genomen.
Dat heb ik lange tijd niet gebruikt. Iets dat ik niet verdraag geeft inderdaad na 2 of 3 of 4 uur al klachten.
Het moet dus de magnesium zijn want alle andere suppl. gebruik ik al langer zonder klachten.
Het zet me meteen weer aan het denken.
In Pediaperm zitten 23 verschillende soorten suppl. in 1 zakje (ook magnesium maar geen calcium) en verdraag ik goed. aanbevolen 4 zakjes, heb ik nog nooit gedaan, hoogstens 2, meestal 1.
Ik speel al langer met het idee alles te gaan laten staan, hoogstens nog 1 supplement, dat zou dan 1 of 2 zakjes Pediaperm kunnen zijn.
Of een hele week helemaal niets. en dan later stuk voor stuk iets toevoegen.
Stel je voor dat ik al buiten was, zou een RAMP geweest zijn.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.274
Leden
8.170
Nieuwste lid
Blossie
Word vaste donateur van dit forum
Bovenaan