Pizzagate

Is het erg dat ik geen seconde medelijden heb?
We hebben een corrupt ministerie van Justitie
Het om is corrupt de politie is corrupt, en huig wist dat.
The wrong message at the wrong place at the wrong time.
Als de hele wereld hier 'ja' op zou antwoorden, zou het dan voor jou iets veranderen? Lijkt me niet. Het is niet aan een ander om iets te be- en veroordelen. Je mag later afrekenen, je weet wel met wie. So be your own judge ;)
 
Als de hele wereld hier 'ja' op zou antwoorden, zou het dan voor jou iets veranderen? Lijkt me niet. Het is niet aan een ander om iets te be- en veroordelen. Je mag later afrekenen, je weet wel met wie. So be your own judge ;)
Was retorische vraag 🤣🤣🤣🤣
 
Ja zeg lieverd, laat mij ook eens wat [on]wijze uitspraken doen 🤣
Help waar is de Exorcist..... Weer een heks die me lieverd noemt 🤣🤣🤣
En ik maar denken dat gebeurt me nooit meer maar 25 jaar nadat ik de vorige heks uitgedreven heb..... 🤣🤣🤣🤣
 
  • Haha
Waarderingen: Heks
 
MARK RUTTE - VVD - SEX MET DIEREN IS OK WTF !!!!!!!!!



IN A DUTCH NEWSPAPER IT SAIS THAT THE NOW PRI MINISTER MARK RUTTE IN THE PAST AGREED THAT SEX WITH ANIMALS IS OK WTF !!!!!
 

Bijlagen

  • 4A160EF2-95C8-4A53-8717-B085C78D04E5.png
    4A160EF2-95C8-4A53-8717-B085C78D04E5.png
    4 MB · Weergaven: 10
  • 6EC39CA2-A1F5-4FC0-9E28-617403D993F5.png
    6EC39CA2-A1F5-4FC0-9E28-617403D993F5.png
    2,5 MB · Weergaven: 9
MARK RUTTE - VVD - SEX MET DIEREN IS OK WTF !!!!!!!!!



IN A DUTCH NEWSPAPER IT SAIS THAT THE NOW PRI MINISTER MARK RUTTE IN THE PAST AGREED THAT SEX WITH ANIMALS IS OK WTF !!!!!
dat filmpje van Rutte waarin hij dat zegt ben ik al tijdje naar op zoek, iemand??
 

Ik behoorde tot de, (hoop ik voorheen) kleine groep vrouwen die meestal als enige vrouw tussen mannen een functie bekleedde in het management team van grote en middelgrote ondernemingen.
Wanneer je in zo’n situatie beland, betekent dat, dat je als vrouw “je mannetje moet staan”.
Je laat je dus niet zomaar aan de kant zetten en zorgt dat je evengoed bent, zo niet zelfs beter in de functie die je bekleedt.
Dit is even voorgeschiedenis waarvan uit ik het volgende bekijk, maar verder niet interessant en terzijde.

Ik zag vanavond dus dat verhaal van die prins Andrew.
Hij heeft zijn koninklijke titels en militaire titels opgegeven, of eigenlijk moeten opgeven ivm met dat misbruik schandaal destijds bij zijn “vriend” Epstein.

Ik had het er met mijn man over.
Ook ik maakte zo nu en dan zakenreizen met mijn collega’s en dat kom je vreemde dingen tegen op dat gebied.
Want een mogelijke leverancier wil je pleasen , zo ’s avonds na werktijd, op alle mogelijke terreinen.
Kosten noch moeite worden meestal bespaard.
Wat ik dan altijd merkte was, dat ik als vrouw daar een stuk nuchterder tegenover stond (aan mijn lijf geen polonaise!)
Maar mannen, getrouwd of niet en uitzonderingen daargelaten, zijn vaak gemakkelijke prooien.

Dat is nu het gevoel wat ik bij die prins Andrew ook heb.
Dat meisje is zeer zeker slachtoffer van die Epstein, maar hij, Andrew, ook.
Hij is er ingeluisd, zoals zovelen die nu daardoor chantabel zijn.

Kijk dit gaat nu zijn kop kosten, maar…
Het is het kleine topje van de ijsberg dat boven water steekt.
Hier zit een gigantisch groot gedrocht onder van mensen die net als hij chantabel zijn geworden (ja mannen, over het algemeen).
Maar die nu (nog) niet in het zicht komen omdat alle aandacht naar Andrew gaat en die heeft de pech dat hij het barbertje is dat nu mag hangen,
als afleidingsmanoeuvre!!!
 
Ik behoorde tot de, (hoop ik voorheen) kleine groep vrouwen die meestal als enige vrouw tussen mannen een functie bekleedde in het management team van grote en middelgrote ondernemingen.
Wanneer je in zo’n situatie beland, betekent dat, dat je als vrouw “je mannetje moet staan”.
Je laat je dus niet zomaar aan de kant zetten en zorgt dat je evengoed bent, zo niet zelfs beter in de functie die je bekleedt.
Dit is even voorgeschiedenis waarvan uit ik het volgende bekijk, maar verder niet interessant en terzijde.

Ik zag vanavond dus dat verhaal van die prins Andrew.
Hij heeft zijn koninklijke titels en militaire titels opgegeven, of eigenlijk moeten opgeven ivm met dat misbruik schandaal destijds bij zijn “vriend” Epstein.

Ik had het er met mijn man over.
Ook ik maakte zo nu en dan zakenreizen met mijn collega’s en dat kom je vreemde dingen tegen op dat gebied.
Want een mogelijke leverancier wil je pleasen , zo ’s avonds na werktijd, op alle mogelijke terreinen.
Kosten noch moeite worden meestal bespaard.
Wat ik dan altijd merkte was, dat ik als vrouw daar een stuk nuchterder tegenover stond (aan mijn lijf geen polonaise!)
Maar mannen, getrouwd of niet en uitzonderingen daargelaten, zijn vaak gemakkelijke prooien.

Dat is nu het gevoel wat ik bij die prins Andrew ook heb.
Dat meisje is zeer zeker slachtoffer van die Epstein, maar hij, Andrew, ook.
Hij is er ingeluisd, zoals zovelen die nu daardoor chantabel zijn.

Kijk dit gaat nu zijn kop kosten, maar…
Het is het kleine topje van de ijsberg dat boven water steekt.
Hier zit een gigantisch groot gedrocht onder van mensen die net als hij chantabel zijn geworden (ja mannen, over het algemeen).
Maar die nu (nog) niet in het zicht komen omdat alle aandacht naar Andrew gaat en die heeft de pech dat hij het barbertje is dat nu mag hangen,
als afleidingsmanoeuvre!!!
Welk excuus je ook verzinnen kan, ze maken de keuze bewust, ze zijn geen slachtoffers maar daders, je blijft ten alle tijde van kinderen af bij Epstein 12 tot 17 jarigen, maar het Epstein verhaal is 100% bekend en een topje van een hele grote ijsberg.

Dat iedereen die erin meegaat chantabel is logisch, dat is exact de bedoeling van de satanische elite, zelf denken ze onaantastbaar te zijn maar die tijd is voorbij.
Het is zelfs bij deze netwerken gecategoriseerd, hoe hoger in de boom hoe jonger de slachtoffers maar de daders kiezen nog steeds zelf...

Je medeleven en medelijden is goed bedoeld maar misschien misplaatst.
Er gaan hogere bomen vallen dan Andrew
 
Welk excuus je ook verzinnen kan, ze maken de keuze bewust, ze zijn geen slachtoffers maar daders, je blijft ten alle tijde van kinderen af bij Epstein 12 tot 17 jarigen, maar het Epstein verhaal is 100% bekend en een topje van een hele grote ijsberg.

Dat iedereen die erin meegaat chantabel is logisch, dat is exact de bedoeling van de satanische elite, zelf denken ze onaantastbaar te zijn maar die tijd is voorbij.
Het is zelfs bij deze netwerken gecategoriseerd, hoe hoger in de boom hoe jonger de slachtoffers maar de daders kiezen nog steeds zelf...

Je medeleven en medelijden is goed bedoeld maar misschien misplaatst.
Er gaan hogere bomen vallen dan Andrew
Nee geen medelijden noch medeleven, alhier.
Slechts een zakelijke constatering hoe het heeft kunnen gebeuren.
Hoe mensen zich er, vaak onder invloed van alcohol en andere zaken, in hebben laten luizen.

Verder compleet met je eens.
Van kinderen blijf je zeer zeker af!!!
Dat is wat Trump ook steeds zei.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.691
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan