Pizzagate


Prins Andrew moet bewijzen dat hij ‘niet kan zweten’ in rechtszaak tegen Virginia Giuffre​


Virginia Giuffre, die prins Andrew (61) beschuldigt van verkrachting, wil dat de Brit in de rechtbank bewijst dat hij niet kan zweten. In een interview met BBC verklaarde hij namelijk dat “Virginia hem beschrijft als een vieze, zweterige man, maar dat kan niet, want ik kan niet eens zweten. Dat is voor mij fysiek onmogelijk.”

Bijgevolg wil Virginia dat hij hier bewijs voor aanlevert. Verder heeft hij namelijk geen argumenten aangehaald waarmee haar ongelijk bewezen kan worden. De prins zou twee keer seks hebben gehad met Giuffre, toen ze nog maar 17 jaar oud was. Het meisje werd hem toegewezen door vrouwenhandelaar Jeffrey Epstein, die systematisch meisjes misbruikte en hen uitleende aan andere machtige mannen. Epsteins rechterhand, Ghislaine Maxwell, werd eerder deze week schuldig bevonden aan het ronselen van jonge meisjes met het doel om hen als seksslavinnen in te schakelen. Dat belooft niet veel goeds voor Andrew, want de kans is groot dat Ghislaine nu namen gaat noemen in de hoop haar eigen straf te verminderen.

Andrew was een goede vriend van Epstein, dus zijn naam staat hoog op de lijst van bij Amerikaanse onderzoekers. Virginia, die Andrew heeft aangeklaagd in een civiele zaak, proeft de overwinning al. Haar advocaten roepen Andrew op het matje en eisen dat hij documenten indient waaruit blijkt dat hij écht niet kan zweten. “Ik weet nog dat hij heel hard zweette”, zei Giuffre eerder in een interview over de avond dat ze Andrew ontmoette in een nachtclub, onder dwang van Jeffrey Epstein. “Hij was walgelijk. Zijn zweet druppelde constant over me heen, maar ik moest doen alsof ik dat niet erg vond.”

Andrew probeerde haar getuigenis onderuit te halen door te beweren dat hij fysiek niet kan zweten. Feiten die hij tot nu toe niet met medische documenten heeft aangetoond. “Als hij echt met zo’n medisch probleem kampt, dan moet daar documentatie over bestaan”, klinkt het bij de vertegenwoordigers van Giuffre. “Wij vermoeden dat hij die niet heeft.” De Britse kranten lachten destijds al met zijn opmerkelijke uitspraak, en publiceerden de dag na het interview verschillende foto’s waarin Andrew doordrenkt van het zweet te zien is.
 
Laatst bewerkt:
Een verzoek van de Britse prins Andrew en zijn advocaten om een rechtszaak tegen hem stop te zetten is afgewezen door een Amerikaanse rechter, meldt de Britse krant The Guardian zaterdag.
 
Fragment uit deel 1 van "Esthers eigen verhaal" Een van de vele slachtoffers van satanistisch ritueel kindermisbruik in Nederland.

''Ik zie een camera gericht op de bank waar opa het meisje verkracht. In deze ruimte is het heel koud en de kou komt via mijn voeten van het beton langzaam meer naar boven in mijn lijf. Bij opa zie ik dat er karton op de grond ligt en ik wil eigenlijk daar staan, want dat ik minder koud, maar ik durf me natuurlijk niet te bewegen.


Ik ben afgeleid. Opa zegt, blijf kijken, ik ben je iets aan het leren. Opletten ja. Ik knik. Het meisje heeft nog steeds haar ogen dicht en beweegt niets uit zichzelf. Als opa klaar is en van haar afgaat, legt hij haar anders neer. Er staat een soort groot werktuig waar een soort bank aan vastzit en in de lucht hangt een schuin blad. Er hangen touwen aan en het is van hout. Later weet ik dat het een schavot is van vroeger. Een speeltje van opa."

Voor het hele verhaal, zie website van Aline Terpstra (GZ psycholoog) https://www.lichtopsrm.com/
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Fragment uit deel 1 van "Esthers eigen verhaal" Een van de vele slachtoffers van satanistisch ritueel kindermisbruik in Nederland.

''Ik zie een camera gestaan gericht op de bank waar opa het meisje verkracht. In deze ruimte is het heel koud en de kou komt via mijn voeten van het beton langzaam meer naar boven in mijn lijf. Bij opa zie ik dat er karton op de grond ligt en ik wil eigenlijk daar staan, want dat ik minder koud, maar ik durf me natuurlijk niet te bewegen.


Ik ben afgeleid. Opa zegt, blijf kijken, ik ben je iets aan het leren. Opletten ja. Ik knik. Het meisje heeft nog steeds haar ogen dicht en beweegt niets uit zichzelf. Als opa klaar is en van haar afgaat, legt hij haar anders neer. Er staat een soort groot werktuig waar een soort bank aan vastzit en in de lucht hangt een schuin blad. Er hangen touwen aan en het is van hout. Later weet ik dat het een schavot is van vroeger. Een speeltje van opa."

Voor het hele verhaal, zie website van Aline Terpstra (GZ psyscholoog) https://www.lichtopsrm.com/
Wetende dat het nodig is om het licht te richten op het donker, vraag ik me ten zeerste af of dit soort gedetailleerde smerigheid wel thuis hoort op dit forum.
Van mij hoeft het niet in ieder geval en ik zie ook niet wat het brengt.

Ander idee is om het achter een spoiler met een waarschuwing te zetten.
 
  • Leuk
Waarderingen: Gaia
Ik zie niet in waarom dit hier niet zou mogen worden gepost. Het is ieders keus om dit wel.of niet tot zich te nemen. Misschien goed om dit soort berichten vooraf in te leiden met een waarschuwing.

Mike
 
Die waarschuwing zou helpen. Dank 😊
Hou er alvast rekening mee dat er nog heel veel smerigheid komt waar geen waarschuwing bij komt de komende tijd, het is niet mogelijk om rekening te gaan houden met tere zieltjes (niet persoonlijk voor jou) de komende onthullingen zullen vele malen erger zijn dan dit verhaal.
Bid voor kracht want buiten het lezen zal het ook zichtbaar worden wat de smeer bakken uitgehaald hebben en dat is veel
 
Hou er alvast rekening mee dat er nog heel veel smerigheid komt waar geen waarschuwing bij komt de komende tijd, het is niet mogelijk om rekening te gaan houden met tere zieltjes (niet persoonlijk voor jou) de komende onthullingen zullen vele malen erger zijn dan dit verhaal.
Bid voor kracht want buiten het lezen zal het ook zichtbaar worden wat de smeer bakken uitgehaald hebben en dat is veel
Eens Sailor, je hebt gelijk. Ik weet wat er speelt, maar denk dan ook 'dit weten we nou allemaal toch al wel'. Echter moet het uiteraard naar buiten komen, maar ik was er weer eens even niet op beducht. Dank je wel 😊
 
Eens Sailor, je hebt gelijk. Ik weet wat er speelt, maar denk dan ook 'dit weten we nou allemaal toch al wel'. Echter moet het uiteraard naar buiten komen, maar ik was er weer eens even niet op beducht. Dank je wel 😊
Wees er wel op beducht, alle satanische rituelen en ik bedoel alle en van ieder persoon die er aan mee doet of deed, staat op video.
Een hoop daarvan wordt en moet openbaar, omdat mensen het niet geloven als het vertelt wordt, ze moeten met de neus op de feiten gedrukt worden.
 
  • Leuk
Waarderingen: Heks
Wees er wel op beducht, alle satanische rituelen en ik bedoel alle en van ieder persoon die er aan mee doet of deed, staat op video.
Een hoop daarvan wordt en moet openbaar, omdat mensen het niet geloven als het vertelt wordt, ze moeten met de neus op de feiten gedrukt worden.
Yep, alleen een filmpje kan ik vaak nog wel pinpointen als 'gevaar' en niet afspelen. Een stuk tekst zit ik al lezend gelijk weer in. Maakt niets, dat is mijn probleem en die zijn er om tussendoor te laveren 😉

Bedankt voor je goede zorgen Sailor.
 
Begrijp dat dit heftig is, voor personen die niet weten wat voor afschuwelijke zaken er met kinderen gebeurt momenteel.
Heb het fragment ook met de gedachten geplaatst, "dat dit nog wel kon".
Als je van jezelf weet dat je dit psychologisch niet aan kan, dan waarschuw ik bij deze nadrukkelijk om de rest niet te lezen, want daar gaan de "details" nog verder dan je in de ergste horror scene had kunnen voorstellen.

Pizzagate is een rode draad binnen de huidige wereldmacht, word men daar bewust van, dan word men ook bewust van al het ander.
Er zijn mensen die slapen en die moeten wakker gemaakt worden met dit soort shockerende feiten.
 
Begrijp dat dit heftig is, voor personen die niet weten wat voor afschuwelijke zaken er met kinderen gebeurt momenteel.
Heb het fragment ook met de gedachten geplaatst, "dat dit nog wel kon".
Als je van jezelf weet dat je dit psychologisch niet aan kan, dan waarschuw ik bij deze nadrukkelijk om de rest niet te lezen, want daar gaan de "details" nog verder dan je in de ergste horror scene had kunnen voorstellen.

Pizzagate is een rode draad binnen de huidige wereldmacht, word men daar bewust van, dan word men ook bewust van al het ander.
Er zijn mensen die slapen en die moeten wakker gemaakt worden met dit soort shockerende feiten.
Van wakker maken heb ik weinig illusies meer, ook deze verhalen zullen daar weinig aan helpen helaas, ze hebben een stopwoord wat iedere discussie stopt (fake news)
Velen krijgen de harde landing als werkelijk alles open bloot zichtbaar is, met de nodige zelfmoorden als gevolg.
 
  • Leuk
Waarderingen: Heks
Begrijp dat dit heftig is, voor personen die niet weten wat voor afschuwelijke zaken er met kinderen gebeurt momenteel.
Heb het fragment ook met de gedachten geplaatst, "dat dit nog wel kon".
Als je van jezelf weet dat je dit psychologisch niet aan kan, dan waarschuw ik bij deze nadrukkelijk om de rest niet te lezen, want daar gaan de "details" nog verder dan je in de ergste horror scene had kunnen voorstellen.

Pizzagate is een rode draad binnen de huidige wereldmacht, word men daar bewust van, dan word men ook bewust van al het ander.
Er zijn mensen die slapen en die moeten wakker gemaakt worden met dit soort shockerende feiten.
Er zijn ook mensen, zoals ikzelf, die het wel weten maar het evengoed nog altijd als heftig ervaren.

Er zijn overigens nog meer redenen waarom dit als heftig ervaren wordt of kan worden.
 
Er zijn ook mensen, zoals ikzelf, die het wel weten maar het evengoed nog altijd als heftig ervaren.

Er zijn overigens nog meer redenen waarom dit als heftig ervaren wordt of kan worden.

Begrijp me niet verkeerd, maar door de vele shockerende details, was dit fragment niet het meest heftige.
Daarmee wil ik het absoluut niet bagatelliseren dat dit afschuwelijk is, maar door dat ik nog ergere dingen heb gelezen, heb ik deze bewoording gebruikt, snap het dus in de juiste context.

@ Sailor:

Je zegt:
"Velen krijgen de harde landing als werkelijk alles open bloot zichtbaar is.."

Dat komt o.a tot stand door dat ieder van ons de waarheid blijft verspreiden, we moeten niet gaan hopen dat een ander dat voor ons gaat doen en we moeten ook zeker niet denken dat de harde landing zomaar uit zich zelf komt, dat gaat vooraf ook gepaard met dit soort afschuwelijke feiten te delen onder de mensen.
 
Begrijp me niet verkeerd, maar door de vele shockerende details, was dit fragment niet het meest heftige.
Daarmee wil ik het absoluut niet bagatelliseren dat dit afschuwelijk is, maar door dat ik nog ergere dingen heb gelezen, heb ik deze bewoording gebruikt, snap het dus in de juiste context.

@ Sailor:

Je zegt:
"Velen krijgen de harde landing als werkelijk alles open bloot zichtbaar is.."

Dat komt o.a tot stand door dat ieder van ons de waarheid blijft verspreiden, we moeten niet gaan hopen dat een ander dat voor ons gaat doen en we moeten ook zeker niet denken dat de harde landing zomaar uit zich zelf komt, dat gaat vooraf ook gepaard met dit soort afschuwelijke feiten te delen onder de mensen.
Op zich ja plaatsen heeft zin, ook hier, maar nog meer op sociale media Joop NU ed.
Niet dat de normies er dan naar kijken of kunnen ze censureren het wel weg.

Binnen niet al te lange tijd is de hele satanische bende ontmaskerd en geopenbaard incl film beelden.
Het is al voorbereid en niet te stoppen.
NCS WIC
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.469
Berichten
498.936
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan