Pizzagate


Londense politie stopt onderzoek misbruikzaak prins Andrew​

..De Londense politie stopt het onderzoek in de misbruikzaak waar de Britse prins Andrew en de overleden Amerikaanse zakenman Jeffrey Epstein bij betrokken zijn. Waarom dat gebeurt is niet bekendgemaakt:

Dorothé
 

Londense politie stopt onderzoek misbruikzaak prins Andrew​

..De Londense politie stopt het onderzoek in de misbruikzaak waar de Britse prins Andrew en de overleden Amerikaanse zakenman Jeffrey Epstein bij betrokken zijn. Waarom dat gebeurt is niet bekendgemaakt:

Dorothé
De Londense politie zal wel de wacht aangezegd zijn.

Dorothé
 
Via Geert dotcom.radio

Hier nogmaals maar nu via de mail de Resolutie over Demmink kindermisbruik en mensenhandel
in United States House Committee on Foreign Affairs.

H.Res.62 - Expressing the sense of the House of Representatives that the Secretary of State
should seek to amend Article 22 of the Statute of the International Court of Justice to move
the seat of the Court from the Netherlands.


https://www.congress.gov/bill/113th-congress/house-resolution/62/text

Wel typisch dat de naam van Demmink in deze resolutie 17 keer wordt genoemd.

(noot: mooi voorbeeld van een artikel aanleveren, copy / past en Henkie was klaar)
 
Duidelijk draadje... Hier was ik al een beetje bang voor, want ik kan me er wel iets bij voorstellen. Huig Plug kan best soms impulsief zijn in z'n doen en laten.
 
Ja maar blue tiger laat ook wel zijn mindere kant zien door na 95 video’s nu ineens te gaan lopen klagen over de manuren. Beetje jammer dat modder gooien op Tweety. Verdeel en heers is wat ZE willen en t duikt overal op 🥴🙄
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.838
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan