Pizzagate

Heel schokkend idd! Vanaf ongeveer 7:20 noemt Huig de namen en ook gebeurtenissen op van wat er met Lisa is gebeurd. Deze informatie mocht niet naar buiten komen van de rechtbank, dus noemt hij het buiten op.
 
Laatst bewerkt:
Interessante informatie van Huig Plug. Ik vraag me wel af waarom hij dit allemaal openbaar "mag" maken. Er zijn er die voor minder zijn vermoord.
 
Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat Huig Plug al dan niet bewust onderdeel uitmaakt van een plan bedoeld om ons af te leiden van de aankomende ontwrichting van de samenleving. Let wel, de pedo-agenda is al geruime tijd vollledig gekaapt door types als Wouter Raatgever en Micha Kat, eveneens useful.idiots, ze hoeven niet eens controlled opposition te zijn.

Mike
 
Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat Huig Plug al dan niet bewust onderdeel uitmaakt van een plan bedoeld om ons af te leiden van de aankomende ontwrichting van de samenleving. Let wel, de pedo-agenda is al geruime tijd vollledig gekaapt door types als Wouter Raatgever en Micha Kat, eveneens useful.idiots, ze hoeven niet eens controlled opposition te zijn.

Mike
Het rare is dat hij dit gewoon op Twitter en YouTube gooit en mag blijven, hij mag dit dus zeggen ook loopt hij vrij rond, wat bij de satanische bende niet gebruikelijk is
 
Het rare is dat hij dit gewoon op Twitter en YouTube gooit en mag blijven, hij mag dit dus zeggen ook loopt hij vrij rond, wat bij de satanische bende niet gebruikelijk is
Ja indd. Zag meer mensen op Twitter die het vreemd vinden en het waarschijnlijk is om ons af te leiden van de vele fuckzinatieslachtoffers. :unsure:
 
Marlies van Muiswinkel: “Zo lang ze mijn bewijs niet accepteren, bestaat het zogenaamd niet. Maar het is er: artsen, psychologen, medisch (bewijs) … getuigen zijn er, nieuwe slachtoffers, omdat ze die hele Demmink niet in bedwang gehouden hebben.”
 
En voor mensen die de uitzendingen van Argos nog niet hebben beluisterd:

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
499.322
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan