Pizzagate

Ja, foutje. Het ging om deze tweet. Het past misschien beter in het alfabet topic, maar hier kan het ook wel?

 
Morgen online de docu “Taken”

Kinderen van de staat

Kijk alvast de trailer.. Beerput



Via klokkenluiders op TG te bekijken de docu

TAKEN

 

Kindersekspoppen worden binnenkort verboden in Nederland, als het aan minister van Justitie Dilan Yeşilgöz ligt. De douane treft dergelijke poppen 'regelmatig' aan, schrijft ze in een brief aan de Tweede Kamer. Ook bij de politie en het Openbaar Ministerie zijn de poppen bekend. De Nederlandse wet biedt 'op dit moment geen handvatten om op te treden tegen kindersekspoppen'.


Het gaat om 'poppen die kinderen verbeelden, die doorgaans realistisch zijn, en gebruikt kunnen worden om seks mee te hebben', legt Yeşilgöz uit. "Dit fenomeen stimuleert een subcultuur die seksueel misbruik van kinderen wenst te normaliseren of het vrij rondgaan van deze poppen houdt een dergelijke subcultuur in elk geval in stand."

Wanneer de douane of de politie zo'n pop nu vindt, 'kan die niet definitief in beslag worden genomen of worden vernietigd', schrijft de bewindsvrouw. Daarom wil ze de poppen expliciet verbieden. "Een verbod hierop verstevigt de norm dat de seksualisering van kinderen absoluut onwenselijk en verwerpelijk is."

Wat een walgelijk artikel :mad:🤮



Experts zien niets in verbod kindersekspop: 'Voorkomt geen kindermisbruik'

Deskundigen hebben grote twijfels bij het voornemen van minister Dilan Yeşilgöz (Justitie en Veiligheid) om kindersekspoppen te verbieden. Ze noemt de poppen 'buitengewoon onwenselijk', omdat die seksueel misbruik van kinderen in de hand zouden werken. Maar daar is geen enkel bewijs voor, zeggen deskundigen. "Iemand met een volwassen sekspop gaat ook niet opeens mensen verkrachten."

"Het is een walgelijke gedachte dat iemand seks heeft met een pop die eruitziet als een kind", zegt psycholoog en onderzoeker Wineke Smid, een van de belangrijkste experts op het gebied van risico-inschatting van zedenmisdrijven. "Ik vind het ook een naar idee. De vraag is of dat voldoende is om kindersekspoppen te verbieden."
 
Nu ook op Bitchute:

Heb een half uur ervan bekeken maar op de een of andere manier pakt het me niet en heb ik geen zin meer om de resterende 1,5 uur te gaan bekijken.
Het gaat allemaal wat traag en dat is logisch om het begrijpelijk voor iedereen te houden maar ik val er zowat van in slaap.

Als eerste gaat het over een meisje wat zelfmoord gepleegd heeft omdat ze het gedoe met o.a. jeugdzorg niet meer aan kon.
Daarna zijn er vaders aan het woord die hun verhaal doen, dat zij hun kinderen niet kunnen/mogen zien en hoe dat juridisch allemaal zit.

Hoe het verder gaat weet ik dus niet, misschien dat iemand hier het kan samenvatten.
 
Heb een half uur ervan bekeken maar op de een of andere manier pakt het me niet en heb ik geen zin meer om de resterende 1,5 uur te gaan bekijken.
Het gaat allemaal wat traag en dat is logisch om het begrijpelijk voor iedereen te houden maar ik val er zowat van in slaap.
Ik had hem als mp3 gedownload en ben dus echt in slaap gevallen tijdens het beluisteren. Wel lekker op geslapen maar geen flauw idee wat er allemaal is gezegd.
 
Shortened clips for sharing with normies.
Coolio wanted to expose child trafficking in the music industry by elites.
Let's make this go viral, anons.
Shareable Rumble links included.
If you are on TIk Tok spread for the kids there.

"They were coming at him (Coolio) talking about child trafficking...we were gonna expose it all."

"Killing me don't mean shit. It just confirms what I said was true."- Coolio in April 2022


Full length


Mike
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.468
Berichten
497.925
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan