Pizzagate

Het gaat om het redden van (Gods) kinderen, dus plaats ik het in deze categorie. Zowel privacy als het leed dat kinderen wordt aangedaan laat mijn bloed koken. Dit betreft beide... schandalige schending van privacy van kinderen Tik-Tok. Waarom blijven we die gereedschappen van de Duivel/DeepState gebruiken???

TikTok schendt de privacy van kinderen. TikTok moet hiermee stoppen en een schadevergoeding betalen! Wij werken samen met de Stichting Take Back Your Privacy en de Consumentenbond om dit voor elkaar te krijgen. Meld je (kind) aan via Claimservice en steun onze actie tegen TikTok.

🤑💰

Voor zover ik kan zien is dit, in tegenstelling tot Bond Overheidszaken die een klein bedrag vooraf vraagt, op basis van 'no cure no pay' (een % van het claimbedrag op het moment dat het bedrag wordt ontvangen)
(eeeh.. ik heb geen relatie met CC, bekijk zelf aan welke deel te nemen)
 

Geen probleem. Ik zoek een tester voor mijn eerste produkt dat eerdaags van de produktielijn komt... de fabriek heb ik gemaklshave vlakbij diepste punt van de Noordzee geplaatst... molensteen-onderwater-tester.
 

Kindersekspoppen worden binnenkort verboden in Nederland, als het aan minister van Justitie Dilan Yeşilgöz ligt. De douane treft dergelijke poppen 'regelmatig' aan, schrijft ze in een brief aan de Tweede Kamer. Ook bij de politie en het Openbaar Ministerie zijn de poppen bekend. De Nederlandse wet biedt 'op dit moment geen handvatten om op te treden tegen kindersekspoppen'.


Het gaat om 'poppen die kinderen verbeelden, die doorgaans realistisch zijn, en gebruikt kunnen worden om seks mee te hebben', legt Yeşilgöz uit. "Dit fenomeen stimuleert een subcultuur die seksueel misbruik van kinderen wenst te normaliseren of het vrij rondgaan van deze poppen houdt een dergelijke subcultuur in elk geval in stand."

Wanneer de douane of de politie zo'n pop nu vindt, 'kan die niet definitief in beslag worden genomen of worden vernietigd', schrijft de bewindsvrouw. Daarom wil ze de poppen expliciet verbieden. "Een verbod hierop verstevigt de norm dat de seksualisering van kinderen absoluut onwenselijk en verwerpelijk is."
 
Tja .. dus daar zou ik als politespeurneus beginnen met zoeken ... D666, een satanische beerput. Maar niet de huidige Bruine Hemden Romeo's...die hebben het nog steeds te druk met demonstanten meppen en hun spullen stelen.
 
Morgen online de docu “Taken”

Kinderen van de staat

Kijk alvast de trailer.. Beerput

 
Morgen online de docu “Taken”

Kinderen van de staat

Kijk alvast de trailer.. Beerput


Vanavond om 19u al.

 
Laatst bewerkt:
Excuus idd vanavond... tijd vliegt weer eens 😅
Hij staat online. Wel eerst een ticket kopen, bedrag mag je zelf bepalen (vanaf 2 euro).

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
499.878
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan