Pizzagate

Hier weet ik weinig van. Wat is bezetenheid en wat is de oorzaak? Is het een psychische aandoening? Drugsgebruik? Wat speelt er nog meer mee?
 
Ga er juist dieper op in, Reiziger, het is belangrijk om te begrijpen wat er al zo lang gaande is. Dit is een tijd van waarheid, dus hou je niet in!

Mike

De waarheid moet naar buiten komen, dat wil ik ook niemand onthouden.
Vele hebben alleen te maken met een kloof van ongeloof, bewust gecreëerd door de cabal, daar hou
ik rekening mee, vandaar dat ik het "gedoseerd" probeer te delen.
Ik onderstreep jou eerdere woorden dan ook, dat er een spirituele ontwaking nodig is en dat begint met de overtuiging dat we hier niet zomaar met toeval op aarde zijn, we zijn geschapen door een God met een doel, de Enige die het recht heeft om aanbeden te worden.
Het draait niet per definitie om the great reset, dat is niet het ultieme doel van de cabal. Dit is een strijd tussen de Waarheid en valsheid, diegene die aan de kant van God staan en diegene die aan de kant van de duivel staan. De cabal/elite doet precies het tegen over gestelde, gezien ze een pact hebben gesloten met de duivel (de vijand van God). Daarvoor in "ruil" krijgen ze hulp...en hier gaan we de rabbit hole in, want hier gaat het rationeel denken in de weg staan omdat geloof bij vele nog ontbreekt.

Ik zal daarom de ratio wat meer proberen aan te spreken om deze redpill wat gemakkelijker te laten slikken.
Waarom denken jullie dat symbolisme en duivelse rituelen/offers zo belangrijk zijn voor de elite, zo belangrijk dat ze dit niet (durven te ) verbergen?
Waarom zoveel moeite doen om offers op bepaalde data of met bepaalde symboliek, als je toch "de macht" hebt om dat zonder te doen?

Het antwoord: Dit is een "eis" van de duivel, ze "moeten" dit doen voor de duivel als bewijs/bevestiging van "aanbidding" en in ruil daarvoor krijgen ze "hulp". Voor alle duidelijkheid, de duivel is hier geen synoniem voor het kwaad, de duivel is een levend wezen. Ze (de cabal) hebben dus hulp nodig om bepaalde zaken ( die buiten hun vermogen en macht liggen) te kunnen "bereiken" en hier ligt gelijkertijd de grote val! Het gehoorzamen/hulp vragen van de duivel is ongehoorzaamheid (ongeloof) aan God!
De mens is vatbaar voor "verleiding" (denk aan Adam/Eva) om bepaalde "lusten/begeertes" te bevredigen. De duivel weet dat en heeft o.a de cabal met deze "verleiding" weten te lokken.

Waarom willen de mensen dan hulp van deze duivels? Antwoord: duivels zijn geschapen met bepaalde eigenschappen die mensen niet hebben, de cabal weten dat en die zijn in "de verleiding" gevallen om daar gebruik van te maken voor wereldse gewin en om specifieke (duivelse) doelen te bereiken. Als je begrijpt dat de duivels andere eigenschappen hebben dan mensen en dus een ander soort schepsel zijn, dan kan je dus ook bevatten waarom ze instaat zijn om toe te treden tot een menselijk lichaam, of te wel "bezetenheid". De video van de vrouw die KefirKev plaatste is daar een voorbeeld van, voor mij iets heel herkenbaars en duidelijk geen vorm van psychose, maar bezetenheid.

Laat dit even bezinken...
Voor dat we "klaar zijn" om dieper in de rabbit hole te gaan.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Hier weet ik weinig van. Wat is bezetenheid en wat is de oorzaak? Is het een psychische aandoening? Drugsgebruik? Wat speelt er nog meer mee?

Bezetenheid heeft meerdere oorzaken, maar is niet te verwarren met een psychische aandoening of bijwerkingen van drugsgebruik. Alhoewel bezetenheid kenmerken kan hebben van een psychische aandoening en de bijwerkingen van drugsgebruik en andersom, is er toch letterlijk "een wereld" van verschil. Bezetenheid is "letterlijk" een toetreding van een duivel/demoon in het menselijk lichaam en die op die manier de controle "kan" uitoefenen op het brein en lichaam.
Bezetenheid word helaas (nog) niet erkend door de wetenschap, rarara hoe dat komt? Juist, we worden dom gehouden en alles word op de hoop van big pharma gegooid, onder het mom van psychische aandoening, waar zij natuurlijk altijd een "behandeling" voor hebben, maar niet de "juiste". Resultaat: het word alleen maar erger en niet beter, maar dat is ook de bedoeling (van de cabal).

Op de vraag wat er nog meer mee speelt (bij bezetenheid), is het antwoord:
Bezetenheid heeft vele oorzaken. De grootste is het ongeloof in God de enige die het recht heeft om aanbeden te worden en afgoderij.
Bezetenheid kan ook ontstaan door het aanbidden/aanroepen van duivels, dit zie je bij de cabal, maar ook bij mensen die magie uitvoeren of laten uitvoeren.
Het is dus een misvatting dat er een goede en slechte (zwarte) magie is, magie is per definitie slecht als je begrijpt "hoe" en met "wie" het tot stand komt.
Extreme angst/trauma kan ook tot bezetenheid leiden, denk o.a aan MK-Ultra...ze zetten ons bewust op een dwaalspoor en houden dit soort zaken voor de mensen achter.

Er zijn nog meer oorzaken die bezetenheid in de hand werken, maar ik denk voor nu dat dit voldoende is.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bezetenheid heeft meerdere oorzaken, maar is niet te verwarren met een psychische aandoening of bijwerkingen van drugsgebruik. Alhoewel bezetenheid kenmerken kan hebben van psychologische aandoening en de bijwerkingen van drugsgebruik en andersom, is er toch letterlijk "een wereld" van verschil. Bezetenheid is "letterlijk" een toetreding van een duivel/demoon in het menselijk lichaam en die op die manier de controle "kan" uitoefenen op het brein en lichaam.
Bezetenheid word helaas (nog) niet erkend door de wetenschap, rarara hoe dat komt? Juist, we worden dom gehouden en alles word op de hoop van big pharma gegooit, onder het mom van psychische aandoening, waar zij natuurlijk altijd een "behandeling" voor hebben, maar niet de "juiste". Resultaat: het word alleen maar erger en niet beter, maar dat is ook de bedoeling (van de cabal).

Op de vraag wat er nog meer mee speelt (bij bezetenheid), is het antwoord:
Bezetenheid heeft vele oorzaken. De grootste is het ongeloof in God de enige die het recht heeft om aanbeden te worden en afgoderij.
Bezetenheid kan ook ontstaan door het aanbidden/aanroepen van duivels, dit zie je bij de cabal, maar ook bij mensen die magie uitvoeren of laten uitvoeren.
Het is dus een misvatting dat er een goede en slechte (zwarte) magie is, magie is per definitie slecht als je begrijpt "hoe" en met "wie" het tot stand komt.
Extreme angst/trauma kan ook tot bezetenheid leiden, denk o.a aan MK-Ultra...ze zetten ons bewust op een dwaalspoor en houden dit soort zaken voor de mensen achter.

Er zijn nog meer oorzaken die bezetenheid in de hand werken, maar ik denk voor nu dat dit voldoende is.
Zodra een persoon is bezeten door zo'n entiteit... Is die persoon dan volledig overgenomen door die entiteit of behoud die persoon nog wel z'n oorspronkelijke persoonlijkheid, bewustzijn en ziel? Of is het een soort combinatie... Dat zo'n persoon deels bestuurt word of dat bezetenheid in momenten optreed? Hoe moeten we dat zien?
 
Bedankt voor je inzichten Reiziger.

Het niet leven naar het spirituele handboek de bijbel maakt dat men leeft met leugens, mag ik dat zo stellen? En daarmee ongemerkt gaten/ poorten open zet voor het kwaad. Is dat wat je bedoeld met het niet aanbidden van God dus ongeloof/atheïsme?

Jeugd mag graag spannende spelletjes doen. Het glaasje draaien bijvoorbeeld. Ik waarschuw daarvan weg te blijven niet meedoen.(oproepen van het kwaad)

Taal ..worden we onbewust demonisch beïnvloed via woorden, vorm. (oproepen van het kwaad)
Ik weet niet goed hoe ik dat moet uitleggen maar dit zijn vragen die bij me leven.
 
Gaat dit nog verder dan wat Rudolf Steiner zegt over wezens in de spirituele rijken die zich voeden met de emoties angst en spanning die uitgaan van menselijke wezens?

" Als angst en spanning van mensen uitgaan en ze in paniek losbreken, dan vinden deze wezens welkome voeding en worden ze steeds machtiger. Deze wezens zijn vijandig tegenover de mensheid.

Alles dat zich voedt met negatieve gevoelens, met angst, vrees en bijgeloof, wanhoop of twijfel, zijn in werkelijkheid vijandige krachten in bovenzinnelijke werelden, die wrede aanvallen op mensen lanceren, terwijl ze worden gevoed. Daarom is het vooral noodzakelijk om te beginnen dat de persoon die de spirituele wereld binnenkomt, angst, gevoelens van hulpeloosheid, wanhoop en angst overwint. Maar dit zijn precies de gevoelens die horen bij de hedendaagse cultuur en het materialisme; omdat het mensen vervreemdt van de spirituele wereld, is het vooral geschikt om hopeloosheid en angst voor het onbekende bij mensen op te roepen, en daarbij de bovengenoemde vijandige krachten tegen hen op te roepen. ”
 
Zeer interessant allemaal @Reiziger!! Is er niet ook een topic die zwarte magie/tovenarij heet. Misschien dat we daar verder in kunnen? Is maar een idee.

Je was me voor, ik wou inderdaad ook voorstellen om dit in een andere topic voor te zetten die bij dit onderwerp past.
Verzoek dan ook aan @KefirKev , @Johnny @Spal om de gestelde vragen even te kopiëren en in het topic zwarte magie/tovenarij te zetten.
Ook gelijk de vraag aan Mike of het nodig is om de eerder geplaatste info, vanaf post #2563 in dit topic over te kopiëren naar het topic zwarte magie/tovenarij? Voor de volledigheid zou ik het doen.

Nog een belangrijke note:

Bezetenheid kan door magie plaatsvinden, maar "hoeft" niet, zoals eerder uitgelegd, het kan ook via andere wegen tot stand komen.
Ik vind het niet perse nodig om een nieuw topic te openen, maar wellicht een idee om "bezetenheid" in de topic naam van "zwarte magie/tovenarij" toe te voegen. Zwarte magie is trouwens synoniem voor tovenarij, dus de topic naam "zwarte magie/tovenarij" zou in principe aangepast kunnen worden, maar dat laat ik over aan diegene die het topic heeft gestart of Mike.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ok, hele gekke vraag, maar na het kijken van dat filmpje voel ik me raar, soort paniek reactie in mijn lijf dat ik niet herken en wazig hoofd. Mijn handen trillen helemaal. Heeft iemand van jullie dezelfde ervaring? Zit ik mezelf nu gek te maken:sneaky:
 
Ok, hele gekke vraag, maar na het kijken van dat filmpje voel ik me raar, soort paniek reactie in mijn lijf dat ik niet herken en wazig hoofd. Mijn handen trillen helemaal. Heeft iemand van jullie dezelfde ervaring? Zit ik mezelf nu gek te maken:sneaky:
Als je ze zo ziet begrijp je dat ze vroeger op de brandstapel gingen
 
Als je ze zo ziet begrijp je dat ze vroeger op de brandstapel gingen
Zeker!
Ik ben normaal niet zo snel paniekerig, daarom schrik ik een beetje van mijn lichaam. Ik zat het filmpje te kijken en dacht nog vrij nonchalant: die vrouw is gek of zit onder de drugs, maar tegelijkertijd voelde ik me lichamelijk helemaal naar worden, heel gek. Ben nog steeds bibberig, echt raar.
 
Ok, hele gekke vraag, maar na het kijken van dat filmpje voel ik me raar, soort paniek reactie in mijn lijf dat ik niet herken en wazig hoofd. Mijn handen trillen helemaal. Heeft iemand van jullie dezelfde ervaring? Zit ik mezelf nu gek te maken:sneaky:

Nee, dat had ik niet.
Stel je voor hoe een gemiddelde "normie" hierop reageert als het hier bij forumleden die meer weten al nare reacties geeft.
 
Ok, hele gekke vraag, maar na het kijken van dat filmpje voel ik me raar, soort paniek reactie in mijn lijf dat ik niet herken en wazig hoofd. Mijn handen trillen helemaal. Heeft iemand van jullie dezelfde ervaring? Zit ik mezelf nu gek te maken:sneaky:

Geen gekke vraag Gaia, ik vind het goed dat je dit durft te zeggen.
Ik geloof dat niemand hier op het forum gek is, dus ook jij niet...maar ik kan het plaatsen dat je dit ervaart.
 
Fijn :)
Hoe zou jij dit verklaren?
Ik weet niet of het handig is om dit te zeggen, maar er doekjes omheen wikkelen vind ik ook geen goed idee, zeker nu de wil er is vanuit het forum om te weten wat er al zolang gaande is.

Je geeft zelf al aan dat je dit niet herkent en normaal niet zo paniekerig bent.
Trillende handen, wazig in je hoofd "kan" door contact met demonen ontstaan. Ik had al eerder aangegeven dat o.a door extreme angst(schrik) bezetenheid kan ontstaan. Aan het geen wat jij schrijft en de symptomen, lijkt het er op dat dit zo'n moment was.
Hiermee wil ik niet direct de conclusie trekken dat je nu te maken hebt met bezetenheid, maar het is wel een symptoom.
 
Ik weet niet of het handig is om dit te zeggen, maar er doekjes omheen wikkelen vind ik ook geen goed idee, zeker nu de wil er is vanuit het forum om te weten wat er al zolang gaande is.

Je geeft zelf al aan dat je dit niet herkent en normaal niet zo paniekerig bent.
Trillende handen, wazig in je hoofd "kan" door contact met demonen ontstaan. Ik had al eerder aangegeven dat o.a door extreme angst(schrik) bezetenheid kan ontstaan. Aan het geen wat jij schrijft en de symptomen, lijkt het er op dat dit zo'n moment was.
Hiermee wil ik niet direct de conclusie trekken dat je nu te maken hebt met bezetenheid, maar het is wel een symptoom.
Ik heb wel eens ergens gehoord/gelezen (weet echt niet meer waar) dat wanneer je in contact komt met duivelse entiteiten, je de woorden 'God' of 'Jezus' moet gebruiken om deze entiteiten uit te schakelen/af te schrikken.
Zou hier een kern van waarheid in kunnen zitten?

Was er niet ooit ergens een (duivelse) sekte die mensen verbood de naam van Jezus uit te spreken?

@Reiziger, ben je beroepsmatig bezig met dit soort zaken? Gewoon interesse hoor.
 
Ik heb wel eens ergens gehoord/gelezen (weet echt niet meer waar) dat wanneer je in contact komt met duivelse entiteiten, je de woorden 'God' of 'Jezus' moet gebruiken om deze entiteiten uit te schakelen/af te schrikken.
Zou hier een kern van waarheid in kunnen zitten?

Was er niet ooit ergens een (duivelse) sekte die mensen verbood de naam van Jezus uit te spreken?

@Reiziger, ben je beroepsmatig bezig met dit soort zaken? Gewoon interesse hoor.
Heb ik ook gehoord.. een kruisje slaan.
 
Ik heb wel eens ergens gehoord/gelezen (weet echt niet meer waar) dat wanneer je in contact komt met duivelse entiteiten, je de woorden 'God' of 'Jezus' moet gebruiken om deze entiteiten uit te schakelen/af te schrikken.
Zou hier een kern van waarheid in kunnen zitten?

Was er niet ooit ergens een (duivelse) sekte die mensen verbood de naam van Jezus uit te spreken?

@Reiziger, ben je beroepsmatig bezig met dit soort zaken? Gewoon interesse hoor.

Nee het is mij niet bekend dat dit effect heeft.
Ik doe dit niet beroepsmatig het is puur om andere uit de problemen te helpen als ze er zelf geen raad mee weten, er zijn namelijk mensen die hierdoor echt geruïneerd worden in hun leven.
Vanuit mijn islamitische geloof heb ik hier veel over geleerd en in de loop van de jaren de nodige ervaring hiermee opgedaan, mede omdat ik veel mensen heb ontmoet die last hadden van bezetenheid en tovenarij.
Ik heb best wel bizarre zaken meegemaakt die het rationele verstand te boven gaan.
Het is echt nodig dat dit soort zaken ook aan het licht komen, we worden namelijk bewust dom gehouden door de cabal.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
501.201
Leden
8.632
Nieuwste lid
Pinjo
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan