Pizzagate

Filmpje van Johnny de Mol :mad:
Gelukkig haalt die vrouw (moest ff haar naam op zoeken) Marlayne Sahupala hem daar weg.



Dat is, denk ik, precies waarom dit daar heeft kunnen blijven bestaan.
Ze zijn zelf geen haar beter, vrees ik.
Zag je ook indirect aan de reactie van de Mol sr.
Hij sprak de vrouwen aan en riep de vrouwen op om het te melden.
Maar hij zei niet: Mannen blijf met je poten van vrouwen en kinderen af.
Het is zoiets als een reep chocolade er de schuld van geven dat JIJ er niet van af kan blijven.


De Beerput is immens groot.
 
Ik word een beetje boel ziek van al die deugmensen. Wat Tim Hofman zg aan het licht heeft gebracht speelt al tientallen jaren. Iedereen wist het en deed mee, of ging weg. En nu zouden mensen het pas zien? Wat een onzin en pure hypocrisie van de MSM.
 
Stuart Mead, onder de "artiesten" naam Stu Mead. Een "kunstenaar" die pedo/satanistische kunst maakt.
Dit is "kunst en vrijheid van expresie" volgens deze zieke geesten.
Ondertussen word deze zieke pedo satanistische "kunst" verkocht voor grote bedragen.
Dat deze zogenaamde vorm van kunst word toegestaan en niet verboden, moet men al aan het denken zetten. Welke regering zou nou zoiets toestaan en waarom? Wij weten het antwoord natuurlijk...

1643642343647.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Stuart Mead, onder de "artiesten" naam Stu Mead. Een "kunstenaar" die pedo/satanistische kunst maakt.
Dit is "kunst en vrijheid van expresie" volgens deze zieke geesten.
Ondertussen word deze zieke pedo satanistische "kunst" verkocht voor grote bedragen.
Dat deze zogenaamde vorm van kunst word toegestaan en niet verboden, moet men al aan het denken zetten. Welke regering zou nou zoiets toestaan en waarom? Wij weten het antwoord natuurlijk...

Bekijk bijlage 7568
Kunst is per definitie satanisch tegenwoordig, maar stel het wordt verboden...
Dan wordt het niet meer gemaakt of verhandeld?

De elite betaald tonnen voor een avondje sex met baby's jonge meiden en jongen en dat gaat over een paar miljoen kinderen wereldwijd
 
Kunst is per definitie satanisch tegenwoordig, maar stel het wordt verboden...
Dan wordt het niet meer gemaakt of verhandeld?

De elite betaald tonnen voor een avondje sex met baby's jonge meiden en jongen en dat gaat over een paar miljoen kinderen wereldwijd


Een verbod betekent niet het einde, maar dat was ook niet waar het om ging.
Vandaar dat ik schreef:

"Dat deze zogenaamde vorm van kunst word toegestaan en niet verboden, moet men al aan het denken zetten. Welke regering zou nou zoiets toestaan en waarom? Wij weten het antwoord natuurlijk..."


De bedoeling is om mensen op het juiste spoor te brengen. "Let them see it..."
Vele geloven namelijk (nog) niet dat (ritueel) kindermisbruik op zo hoog niveau zich afspeelt.
Vandaar de motie van Gideon destijds om de "aard en omvang" te laten onderzoeken van ritueel kindermisbruik.
Ook wij als volk moeten daar aan bijdragen.
 
De uitspraak die sommige hebben gedaan dat Jeffrey Epstein geen zelfmoord heeft gepleegd en wellicht zelfs nog leeft is niet zomaar

1643749735624.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Op de foto is te zien dat de oorschelp afwijkt van jeffrey epstein, de neus is ook niet het zelfde en de jukbeenderen steken bij "jeffrey epstein" op de brancard eruit, terwijl op een andere foto dat niet het geval is. Oordeel zelf...

1643748984707.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Op de foto is te zien dat de oorschelp afwijkt van jeffrey epstein, de neus is ook niet het zelfde en de jukbeenderen steken bij "jeffrey epstein" op de brancard eruit, terwijl op een andere foto dat niet het geval is. Oordeel zelf...

Bekijk bijlage 7644
Dit was twee jaar geleden al eens behandeld hier op het forum. Die dode man was wss een tv kok waarvan ik nu even de naam niet meer weet.
 
Directe link naar twitter erbij graag.

Directe link er gaat te veel fake rond op Facebook en telegram ed

Geen facebook of telegram.

Dit gaat om de opgeschorte twitter account van Lin Wood (een van de advocaten van Trump). Dus op twitter vind je dit bericht niet meer.

Foto's zijn destijds door New york post geplaatst, officeele foto's dus. De analyse foto die ik er heb geplaatst komt uit de officele foto van de New York post. Er valt trouwens nog meer over deze desbetreffende (fake) foto te zeggen die de New York Post destijds plaatste. Het hoofd van Jeffrey Epstein op de brancard is ook helemaal niet in verhouding met zijn lichaam, een veelste grote hoofd in verhouding, voor de rest zie de uitleg hieronder:

1643750163587.png
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.469
Berichten
499.057
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan