Je hebt een week lang andere (niet zo goede) voeding tot je genomen. Lijkt me niet dat daar een snelle manier is om van af te komen, helaas. Je lichaam lost het wel op hoor.
Om hier op door te borduren. Gistermiddag/avond naar een verjaardag geweest. Sinds tijden zomaar weer eens een gebakje genomen.
Daarna was er eten: (nep)soep, warme broodjes uit de oven, komkommer, tomaat, (kant en klare) salades, pastasalade, kaas, ham, margarine, paturain. Hoe ziet dat er uit 'lekker' toch? Moet wel zeggen dat het met heel veel liefde en de allerbeste bedoelingen gegeven werd hoor, dat staat buiten kijf. Daar wil ik absoluut niet negatief over zijn want de mensen waar de verjaardag was zijn me zeer lief.
Een kopje soep genomen met daarna een broodje met kaas (zonder boter) met een gekookt ei.
Daarna zijn we nog te dansen gegaan maar vooraf thuis nog even een beker kefir gedronken. Later op de avond kreeg ik me toch een schommeling in mijn bloedsuikerspiegel, trillerige handjes, na een wat snellere dans een kort tijdje hartkloppingen, net of je hart op hol slaat en een hongergevoel. Blijkt maar weer wat koolhydraten voor uitwerking hebben op je lichaam/bloedsuikerspiegel.
Bevestigt dat we met WAPF op het juiste pad zitten. Verzadiging door de juiste vetten en een stabiele bloedsuikerspiegel en daardoor rust in het lichaam.
Lia