petitie's

Goedemiddag. Gisteren was ik in het filmhuis uit nieuwsgierigheid. Er werd een serie fragmenten vertoond van films. Hier zal ik later misschien nog iets over posten.
Er was een docente aanwezig in het publiek die zichzelf PAN-seksueel noemt en les geeft aan groep 3. Ook die kinderen vertelt ze dat ze PAN-seksueel is. In mijn kindertijd kende ik die term nog niet eens, en fin. Dit is de moderne tijd blijkbaar. Ze wilde ook de boekjes Lentekriebels gebruiken in haar klas maar de directeur wilde dat niet. Volgens haar is het allemaal onzin die ophef over die boekjes en staan er helemaal geen dingen in over masturberen en weet ik veel wat. Als ik toch het internet afspeur zie ik wel degelijk dat er dingen in die boekjes staan die wellicht niet zo geschikt zijn voor kinderen. Mijn kennis **** zei tegen mij "Zie je wel, het valt wel mee met die boekjes en is het onzin wat de stichting Civitas Christiana destijds beweerde over de Lentekriebels-boekjes".

In dit bovenstaande artikel staat "In onderstaand artikel lees je wat kinderen wel en niet leren tijdens de Week van de Lentekriebels, die volgende week plaatsvindt."

Maar de docente die ik sprak zei dat de docente zelf uit het boekje mag halen wat ze wil indien de lesmethode goedgekeurd wordt door de directie. Dus het slaat nergens op dat er 1 lijn is van wat kinderen wel en niet leren uit die boekjes.

De Digitale Euro is geen sciencefiction meer. De Europese Centrale Bank heeft het systeem al ontwikkeld, en de politici in Brussel kunnen het iedere dag wettelijk goedkeuren in de Commissie Economische en Monetaire Zaken (ECON) van het Europees Parlement.

Als zij het doorzetten, zal de Digitale Euro contant geld vervangen door een programmeerbare, door de overheid uitgegeven munt. Wat betekent dat voor jou?

Elke aankoop wordt gevolgd—niets blijft privé

Uitgavenlimieten worden opgelegd—bureaucraten bepalen wat je “mag” kopen.

Saldo plafonds opgelegd vanuit Brussel—spaartegoeden voor slechte tijden? Vergeet het maar.

Onmiddellijke bevriezing van rekeningen—geen rechter, geen waarschuwing, simpelweg “toegang geweigerd”.

Denk aan oudere burgers die niet vertrouwd zijn met smartphone-portemonnees en daardoor hulpeloos achterblijven, zonder toegang tot hun eigen geld.

Denk aan boeren op het platteland en kleine ondernemers—die dagelijks in contant geld handelen—plotseling niet in staat om hun goederen te verkopen of benodigdheden aan te schaffen.

De gebeurtenissen in de echte wereld tonen maar al te duidelijk hoe kwetsbaar en hoe politiek de digitale valuta kan zijn:

Blackout, april 2025 (Spanje, Frankrijk, Portugal): kaarten en pinautomaten werkten niet; alleen contant geld werkte.

Documentenfout in Nederland: 1.000+ burgers met dubbele nationaliteit geblokkeerd van hun eigen rekeningen.

Politieke censuur in het VK en Duitsland: Nigel Farage en AfD-aanhangers zagen hoe hun wettige rekeningen plotseling werden gesloten.

Canada, 2022 Freedom Convoy: vreedzame demonstranten werden plotseling afgesloten van hun loon en medische fondsen.

Stel je nu voor dat al die mislukkingen - en politieke straffen - in een Europa zonder contant geld plaatsvinden. Je zou uit je eigen leven worden gesloten, zonder een vangnet.

Deze stemming kan ieder moment plaatsvinden. Jouw nationale regering en leden van het Europees Parlement kunnen het stoppen - maar alleen als ze de druk voelen.

Teken deze petitie vandaag nog om je regering en de leden van het Europees Parlement duidelijk te maken: voeg je naam toe en zeg NEE tegen de Digitale Euro en JA tegen financiële vrijheid.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.594
Leden
8.684
Nieuwste lid
Shahin
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan