petitie's


 
Journalist Frénk van der Linden, die werkt aan een project om het vertrouwen in de media te herstellen, heeft journalistiek vaktijdschrift Villa Media opgeroepen om een artikel te verwijderen waarin Eric van de Beek en Max van der Werff worden uitgemaakt voor door Rusland aangestuurde 'MH17-activisten'.
 

Houd ons voedsel gentech vrij​

Zet je in voor keuzevrijheid van ons voedsel! Binnenkort wordt in de EU voorgesteld om het gebruik van gentechniek CRISPR-Cas niet te vermelden op etiketten. Hoe weet ik dan of er geknutseld is met mijn eten? Wil jij kunnen blijven kiezen voor gentechvrij? Bij 40.000 handtekeningen komt het onderwerp op de agenda van de Tweede Kamer. Teken deze petitie!
 

Hou het biertje in de kantine! Stop de overheidsbetutteling​

Blijven tappen in de kantine
Wijn en (speciaal)bier gewoon in de supermarkt beschikbaar
Nederland niet op 'alcoholslot'
Geen alcohol avondklok

Alhoewel ik geen alcohol drink, heb ik natuurlijk getekend. Het gaat erom dat ik geen betutteling wil door steeds meer wetten en regels en verboden.

Dorothé
 
2 petities uit de nieuwsbrief van VoorWaarheid:

 
2 petities uit de nieuwsbrief van VoorWaarheid:

Getekend.

Dorothé
 
Hij zat al verstopt in een tweet elders maar ik plaats hem nu toch ook maar even hier.

Clusterbommen zijn onmenselijk en wreed. Ik verbied het gebruik en het faciliteren ervan.​

 
Hij zat al verstopt in een tweet elders maar ik plaats hem nu toch ook maar even hier.

Clusterbommen zijn onmenselijk en wreed. Ik verbied het gebruik en het faciliteren ervan.​

Getekend,

Dorothé
 

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.475
Berichten
503.286
Leden
8.636
Nieuwste lid
Jerosteo
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan