Mike
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Goedemiddag. Gisteren was ik in het filmhuis uit nieuwsgierigheid. Er werd een serie fragmenten vertoond van films. Hier zal ik later misschien nog iets over posten.![]()
Minister, stop de Week van de Lentekriebels!
Tijdens de Week van de Lentekriebels (23 t/m 27 maart) worden jonge kinderen overal in Nederland blootgesteld aan de agenda van Rutgers. Dit soort…geziningevaar.nl
Mike. Wat vind jij nou eigenlijk van dje boekjes. En ken je scholen waar het gebruikt wordt?![]()
Minister, stop de Week van de Lentekriebels!
Tijdens de Week van de Lentekriebels (23 t/m 27 maart) worden jonge kinderen overal in Nederland blootgesteld aan de agenda van Rutgers. Dit soort…geziningevaar.nl
Getekend.Rijkswaterstaat wil in 2028 de Natura 2000 beheermaatregelen herzien. De voorgenomen maatregelen die gepresenteerd zijn hebben tot gevolg dat het Waddengebied voor bewoners, ondernemers en bezoekers onleefbaar wordt. Cultuurhistorisch medegebruik waaronder recreatief gebruik vervalt.
![]()
Bescherm de leefbaarheid en het toerisme in het gehele Waddengebied
Rijkswaterstaat wil in 2028 de Natura 2000 beheermaatregelen herzien. De voorgenomen maatregelen die gepresenteerd zijn hebben tot gevolg dat het Waddengebied voor bewoners, ondernemers en bezoekers onleefbaar wordt. Cultuurhistorisch medegebruik waaronder recreatief gebruik vervalt...waddenbeheerna2028.petities.nl
Ik ook.Getekend.
Dorothé