petitie en codex alimentarius

Ik las bij dit topic:
Quote:
Als dit forum definitief zou moeten sluiten, misschien kan iemand dan via Mike al onze emailadressen verzamelen en heel deze site op een CD/DVD branden en met de post doorsturen naar iedereen of als een gecomprimeerd bestand verzenden. Of is dit een gek idee? Ik ben niet zo thuis in de informatie-technologie. Misschien is het ook wel mogelijk met zoiets als Pirate Bay.


Voor wie er site(s) op dvd willen hebben bv dit forum, leefbewust ed heb ik een programma weet alleen nog niet of ik het zo mag plaatsen. Dus wil dat nog even achterhouden ik hoor wel wat Mike ervan vind, en mij mailen kan ook: remengoatyahoopuntcom waarbij ik het niet zomaar geef alleen aan actieve leden misschien.

 
Quote:
Beschaving is maar een dun laagje chroom


Nee, dat is ons voorgehouden! Het idee is dan dat mensen nu eenmaal beesten zijn, en dat alle ellende die we zien (zoals oorlogen, macht en censuur) nu eenmaal gewoon bij ons mensen past. Dit is een gedachte die er volgens mij vanaf de jaren '60 behoorlijk is ingebracht. Bijvoorbeeld met het boek painted bird van Kosinski. Een hele generatie die van huis uit geen religie meer meekreeg, maar wel het idee kreeg ingeprent dat oorlogen ontstaan omdat mensen nu eenmaal zo wraakzuchtig en wreed zijn.

De geschiedenis zit ingewikkelder in elkaar Gerard, maar we leren er zo weinig over. Ik ben het met Mike eens, er is 8000 jaar geleden iets raars gebeurd (of 7000).

We zijn losgerust uit de natuur, geleidelijk in steden ondergebracht, en sinds die tijd aan het lijntje gehouden. Dit heeft ook te maken met bepaalde krachten in de kosmos. En deze tijd is zo bijzonder, want we worden veel bewuster. We gaan onze potentie weer herontdekken.

En juist daarom zien we nu zo'n gigantisch offensief van onze 'machthebbers' (die alleen macht hebben als wij in hen geloven). Ze hebben haast met die NWO van ze. Een offensief om de hypnose te versterken, maar we zullen vroeg of laat echt goed wakker worden.

Intrinsiek zijn wij geen beesten / wezens die van nature om zoiets absurds vragen. Niemand wordt als zombie geboren, er kan wel hard aan gewerkt worden en dus gebeurt dat ook. Dus .. nee ik denk niet dat we over een paar jaar met z'n allen ondergronds mogen. Daar is het echt de tijd niet meer voor. Ze zijn uitgespeeld.

 
Hoi Thijs, ik vind het altijd leuk om je bijdragen te lezen.

En ik geloof ook dat de mens van zichzelf beschaafd is.

Alleen weet ik niet helemaal meer of "het spel" in ons voordeel gaat uitpakken, waar we nu inzitten.

Je bent behoorlijk optimistisch, leuk om te lezen dat er nog mensen optimistisch zijn:)

(dat meen ik).

Soms kan ik het niet meer aan.

Te zien in wat voor misere we zitten en te denken hoe weinig er misschien nodig is dat we allemaal in opstand komen en dan denk ik toch weer: de mens is verlamd, totaal lam.

Ook nog even over Sandy Hook.

Ik kan mijn gedachten niet lang houden bij dit soort kwesties, want het zit denk ik ook behoorlijk ingewikkeld in elkaar allemaal waarom men iets op een bepaalde manier aanpakt.

Maar dat het er zo dik bovenop ligt/lag allemaal dat het truckage was/is om de truthers in de val te lokken, dat klinkt plausibel, want het lag er inderdaad nogal erg dik bovenop (met die acteurs e.d.).

Behoorlijk psy-op zeg maar.

Maar ik had misschien bij het onderwerp zelf hierover moeten/kunnen reageren.

 
Van 9/11 zijn ook van die filmpjes bekend trouwens waar het acteurschap er vanaf spat.

Heb je ook die site gezien waar men van meer van die rare gebeurtenissen in kaart brengt die werden/worden verslagen met vaak nog dezelfde acteurs ook nog.

Ik kan die site zo niet vinden maar ik zal eens zoeken.

Ik weet nog goed dat ik voor het eerst van dit fenomeen vernam: langer dan 15 jaar geleden: dat de VS-regering een reclamebureau had ingehuurd om de toenmalige golfoorlog te verkopen.

Een dochter van een ambassadeur die figureerde in zo'n propagandafilmpje als verpleegster die zei dat Irakese soldaten in het ziekenhuis de baby's uit de couveuses haalde (was dat in Saudiarabie?), om in Irak te kunnen binnenvallen.

 
Site ken ik niet, ik ken wel een video daarover, met de originele titel 'The truth exposed' (youtube). De eerste twee delen zijn wel goed (dan laten ze steeds de rol van acteurs zien, inderdaad ook met dat meisje in Koeweit dat vloeiend Engels sprak). Maar de claims aan het einde van die video zijn echt ongeloofwaardig.

 
Quote:
Maar de claims aan het einde van die video zijn echt ongeloofwaardig.


Wat bedoel je daar precies mee Thijs?

 
Ik kan me herinneren dat ze zeggen dat Joran van der Sloot een bekende Amerikaanse acteur zou zijn. En aan het einde beginnen ze ook over Hitler en Walt Disney. Met het verhaal dat Hitler prachtig kon tekenen, en dat Walt Disney toevallig een paar jaar in het buitenland zat. Dat is jammer, want andere claims kloppen wel, vooral over acteurs binnen de VS.

 
Typisch: tja, dat is zand in de ogen strooien: waarheid vermengen met leugens.

Ik bedoelde de site van degene die ook dat "Truth exposed" filmpje op youtube zette: www.wellaware1.com

Op die site gaat het me ook duizelen: bijv. Aaron Schwarz blijkt nu ook niet echt dood te zijn: men heeft kennelijk een stand-in voor hem gehad: ene Bill Schultz: http://www.wellaware1.com/index.html#

Tja, dit bedoel ik nu.

En Alex Jones, ook een acteur: wat ik aannemelijk zou kunnen vinden, gezien de manier waarop hij praat.

Zou kunnen, ik zie dan door de bomen het bos niet meer op een gegeven moment.

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.468
Berichten
497.635
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan