petitie en codex alimentarius

Goeie vraag, Bastiaan.

Misschien heeft Poekie een antwoord, zij is volgens mij de enige "soevereine mens" op dit forum..

 
Ik ga in ieder geval nog een klachtenbrief sturen naar ministerie van volksgezondheid.

Als dit forum definitief zou moeten sluiten, misschien kan iemand dan via Mike al onze emailadressen verzamelen en heel deze site op een CD/DVD branden en met de post doorsturen naar iedereen of als een gecomprimeerd bestand verzenden. Of is dit een gek idee? Ik ben niet zo thuis in de informatie-technologie. Misschien is het ook wel mogelijk met zoiets als Pirate Bay.

Wat voor een omweg is dat trouwens JP?

 
DenniS,

Ik denk dat dit forum voorlopig nog wel veilig is voor de grijpgrage armen van het systeem omdat er in principe niets verkocht wordt.

Maar op termijn wordt het wel verboden als deze lijn word doorgezet.

Persoonlijk denk ik dat de tijd voorbij is om dingen op cd te zetten en ondergronds naar mensen door te sturen etc..

Wij moeten opstaan en gewoon voor deze informatie uitkomen, ik ben wel benieuwd hoe een eventuele rechtzaak dan stand kan houden..

 
Nou Pike, dat ben ik niet met je eens dat het forum veilig is. Verre van, aangezien we hier heel veel links hebben staan naar producten die ook nog eens aangeraden worden. Op kruidenvrouwtje staat dat linken naar sites mogelijk verwezen wordt naar homeopathische middelen of kruiden je al flink in de problemen kan brengen. Wij doen niet anders hier!

Ik vraag me ook af wat de consequenties zijn voor boeken en bedrijven zoals succesboeken.nl.

 
Oke, daar moet ik je helaas gelijk in geven maar dan toch op de lange termijn.

Ik denk dat ze eerst gaan voor de websites die ook daadwerkelijk producten verkopen en dan langzaam aan ook andere sites gaan aanpakken. Heel langzaam en sneaky..

Maar goed misschien heb ik het mis en wordt er nu een volle aanval ingezet..

Je zou denken dat dan de rest van de mensen wel wakker wordt maar ja ....

 
Quote:
Als dit forum definitief zou moeten sluiten, misschien kan iemand dan via Mike al onze emailadressen verzamelen en heel deze site op een CD/DVD branden en met de post doorsturen naar iedereen of als een gecomprimeerd bestand verzenden.


Ik kan mij niet voorstellen dat ze dat op korte termijn doen, dat past totaal niet bij de MO.

Dat trekt veel te veel de aandacht, de methode is zoals je weet met kleine stapjes naar de dictatuur....

edit: oeps twee keer min of meer dezelfde post...

 
Dit hele forum is ongeveer 200Mb, dat is een voordeel van een simpele layout zonder plaatjes en ofzin. Comprimeren enzo is niet eens nodig.

Wel heel vervelend is, is dat de zoekfuntie het dan niet meer doet, daar is misschien nog wel wat op te vinden.

Thepiratebay is te bereiken via een proxy.

Google op "thepiratebay proxy" en het is de 1e of 2e link.

Ik begin een beetje paranoïde te worden 8O dus ik geef geen directe link.

Kruidenvrouwtje was een website waar van ik me kan voorstellen dat het voor meer mensen dan alleen voor mezelf een beginpunt naar anders denken was. Dit is een forum waar de meeste niet toevallig zijn gekomen. Wij vinden onze weg wel, een nieuw forum op een niet .nl adres met eventueel anonieme moderators is zo opgezet. De bezoekers van kruidenvrouwtje maken nu die stap misschien niet meer.

 
jp, misschien domme vraag maar hoe doe je dat dan een website offline opslaan?

 
Dit forum is ook in gevaar gezien hier maar zat word verteld over gezonde eigenschappen van natuurlijke dingen + er staan links op naar plekken waar het verkocht wordt.

Om dan niet 'illegaal' bezig te zijn zou elke link naar een site waar verkocht wordt moeten worden weggehaald.

Dit is gewoonweg crimineel en censuur opgelegd vanuit de farma.

 
In wat voor ziek land leven wij???

Alles is geoorloofd, als je maar ongezond wordt.

Dit kan toch geen stand houden annex 2012 met zoveel mediavespreiding.

 
Denk dat dat er niks mee te maken heeft of een forum alleen opengesteld wordt voor leden, de Europese en Nederlandse overheden kunnen zich ook als leden aanmelden en zo incognito aanwezig zijn en ontdekken wat hier 'illegaal' neergezet wordt. Ik denk dat we dan weer terug moeten naar een emailberichtensysteem, maar of dat een oplossing is?!?! Straks mogen bijeenkomsten met sprekers misschien ook wel niet meer... Wat leven we toch in een zieke wereld!!!!

 
Alexandra, ik heb een mail gestuurd naar het adres.

Hopelijk raakt zijn mailbox complet overspannen van alle mail die hij gaat krijgen.

Dit is het minste wat ik kan doen.

 
@sheila: Daar heb je een programma voor nodig, maar zoals eerder gezegd: als meerdere mensen dat gaan doen gaat het mogelijk geld kosten, dus ik ga geen programma noemen, behalve als Mike zegt dat het ok is. Oppassen met zomaar een programma proberen, want je haalt zo makkelijk troep binnen. (virussen, malware)

Echt handig is het ook niet want de zoekfunctie werkt dan niet meer, probeer dan maar eens een bericht te vinden, dus heel veel heb je er niet aan.

Wel kan je bepaalde pagina's die voor jouw belangrijk zijn opslaan met je browser.

En geen zorgen, mocht de site down gaan, dan zal de informatie zeker niet verloren gaan! Een nieuw forum, vanuit een land waar de codex nog niet geldt is zo opgezet.

 
Ik schrijf niet mee op dit forum, maar lees wel regelmatig jullie inspirerende teksten vol adviezen en ervaringen.

Door al die ervaringen en wijsheid te delen zijn zoveel mensen bewuster en gezonder geworden.

Dat moet zo blijven!

Heb wat links op een rijtje gezet, waarvan jullie de eerste waarschijnlijk al ondertekend hebben, maar ik vond er nog een paar.

Petities ondertekenen is toch het minste wat ik kan doen...

http://petities.nl/petitie/burgerin...pplementen-vrijheid-van-meningsuiting-en-pers

http://www.consumersforhealthchoice.com/phpPETITION/

http://www.vriendenvanlukenrita.org/petitie_nl.php

http://www.eu-referendum.org/nederlands/petitions/natural_remedies.php

Hoe 'gevaarlijk' zijn voedingssupplementen eigenlijk?

http://www.ortho.nl/download/Ortho125BubbelChartSpread.pdf

Groetjes Miranda

 
Als we op dit forum niet meer onze gezondheid en goede voeding mogen bespreken, dan is het pas echt heel erg.

Er is een topic andersom denken, misschien moeten we dan zo het forum opzetten.

Als iemand vraagt, is kokosolie gezond, dan antwoorden, nee want het is verzadigd vet en is niet goed voor je hersens.

Je moet dan nee lezen als ja en niet als wel.

Onze eigen geheimtaal.

En de links naar goede sites, kunnen we wel zelf vinden met wat geheime hints en google.

Dit bericht wel verwijderen als het ooit zover mocht komen.

 
Er mag nog wel verteld worden over wat supplementen/kruiden e.d. kunnen doen maar niet in relatie tot verkoop. Een site zonder links over de werkzaamheid mag geloof ik zeker.

Echter elke vorm van commercie eromheen leidt tot boetes.

Ze willen het geheel compleet scheiden.

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.476
Berichten
503.399
Leden
8.636
Nieuwste lid
Jerosteo
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan