Pcr test

Je weet hoe het werkt toch met percentages en kijken welke variant daar in zit?
Op basis van een steekproef van de doorsnee van de populatie kan je best een goede inschatting maken en dat weet jij ook best. Stemmingmakerij weer.
Larie
Trol
 
Lieverd ik denk dat je je vergist. Toen jij in het ziekenhuis lag was omikron nog niet in omloop.
Ik weet nog toen je net weer boven water was en toen je vertelde hoe ziek je was en hoe goed je was geholpen in het ziekenhuis. Dat je long embolien had door de corona. En dat de ivermectine niet had geholpen. En ineens ben je 180 graden omgedraaid. Je weet toch dat je gewoon besmet bent geraakt met het virus en dat je door het oog van de naald bent gekropen en op de ic in slaap bent gebracht? Je bent er nog steeds niet helemaal. Dat is toch hartstikke heftig?
Je had naar alle waarschijnlijkheid de delta variant dit naar je longen is gezakt. Dat is mooi kut want de kans dat je nu ook nierschade hebt is best groot (het een is gelinkt aan het ander google maar eens)
Sterkte
(wij kennen elkaar van je vorige werk ik weet dat je er eigenlijk anders in staat, beterschap)
Je zegt dat wij elkaar kennen van mijn vorige werk. Wie ben jij dan? Was het het werk bij K? Ik zou dat wel graag willen weten.
Ik sta er nog steeds hetzelfde in als voorheen.
Of die behandeling op de IC nodig was zoals ze hem gegeven hebben, ik weet het niet. Ik ben er goed vanaf gekomen en het gaat me werkelijk al heel goed. Waar dat aan ligt, weet ik ook niet, maar de dokters die me gebeld hebben, zeiden dat ik werkelijk heel goed geregenereerd ben, en ook dat ik onwaarschijnlijk snel van de IC in Maastricht weg was. Nog steeds benadruk ik dat het personeel goud waard was en me heel goed verzorgd heeft. Nierschade heb ik niet, is onderzocht.

Dus, graag antwoord op mijn vraag, je hoeft alleen maar te bevestigen of je diegene bent die bij K gewerkt heeft en graag je voorletter zeggen. Ik heb wel een vermoeden.

Dorothé.
 
Ik denk dat dit trouwens niemand was van mijn vorige werk, want ik heb niemand daarvan gesproken. Dus ik vermoed dat dit lariekoek is en mijn naam komt zeker nog meer voor in Nederland. Dus misschien vermoedt deze persoon iemand anders. Ik weet het niet, maar vind het hééél vreemd. Het zou toch wel uiterst bijzonder zijn dat deze persoon me op dit forum vindt en weet wie ik ben, terwijl ik op dat werk niet meer ben en niemand iets verteld heb. Dan zegt ze dat ik er eigenlijk anders in sta, dus als ik het goed begrijp wil ze daarmee zeggen dat ik wel in het geheel geloof. Dit is absoluut niet waar, want van het allereerste moment toen ze het over corona hadden, geloofde ik er al niet in. Ik vermoedde dat de farmaceutische industrie winst wilde maken. Maar het verhaal is veel groter dan ik ooit vermoeden kon.

Dorothé
 
Ik denk dat dit trouwens niemand was van mijn vorige werk, want ik heb niemand daarvan gesproken. Dus ik vermoed dat dit lariekoek is en mijn naam komt zeker nog meer voor in Nederland. Dus misschien vermoedt deze persoon iemand anders. Ik weet het niet, maar vind het hééél vreemd. Het zou toch wel uiterst bijzonder zijn dat deze persoon me op dit forum vindt en weet wie ik ben, terwijl ik op dat werk niet meer ben en niemand iets verteld heb. Dan zegt ze dat ik er eigenlijk anders in sta, dus als ik het goed begrijp wil ze daarmee zeggen dat ik wel in het geheel geloof. Dit is absoluut niet waar, want van het allereerste moment toen ze het over corona hadden, geloofde ik er al niet in. Ik vermoedde dat de farmaceutische industrie winst wilde maken. Maar het verhaal is veel groter dan ik ooit vermoeden kon.

Dorothé

Ik ken jou niet persoonlijk, maar lees al heel lang hier op het forum en heb me wel een beeld van jou gevormd. Ik vermoed dat je wat onzeker bent maar wel ook eerlijk en met een groot rechtvaardigheid gevoel.

Je vertelt vaak over je eigen leven. Zo heb je al meerdere malen geschreven over een collega en gesprekken op je vorige werk. Ook heb je geschreven over het soort werk dat je deed, dat iets met de gezondheidszorg te maken heeft als ik me goed herinner.

Al met al heb je een beeld gecreëerd wat je een erg gemakkelijk slachtoffer maakt voor een mind fuck. Alles wat je hebt geschreven, is hier tegen je gebruikt, erg gemeen en laag in mijn ogen. Maar het is ook weer een heel goed voorbeeld van hoe een psyop werkt.

Mooi te zien dat je logica gebruikt om dit te analyseren en ook te ontkrachten. Ook fijn te zien dat we hier met elkaar een veilige omgeving hebben gecreëerd waar we ons zelf kunnen zijn en ook elkaar helpen en beschermen.
 
Ik ken jou niet persoonlijk, maar lees al heel lang hier op het forum en heb me wel een beeld van jou gevormd. Ik vermoed dat je wat onzeker bent maar wel ook eerlijk en met een groot rechtvaardigheid gevoel.

Je vertelt vaak over je eigen leven. Zo heb je al meerdere malen geschreven over een collega en gesprekken op je vorige werk. Ook heb je geschreven over het soort werk dat je deed, dat iets met de gezondheidszorg te maken heeft als ik me goed herinner.

Al met al heb je een beeld gecreëerd wat je een erg gemakkelijk slachtoffer maakt voor een mind fuck. Alles wat je hebt geschreven, is hier tegen je gebruikt, erg gemeen en laag in mijn ogen. Maar het is ook weer een heel goed voorbeeld van hoe een psyop werkt.

Mooi te zien dat je logica gebruikt om dit te analyseren en ook te ontkrachten. Ook fijn te zien dat we hier met elkaar een veilige omgeving hebben gecreëerd waar we ons zelf kunnen zijn en ook elkaar helpen en beschermen.
Dank je.
💕

Dorothé
 
Na bijna twee jaar onjuist en frauduleus gebruik van de PCR-test, lijken er een wereldwijde regeringscampagnes gaande te zijn om het gebruik ervan te stoppen. Hier volgen enkele voorbeelden:
 
Dave van X22 sprak er vandaag over, DNA van de PCR test gaat naar China.
1642004121425.png

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
499.322
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan