Pcr test

IngridM

Well-known member
Kan iemand mij uit de droom helpen. Het zou mij niet verbazen als het zo is. Zie Dit bericht al een paar maal voor bijkomen.Screenshot_20211124-101204_Facebook.jpg
 
Ze zeggen dat er 2 soorten testen in omloop zijn één negatief en één positief (rood en groen)
ik heb het nog niet gezien niet bij de pcr en ook niet bij sneltesten, dus lijkt me photoshop


Disclaimer:
Ik test niet, koop geen snel testen en weiger alle medewerking aan iedere vorm van G 1t/m 6 (ik kijk vooruit)
Ik heb ook nog nooit een test van dichtbij gezien.
Ik controleer wel QR codes... Iedereen met zon app krijgt 3 seconden om zich van mn terrein af te gaan.
 
Ik las een eind geleden dat er per batch van die testen een check moet gebeuren, dat gebeurt met die rode en groene test. Als die het bedoelde testresultaat geven kan de batch gebruikt worden. Een soort kwaliteitscontrole zeg maar....
 
Dank jullie wel voor de antwoorden, weet nog niet zo goed de weg om alles uit te zoeken. En dan ook nog te onderscheiden van wat waar is en wat niet. Dus nogmaals dank jullie wel. Ook ik test niet en ga daar ook niet aan mee doen. Dus ik heb ook geen idee hoe die testen eruit zien. (Wilde ik ook zo houden😉)
 
 
  • Leuk
Waarderingen: Surv
Toen ik in het ziekenhuis lag heb ik me even voor onnozel gehouden en gevraagd of men wist welke vorm van cojona ik had gehad, dus de Delta of de Omicron. Nee, zeiden ze, dat kon de PCR-test niet uitwijzen.

Dus ze weten zelf dat dat niet kan en dan verbaast het een mens toch dat iedereen meeloopt met het verhaal dat bij zoveel mensen Omicron getest geworden is.

Dorothé
 
Nu heeft maar liefst 48% van de 'gevallen' in Amsterdam omicron! :eek: Hoe men dat weet? Geen flauw idee! 🧛‍♀️

Mike
Omdat dat het laatste nieuws is... Kan morgen omslaan in de 🐂💩 variant net wat ze willen.
Een ding is zeker de meesten zijn besmet met de hF variant hypnotic fear
 
En zelfs de zelfs testen komen later omdat ze te weinig slaven hebben deze tijd 🤣🤣🤣🤣

Succes met testen 🤣🤣🤣
Een vraag en jij kan misschien helpen.... Test corona positief of negatief.... Dat smerige bier He 🤣🤣🤣🤣
 
En zelfs de zelfs testen komen later omdat ze te weinig slaven hebben deze tijd 🤣🤣🤣🤣

Succes met testen 🤣🤣🤣
Ik laat het weten als ze binnen zijn.
Is jammer dat je geen video's kan posten hier anders had ik een soort Vlogje gemaakt van de Kroket test😁
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
499.072
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan