Ik denk dat dit trouwens niemand was van mijn vorige werk, want ik heb niemand daarvan gesproken. Dus ik vermoed dat dit lariekoek is en mijn naam komt zeker nog meer voor in Nederland. Dus misschien vermoedt deze persoon iemand anders. Ik weet het niet, maar vind het hééél vreemd. Het zou toch wel uiterst bijzonder zijn dat deze persoon me op dit forum vindt en weet wie ik ben, terwijl ik op dat werk niet meer ben en niemand iets verteld heb. Dan zegt ze dat ik er eigenlijk anders in sta, dus als ik het goed begrijp wil ze daarmee zeggen dat ik wel in het geheel geloof. Dit is absoluut niet waar, want van het allereerste moment toen ze het over corona hadden, geloofde ik er al niet in. Ik vermoedde dat de farmaceutische industrie winst wilde maken. Maar het verhaal is veel groter dan ik ooit vermoeden kon.
Dorothé