Parasietenkuren info

Ok bedankt voor de reacties tot nu toe. 😂 blaffen doe ik nog niet. Maar hebben jullie wel positieve bijwerkingen gehad van Panacur (naast het blaffen). Of niks gemerkt. Ik ben toch wel benieuwd naar wat t kan doen. Dat ik niet voor niks slik haha.
hoi Margreet, mijn honden ook maar weer eens een kuurtje gedaan en die krijgen mooiere ontlasting. Ik voer KVV (rauw vlees) maar lijkt toch steeds veel bot in te zitten en dan krijgen ze stopverf ontlasting. En waarom die panacur daar gunstig op werkt weet ik niet.
 
Chief Two Trees .png
 

Bijlagen

  • Kalcker_Parasite_Protocol-K._Rivera_2014_book.pdf
    3,7 MB · Weergaven: 20
  • HOW TO DETECT AND TREAT A PARASITIC INFECTION.pdf
    261,9 KB · Weergaven: 20
Hoiii! Panacur goed bevallen. Geen bijwerkingen. Nu wil ik mansonil proberen.

iemand hier ervaring met Milbemax? Ik heb op t forum niets over gelezen.
 
O laat maar, ik zie dat dit bijna zelfde is als mansonil. Laat ik t ff bij mansonil
Ik vond die smaak niet echt heel lekker van de mansonil. Maarja, je neemt ze ook niet in voor de smaak. Mijn vader besloot om ze kapot te kauwen, dat was geen goed idee, die was al kokhalzend die dingen alsnog proberen weg te krijgen met een lachende dochter naast zich :ROFLMAO: Panacur vind ik persoonlijk fijner
 
Ik ga nu het volgende protocol uitproberen:
Dag 1: (vandaag) 6 AVM, 2 NAC
Dag 2: 6 IVM, 2 NAC
Dag 3: Niks
Dag 4: Zie dag 1
Dag 5: Zie dag 2
Dag 6: Zie dag 3
Daarna 1 of 2 weken niks
En dan repeat.
 
Ik vond die smaak niet echt heel lekker van de mansonil. Maarja, je neemt ze ook niet in voor de smaak. Mijn vader besloot om ze kapot te kauwen, dat was geen goed idee, die was al kokhalzend die dingen alsnog proberen weg te krijgen met een lachende dochter naast zich :ROFLMAO: Panacur vind ik persoonlijk fijner
Ja heb ze in een x doorgeslikt. Maar wat n vieze gore smaak idd 😖
 
Tijd voor weer een mebendazol kuurtje hier.. de ivermectine is voor mij denk ik echt te heftig, ik hou het bij de mebendazol voor nu.
 
Ja miss moet ik gewoon echt heel laag doseren, maar dacht zelf om het bij mebendazol te houden.
 
Lieve Mike, misschien heb je het al wel hier op jouw forum staan? Mijn vraag is, hoeveel dagen moet je Ivermectine in nemen als je denkt Covid verschijnselen te hebben? 70 kg, 3 pilletjes van 5 mg per 24 uur? Los van de Vit D, Zink, Selenium en Vit C? ( ik wil gewoon ook zeker zijn dat ik voldoende potjes van 100 stuks in huis heb nl )

Dank je wel vast, lieve groet Brigitte allesisliefde.com Woerden
 
3 tabletten, elke dag zowel ter behandeling als voorkoming van C19 (en de griep/verkoudheid/andere knutselvarianten). Is het niet tijd dat ik bij jou een lezing kom geven? Kom anders naar Driebergen a.s. dinsdag, dan hebben we het erover. Opgeven via info(at)santura(punt)nl.

Mike
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.741
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan