Parasietenkuren info

Als jullie het niet erg vinden (vast niet) dan een vraag over ontl/diaree.
Ik wil nog wel verder gaan met kuurtjes maar moet nog aanschaffen, De panacure ging goed.
Mijn diareee klachten waren altijd de hele dag omdat de darm niet voldoende zelf werkt. Dus die senna thee gaf een impuls en hielp.
Van senna is bekend dat het de darmperistaltiek op gang brengt.
De hele dag klachten (en veel anuspijn daardoor) zie ik niet zitten.
Zeer waarschijnlijk gaat het bij mij anders dan bij anderen.
Ik begrijp dat jullie daar ook niets zinnigs over kunnen zeggen maar het hangt ervan af of de darm mee gaat werken ja of nee. In 1 keer moet er dan veel uit. Praten jullie over - in 1 keer?
Ik kan dus spoelen om darmen leeg te maken, geen probleem.
Misschien het beste om een kuur met 1 tablet per dag te doen. en niet de kuren die 3 dagen duren.
Uit al jullie verhalen begrijp ik dat de Sanacure ook bij jullie geen klachten gaf maar andere middelen wel. Dat er dus verschil zit in die middelen.
Dus zal ik terug zoeken naar produkt voor 1 dag.
Inname de ene dag kan klachten geven pas de volgende dag.

Tja, ik ben al 10 jaar bezig om rust te creeren in die darmen en dan ga ik nu de boel weer overhoop gooien. Even wennen aan het idee.

Want Mike zei laatst dat hij klachten had en ging toen toch naar een demo.
Mijn angst zit diep geworteld. ga ik dus nooit doen.
 
Ik heb die dennenolie van J.L. en ik heb daar gevraagd of ik er thee van mocht maken. Ik weet helaas het antwoord niet meer precies, maar dit was niet geschikt voor Thee. Misschien zelf even daar navragen.

Doothé
Je kan makkelijk mengen in iets vettigs, kefir, of honing e.d. niet meer dan druppel per keer. Om te wennen. Et wordt gezegd dat er geen suramine zit in de etherische olie . Rare is echter dat ik diverse keren mijn schoonvader heb gescand en die had narcolepsie en regelmatig stond er Pine vooraan in het scanrapport. Wel bijzonder. Suramine injecties werden oa aan. narcolepsie patiënten gegeven.
 
In dit artikel wordt gezegd dat suramin in natuur niet bestaat in den, maar het is synthetisch gemaakt. Er zitten wel andere hoede stoffen in zoals vit. C. Maar goed, het is de mening van de schrijver,
 

Had iemand Atovaquon al geprobeerd ?


Using this method, the team identified four promising candidates: atovaquone, a drug previously used to treat malaria that’s currently used to treat toxoplasmosis, babesiosis, and Pneumocystic pneumonia; mebendazole, a drug that’s used to treat several different parasitic worm infections; ouabain, a naturally occurring compound that was used as an arrow poison in Africa and is no longer approved in the U.S. but used in other parts of the world to treat heart failure; and dronedarone, a drug used to maintain heart rhythms.

Within a matter of weeks, Schoggins and his colleagues converted part of their laboratory space to a drug-screening facility equipped to safely handle SARS-CoV-2. The researchers first infected a line of nonhuman primate cells traditionally used to study viruses with SARS-CoV-2, then treated them with solutions with various concentrations of these drugs. Next, they performed tests to determine how much virus was in these cells to see how well SARS-CoV-2 was replicating.

Although dronedarone quickly showed toxic effects in these cells, the other three compounds effectively stemmed viral replication in doses similar or significantly lower than what’s currently used to clinically treat other diseases. These effects held true when the drugs were tested in infected human cells, although mebendazole’s effects weren’t as potent in the human cell line.

Of these three, atovaquone is uniquely promising, Sadek says. This drug is predicted to covalently attach to the protease binding pocket, does so at a dose lower than the therapeutic plasma concentrations currently used, has previously been reported to have anti-viral activity against other RNA viruses, and has a long and established history for treating another infectious disease that affects the lungs.
 
Ik heb de black pil geslikt!
Oftewel een norit kuurtje van 2x 6 capsules.

Vreemde is wel dat m'n ontlasting deels waterig was (en ook zwart natuurlijk)... Norit zou toch juist tegen diarree moeten zijn?:unsure:
 
Die Mebendazol pillen zijn wel wat aan de kleine kant vind ik...
Als je een heel doosje opeet zit je nog maar op 600mg.
Hoe zien jullie dit?

Gisteren 4 doosjes in een keer opgepeuzeld (2,4g).
Geen noemenswaardige positieve of negatieve effecten gemerkt.
 
Ik gebruik al jaren , liposomale, vitamine C. Dat is + 3 gram per dag puur of gemengd met lecithine zou dat 15 gram moeten zijn. Nergens last van, zelfs geen griep of verkoudheid.


Waar of niet waar...?
 
Nou, ik heb vrijdagavond mijn kuur mebendazol 4x100 mg 5 dagen lang, dus in totaal 20 tabletten, afgerond. Ik heb nu een dag gewacht en ga vandaag 2x6 norit nemen. Ik heb van de mebendazol niets gemerkt en zal dit over 3 maanden weer doen. Dus ik ben van plan om dit 4x per jaar te doen. Dan ruim ik steeds weer spike-eiwitten op.

Dorothé
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.780
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan