Parasietenkuren info

Hierboven wordt gezegd: oude klachten die weer opspelen.
Ik ben zeer benieuwd naar OOK oude klachten. Laat het ons weten a.u.b.


ook merk ik kleine verschillen. Het zijn echter niet deze kleine verschillen die mij enthousiast maken over deze ontwormingsmiddelen. Er zijn gekke dingen in mijn lichaam aan het veranderen die ik op geen enkele manier kan verklaren. Volgens mij is mijn lichaam zich op celniveau aan het herstellen.

Mijn ervaring met supplementen voor een LAR syndroom zijn ook dat ik pas na een tijdje plotseling kleine dingen opmerk. Ten gunste en/of ongunste.
Kringen onder ogen ja of nee, haaruitval, slecht slapen of heel fit zijn. Heel vaak denk ik er dus verder niet over na maar dan OPEENS Oeps merk ik iets.

Gisteren met Panacur begonnen 1,5 g is de helft van aanbevolen dosis.
Ik ben van plan om de supplementen zoveel mogelijk weg te laten even.
Zeer waarschijnlijk ga ik het verdelen, smorgens en ,s-avonds 1,5 g.
Gisteren een paar uur een rommelige buik, hoefde uiteindelijk toch niet naar de WC.
Waar ik ook op ga letten (voor andere darm-mensen) = of de ontl. goed is ingedikt ja of nee. Bij mij meestal niet.
Als dit soort middelen inderdaad iets doen moet het al gek gaan dat ik er niets van zal merken. Ik hoop dat ik voor gunstige ontwikkelingen zal komen te staan.
Ivermectine komt er achteraan.
 
 
Het draaierige gevoel door Endogard was na 2 uur weg. Daarna kreeg ik wel flinke buikpijn. Misschien was er een gevecht met een parasiet aan de gang?
Met Fenbendazol heb ik geen bijwerkingen gehad. Zelfs niet met 10 tabletten, terwijl ik er 6 tot 7 nodig heb voor mijn gewicht. Ivermectine heeft alleen donkere ontlasting gegeven. Verder geen nadelige reactie.

Ik neem even een paar dagen een pauze en ga daarna weer verder met Ivermectine.

Een paar dagen later lijkt er wel degelijk iets te gebeuren met de floaters. De meeste floaters zijn kleine vlekjes. Er was ook altijd een lange sliert. Het zag er een beetje uit zoals op deze foto. Die lange floater zie ik niet meer. Het is misschien is kleine stukken uit elkaar gevallen.

external-content.duckduckgo.com.gif
 
Als de theorie klopt dat Spike-eiwitten aan de basis liggen van alle chronische gezondheidsklachten, gaat het eigenlijk pas beginnen als de spike-eiwitten zijn opgeruimd. Pas dan kan ons zelfherstellend vermogen de draad weer gaan oppakken.


Misschien doet Panacur het voorwerk. Waarna Ivermectine het echte werk doet.
 
Ok. Kreeg je voor die tijd ook bericht dat het die dag bezorgd zou worden of niet? ik heb een paar bestellingen staan maar er veranderd niks meer als ik bij de track en trace kijk. Nooit wat besteld bij ome Ali dus geen idee hoe het normaal gesproken daar werkt
Ali was ook nieuw voor mij. De track en trace die er al stond veranderde inderdaad bij mij ook niet. Vervolgens berichtje naar de verkoper gestuurd met de vraag of het wel onderweg was. Toen kreeg ik link naar de chinese track en trace site (kan je op Engels zetten) en de code. Toen kon ik de bestelling wel volgen. Heeft bij mij paar weken geduurt, hangt van verkoper/douane af denk ik.
 
Ali was ook nieuw voor mij. De track en trace die er al stond veranderde inderdaad bij mij ook niet. Vervolgens berichtje naar de verkoper gestuurd met de vraag of het wel onderweg was. Toen kreeg ik link naar de chinese track en trace site (kan je op Engels zetten) en de code. Toen kon ik de bestelling wel volgen. Heeft bij mij paar weken geduurt, hangt van verkoper/douane af denk ik.
Volgens mij doen ze dit vanuit veiligheidsoverwegingen. Bij mij was de Ivermectine ook niet te traceren (meerdere bestellingen) terwijl andere dingen gewoon wel te traceren waren. Ze moeten blijkbaar een beetje creatief zijn om het spul naar NL te krijgen.
 
Kijk wel uit voor giftige sparren, mensen, die zitten er ook tussen!

Mike
Heb je hier info(link) over? Boomsap van een spar is giftig voor huisdieren lees ik maar thee van sparrennaalden niet bij mijn weten; is m.i. verreweg de lekkerste thee hoewel de etherische olie behoorlijk op je keel kan slaan, ik moest deze echt verdunnen! Wel oppassen met de taxusboom staat hier:

"Een paar opmerkingen van voorzichtigheid:

Wees voorzichtig met de taxusboom (die geen echte den is) en kan giftig zijn, hoewel hij enkele geneeskrachtige eigenschappen heeft.
Cipres mag niet als etherische olie in hoge doses worden gebruikt, maar is verder meestal veilig.
Ponderosa pine is niet goed voor koeien, vooral omdat is vastgesteld dat drachtig vee de naalden eet en daardoor kalveren verliest, maar heeft een lange geschiedenis van gezondheidsvoordelen voor de mens bij ademhalingsziekten, snijwonden, wonden en brandwonden, enz.
De overgrote meerderheid van de naaldbomen wordt al duizenden jaren medicinaal gebruikt, met een uitstekende staat van dienst. Leer je bomen kennen. Ze kunnen een medicijnkast vol gezondheidsvoordelen bieden voor u en uw gezin.
Dennen-, sparren-, ceder- en dennennaaldenthee is uiteindelijk de gemakkelijkste manier om de talrijke voordelen van altijdgroene bomen te verkrijgen, samen met een natuurlijke bescherming tegen ongezonde replicaties van de huidige spike-eiwitten.
Combineer naar wens met andere kruiden voor extra voordelen en smaken."


Uit:




 
Heb je hier info(link) over? Boomsap van een spar is giftig voor huisdieren lees ik maar thee van sparrennaalden niet bij mijn weten; is m.i. verreweg de lekkerste thee hoewel de etherische olie behoorlijk op je keel kan slaan, ik moest deze echt verdunnen! Wel oppassen met de taxusboom staat hier:

"Een paar opmerkingen van voorzichtigheid:

Wees voorzichtig met de taxusboom (die geen echte den is) en kan giftig zijn, hoewel hij enkele geneeskrachtige eigenschappen heeft.
Cipres mag niet als etherische olie in hoge doses worden gebruikt, maar is verder meestal veilig.
Ponderosa pine is niet goed voor koeien, vooral omdat is vastgesteld dat drachtig vee de naalden eet en daardoor kalveren verliest, maar heeft een lange geschiedenis van gezondheidsvoordelen voor de mens bij ademhalingsziekten, snijwonden, wonden en brandwonden, enz.
De overgrote meerderheid van de naaldbomen wordt al duizenden jaren medicinaal gebruikt, met een uitstekende staat van dienst. Leer je bomen kennen. Ze kunnen een medicijnkast vol gezondheidsvoordelen bieden voor u en uw gezin.
Dennen-, sparren-, ceder- en dennennaaldenthee is uiteindelijk de gemakkelijkste manier om de talrijke voordelen van altijdgroene bomen te verkrijgen, samen met een natuurlijke bescherming tegen ongezonde replicaties van de huidige spike-eiwitten.
Combineer naar wens met andere kruiden voor extra voordelen en smaken."


Uit:




die draait bij mij elke nacht in een diffuser naast mijn bed. Heerlijk fris en geen last van keel. Kan met kwaliteit te maken hebben en mensen met zwaar astma/copd kunnen weinig hebben. Dan kan het onder de voeten.
 
die draait bij mij elke nacht in een diffuser naast mijn bed. Heerlijk fris en geen last van keel. Kan met kwaliteit te maken hebben en mensen met zwaar astma/copd kunnen weinig hebben. Dan kan het onder de voeten.
Ik bedoelde de etherische olie die vrijkomt als je de thee maakt! (voor de duidelijkheid bij het drinken vd thee niet het inademen!) Op de 'slow' manier; warm water (niet kokend) 20 min. of langer laten trekken. Vind ik 't beste voor de smaak en aroma. Koken is een heel ander verhaal, je krijgt dan een prachtige kleur maar niet zo lekker!
 
Laatst bewerkt:

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
501.228
Leden
8.632
Nieuwste lid
Pinjo
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan