Parasietenkuren info

Hulda Clark had al die tijd gelijk.

Mike
Zij heeft kruidenkuren. Maar jij vermoedt dat het in deze tijd dan niet afdoende is. Ja, we leven in een wel heel ongezonde tijd. Doe daar nog een grote portie stress bij en voila, de ziekte en open deur voor de parasieten is daar.

Dorothé
 
Zie ook mijn zojuist geplaatste post in de topic Ivermectine met voorbeelden van een paard en een kalf die opknapten door chemie, niet door kruiden.

Mike
 
We moeten natuurlijk wel ervoor waken dat we nu geen grote angst gaan ontwikkelen voor parasieten die zich overal bevinden, want dan zitten we op dezelfde golflengte als de angst voor virussen.

Dorothé
 
Mee eens. Ik schreef net in de topic Ivermectine al dat de focus moet zijn op het opruimen van schadelijke spike-eiwitten met anti-parasitaire middelen.

Mike
 
Over het hele ivermectine. Ik denk dat idd alle parasieten en ontwormingsmiddelen volstaan. Maar in welke dosis? Ook interessant is kinine
Van de kinabast boom
Wellicht kunnen we ipv naar pillen en druppels ook in de natuur het geneesmiddel vinden
 
quote:
OK, ik stap uit mijn rol. Het mag duidelijk zijn wat de oorzaak is van zo'n beetje alle ziektes, klachten en kwalen: parasieten, vergiftiging en door de mens gemaakte spike-eiwitten. Als we de oorzaak weten, weten we ook de oplossing.
Unquote.

Ik heb je artikel over spike-eiwitten enz. met belangstelling gelezen.
Ik had ook al eens gelezen over de eiwitten die zich blijkbaar in de hersenen opstapelen en daardoor mensen dementie hebben. Blijkbaar weten ze daar de oorzaak niet van. Wel dat het eiwitten zijn. ( Dit vanwege dementie in de familie).

Mijn ex is in het verleden vaak gevaccineerd om naar het buitenland op vakantie te gaan en is nu aan het dementeren. zal me niet verbazen als dat door die vaccins komt.
Maar ik had er allang niets meer over te zeggen. Bovendien zou hij niet geluisterd hebben.
Plus dat die vaccins waarschijnlijk anders van samenstelling zijn/waren dan de vaccins waar we het nu over hebben. (Covid)

Niettemin, blijkbaar zijn er nog steeds "uitbraken" hier en daar en is de belangstelling voor Ivermectine en andere middelen groot.
Maar waarom nu plotseling die interesse? hebben we dan niet al altijd die parasieten in ons systeem en vertrouwden we steeds op ons immuunsysteem.
Nu weet ik dat het momenteel anders is vanwege het feit dat UITroeien van de mensheid het doel is van deze vaccins.
En men blijft maar spreken over uitbraken in de winter dus nu in de zomer geen zieken.
Ik ga er vanuit dat ze iets in de lucht verspreiden. aerosolen. Dat ze meegaan met de seizoenen om het virusverhaal waar te laten zijn.

Domme vragen bestaan niet maar ergens is er in mijn hoofd iets dat de link niet helemaal sluitend kan maken. En dat stoort me. Weetgierig weet je wel, maar ook de jongste niet meer.
 
Kininebast heb ik al in huis gehaald destijds. Ook een lekker drankje van gemaakt met jawel - de zo door mij gewaardeerde sinasappelsap.
 
Even een vraagje over ontwormingsmiddelen; Ik ga alleen met mijn katten naar de dierenarts als er iets is. Is het toch nodig om 2x per jaar een ontwormingskuur te geven terwijl ze geen symptomen van wormen vertonen?

Dorothé
 
Even een vraagje over ontwormingsmiddelen; Ik ga alleen met mijn katten naar de dierenarts als er iets is. Is het toch nodig om 2x per jaar een ontwormingskuur te geven terwijl ze geen symptomen van wormen vertonen?

Dorothé
Ik doe zelf altijd mestonderzoek bij de hond en heb daardoor al 6 jaar niet hoeven ontwormen. Mijn katten poepen in het wild dus dat wordt lastiger...één van mijn katten is een muizenvreter en die heeft soms een lintworm maar dat is makkelijk te herkennen door de rijstekorrels. Die krijgt dus wel af en toe een kuurtje.
Zelf ben ik nooit van het preventief ontwormen maar misschien dat dit door alle nieuwe inzichten nu wel verandert.
 
Ik doe zelf altijd mestonderzoek bij de hond en heb daardoor al 6 jaar niet hoeven ontwormen. Mijn katten poepen in het wild dus dat wordt lastiger...één van mijn katten is een muizenvreter en die heeft soms een lintworm maar dat is makkelijk te herkennen door de rijstekorrels. Die krijgt dus wel af en toe een kuurtje.
Zelf ben ik nooit van het preventief ontwormen maar misschien dat dit door alle nieuwe inzichten nu wel verandert.
Dank je Medusa. Ik wacht het maar eens af hoe het zich hier gaat ontwikkelen met de inzichten.

Dorothé
 
Even een vraagje over ontwormingsmiddelen; Ik ga alleen met mijn katten naar de dierenarts als er iets is. Is het toch nodig om 2x per jaar een ontwormingskuur te geven terwijl ze geen symptomen van wormen vertonen?

Dorothé
Ik geef ze colloidaal zilver van essense. Niet.preventief, alleen als ik het zie. En dan 2 x een paar druppels door het voer
 
Ik doe zelf altijd mestonderzoek bij de hond en heb daardoor al 6 jaar niet hoeven ontwormen. Mijn katten poepen in het wild dus dat wordt lastiger...één van mijn katten is een muizenvreter en die heeft soms een lintworm maar dat is makkelijk te herkennen door de rijstekorrels. Die krijgt dus wel af en toe een kuurtje.
Zelf ben ik nooit van het preventief ontwormen maar misschien dat dit door alle nieuwe inzichten nu wel verandert.
Mijn katten zijn 11 en kerngezond. Ik doe nooit preventief. Ze eten beetje Rauw vlees wat ik ook aan honden voer en de rest.vangen ze. En idd zie ik heel af en toe die "rijstkorrels"
 
Dan is het dus toch tijd voor een wormkuurtje.

Mike
Dat krijgen.ze via CZ. Ik genas daar zelfs.een kippenoog mee toen ik dacht dat er kompleet uitgerot was door ziekte. Er gingen dagelijks kippen dood jaren geleden bij ons. En vanaf CZ gebruik was het over
 
Kennelijk werkt CZ niet tegen lintwormen als je nog steeds 'rijstkorrels' aantreft in de ontlasting. Dat is ook de hele tijd mijn punt. Je kunt alles wel op natuurlijke wijze proberen aan te pakken, maar het is onvoldoende onderzocht hoe je dat precies moet aanpakken qua dosering en frequentie. Het gevolg is dat iedereen maar wat doet en vervolgens anekdotisch bewijs vs. klinisch bewijs naar elkaar communiceert. Soms gok je goed en helpt het, soms gok je fout en helpt het niet of wordt het zelfs erger. M.b.t. het z.s.m. opruimen van spike-eiwitten heb je die tijd niet en kun je dat risico ook niet lopen, dus dan maar bewezen effectief chemisch gif er tegenaan gooien.

Mike
 
Ik ben vorig jaar een paar keer bij Tanja geweest en zij heeft me toen Rizol aangeraden en extra sterke Silymarin. Maar zoals ik uit jouw antwoord van een paar posts terug begrijp, werkt dat niet op geknutselde zaken en parasieten.
Voordat ik echter iets durf te gaan nemen, zou ik graag willen weten wat jij dan zelf gaat nemen. Sorry ik weet dat ik me daarmee afhankelijk opstel, maar het is nogal wat om zomaar iets te gaan nemen wat toch niet zonder werking is.

Dorothé
Jij hebt geen Lyme kuur gedaan, ik had toen nog niet de mogelijkheid dat te onderzoeken in mijn eigen praktijk. Maar Rizol werkt tot op zekere hoogte tegen bepaalde parasieten, door de combinatie van ozon en etherische olie. Ik zou er niet op vertrouwen dat het werkt tegen de gentherapie. En zorgen dat je lichaam verder niks te doen heeft door alle parasieten/belastingen/schimmels/metalen op te ruimen lijkt mij een goed idee.
 
Laatst bewerkt:
Kennelijk werkt CZ niet tegen lintwormen als je nog steeds 'rijstkorrels' aantreft in de ontlasting. Dat is ook de hele tijd mijn punt. Je kunt alles wel op natuurlijke wijze proberen aan te pakken, maar het is onvoldoende onderzocht hoe je dat precies moet aanpakken qua dosering en frequentie. Het gevolg is dat iedereen maar wat doet en vervolgens anekdotisch bewijs vs. klinisch bewijs naar elkaar communiceert. Soms gok je goed en helpt het, soms gok je fout en helpt het niet of wordt het zelfs erger. M.b.t. het z.s.m. opruimen van spike-eiwitten heb je die tijd niet en kun je dat risico ook niet lopen, dus dan maar bewezen effectief chemisch gif er tegenaan gooien.

Mike
Ik snap jouw punt Mike en als uitgevogeld is welke chemische parasietenmiddelen we kunnen aanschaffen en innemen zal ik dat zeker ook meedoen. Maar als mijn kat 1x in -.wat zal het zijn- het halfjaar een "rijstkorrel " laat zien, denk ik dat het nogal meevalt met parasietenoverload, als ze een verkeerde muis eten kan dat al opnieuw ontstaan. Dan geef ik CZ en werkt dat prima .
 
Jij hebt geen Lyme kuur gedaan, ik had toen nog niet de mogelijkheid dat te onderzoeken in mijn eigen praktijk. Maar Rizol werkt tot op zekere hoogte tegen bepaalde parasieten, door de combinatie van ozon en etherische olie. Ik zou er niet op vertrouwen dat het werkt tegen de gentherapie. En zorgen dat je lichaam verder niks te doen heeft door alle parasieten/belastingen/schimmels/metalen op te ruimen lijkt mij een goed idee.
Dank je Tanja. Nee, ik weet dat het niet tegen Lyme was, want dat hebben we niet onderzocht. Dus we weten niet of ik dat heb en ik weet niet eens of ik symptomen daarvan vertoon. Ik kwam met een ander probleem bij je en ben heel tevreden over de therapie geweest.

Dorothé
 
Ik doe zelf altijd mestonderzoek bij de hond en heb daardoor al 6 jaar niet hoeven ontwormen. Mijn katten poepen in het wild dus dat wordt lastiger...één van mijn katten is een muizenvreter en die heeft soms een lintworm maar dat is makkelijk te herkennen door de rijstekorrels. Die krijgt dus wel af en toe een kuurtje.
Zelf ben ik nooit van het preventief ontwormen maar misschien dat dit door alle nieuwe inzichten nu wel verandert.
Wij doen ook altijd mestonderzoek, zowel voor de paarden, koeien als de hond.
Dit vooral om gericht de eventuele worminfectie te kunnen bestrijden en de dieren de kans te geven een natuurlijke afweer op te bouwen, alles trouwens in overleg met de veearts .
Tot in de jaren 90/00 werd er doorgaans volgens schema ontwormd, waardoor je het ene dier teveel ontwormde en het andere te weinig, wat niet altijd even effectief was.
Aangezien je niet aan preventieve ontworming kunt doen en niet alle middelen even goed bepaalde wormen bestrijden, is het fijn dat je tegenwoordig door het mestonderzoek weet welk dier je waarmee moet behandelen.

Wel een belangrijk punt is liever een kleine overdosering (5-10%) dan onderdosering!!!
In het verleden waren er mensen die regelmatig kleiner doseringen gaven met de gedachtegang dat dat zou helpen, helaas was het enige wat zij ermee bereikten, dat ze resistente superwormen kweekten.
Dus stel je hebt een dier van 470 kg, dan kun je gerust de dosis van 500 kg geven, is absoluut beter dan de dosis van 450 kg.
Het enige middel waarbij je wel heel nauwkeurig moet doseren is moxidextine !!! Dan moet je van te voren het dier zeker wegen!
 
Deze info ontving ik via email:

There are now three studies documenting that the "S" (spike) protein ALONE causes damage – whether you get it from natural infection or from a jab. The spike protein alone causes blood clotting – no covid needed – just the jab.
https://www.biorxiv.org/content/biorxiv/early/2020/12/04/2020.12.04.409144.full.pdf

‘’We show here that S protein alone can damage vascular endothelial cells (ECs) in vitro and in vivo, manifested by impaired mitochondrial function, decreased ACE2 expression and eNOS activity, and increased glycolysis. The underlying mechanism involves S protein downregulation of AMPK and upregulation of MDM2, causing ACE2 destabilization. Thus, the S protein-exerted vascular endothelial damage via ACE2 downregulation overrides the decreased virus infectivity.’’ I am guessing that there is an endless list of ‘rare conditions’ that will be caused by every one of the Vs. basically the body is being told to make the very thing that is causing most of the damage from Cov2.

Mij werd gevraagd wat hier nu precies staat, gezien het moeilijke, medisch technische Engels. Dit is wat ik heb geantwoord:

Kort gezegd komt het hier op neer:

Of je de spike-eiwitten nu oploopt zonder vaccinatie (via aerosolen) of met vaccinatie, ze veroorzaken schade aan de vaatwanden, helpen mitochondrien om zeep (waardoor je celenergie afneemt, je levensenergie) en zorgen voor versuikering van eiwitten (AGEs) en dus bloedproppen en zelfs eiwitplakkaten (denk aan Alzheimer).

Haal die ontwormers/ontluizers in huis en ga die eiwitten opruimen. We hebben allemaal laaggradige ontstekingen hierdoor, die onze levensduur verkorten. Doe het NU!

Inmiddels heb ik ook wat research gedaan naar direct beschikbare eiwitoplossers (mijn term voor wat ze werkelijk doen, vergeet 'ontwormers'). Hier wat beschikbare kandidaten, voor grote honden met het gewicht van een volwassen man of vrouw:

https://petsplace.nl/no-worm-diacur-500-hond-en-kat-anti-wormenmiddel-8713184189066-pps.html (Panacur onder een andere merknaam)

(kies voor 'large')


Als er nog meer mensen willen meezoeken naar ontwormers in tabletvorm voor grote honden (denk aan: 1 tablet = minimaal 10 kg lichaamsgewicht) graag, dit is alleen maar wat ik nu even snel heb kunnen vinden. Samen staan we sterk!

Mike
 
Laatst bewerkt:

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
501.392
Leden
8.632
Nieuwste lid
Pinjo
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan