Parasietenkuren info

In het kader van mijn post van gisteren die ingeslagen is als een bom en tot een artikel is verwerkt door Henk het volgende:

Let op, dit forum is gestart op 11 juli 2011. Op 29 oktober 2011 (!) schreef ik al het volgende artikel:


Lees dit nog eens door en je ziet dat ik 10 jaar geleden al het onderscheid maakte tussen kille ratio en ratio verbonden aan hartintelligentie. Ik citeer Stephen Harrod Buhner. Hij heeft een schitterend boek geschreven hierover dat ik iedereen kan aanraden, dat in het Nederlands is vertaald als Het hart als zintuig - een aanrader!


Mike
hey dit heb ik, misschien nog eens een keer lezen.
 
Judy Mikovits wordt ook genoemd in dit artikel over Suramin van dennennaalden en als antidote en als ondersteuning van de bloedstolsels die de vaccins veroorzaken
(ik was dit bericht al kwijt maar per abuis op covid vaccins geplaatst waar ook prima is natuurlijk)

 
een stukje vertaald in Deepl.com van artikel hierboven,
Beste gezondheidsliefhebber,

Dr. Judy Mikovits heeft onthuld dat de medische wereld al lang op de hoogte is van het tegengif voor de besmetting - een besmetting die nu wordt waargenomen door duizenden mensen die het serum niet hebben genomen, maar slechts in de nabijheid zijn gekomen van anderen die de prik hebben genomen.

(Het woord "serum" wordt hier gebruikt omdat, klaarblijkelijk, de manier om te voorkomen dat men de jab neemt is te zeggen "Ik ben allergisch voor het serum").

Wanneer het medisch establishment en de politieke promotors zichzelf willen vrijstellen van het nemen van inentingen, geven zij zichzelf altijd een legale uitweg, terwijl zij de "burgerij" pushen om de prikken te nemen.

"Ik ben allergisch voor het serum" is een van hun oplossingen.

Het serum nemen is één ding. De proteïne-besmetting die nu in groten getale wordt ervaren door degenen die het serum niet hebben genomen, maar alleen maar een familielid of vriend hebben bezocht die het wel heeft genomen, is geheel nieuw en ongekend.

Wat zijn de bijwerkingen van deze besmetting?

Enorme hoofdpijnen
Microstolsels en plotselinge blauwe plekken in het hele lichaam uitzonderlijk zware menstruatiecycli zowel bij jongeren als bij mensen na de menopauze
Miskramen
Vermindering van moedermelk
Onvruchtbaarheid bij zowel mannen als vrouwen
huisdieren die sterven kort nadat de eigenaars het serum hebben gekregen.
Het tegengif voor de besmetting:

Dit tegengif voor de besmetting, dat al bijna 100 jaar bekend is bij de top van het medisch establishment en ingewijden van de elitaire klasse, heet Suramin, een geïsoleerde verbinding die oorspronkelijk is afgeleid van een extract van dennennaaldolie.

Het is alleen verkrijgbaar via injectie en is een goed bewaard geheim dat tijdens deze "pandemie" niet openlijk beschikbaar is gesteld aan de massa's. Toch is het een effectieve oplossing voor verschillende soorten parasieten en virussen, samen met een groot aantal andere aandoeningen.

Toch kan iedereen nu zijn voordeel doen met deze oplossing door de wortel ervan aan te boren, dennennaald thee, een tegengif dat vandaag de dag vrij verkrijgbaar is in altijd groene bossen en in de achtertuinen van veel mensen.

Hoe kan dit eenvoudige middel zo goed werken tegen zo'n schijnbaar onoverkomelijke aandoening?

Er is een direct verband tussen Suramin (het geïsoleerde extract), dennennaald thee (een heet water extract van de dennen, sparren, ceder, en sparren naalden), en dennenolie (die wordt afgeleid van de naalden door middel van een essentiële olie stoomdestillatie proces).

Alle drie zijn ze afgeleid van de eigenschappen van de naald van de conifeer.

Mijn persoonlijke mening hierover is dat het veel beter is om de hele kruidenbron van de natuur te krijgen dan slechts een klein deel van een extract. Er zijn vele andere voordelen die kunnen worden ontleend aan het hele kruid die zullen ontbreken aan de geïsoleerde chemische stof.

Mijn waarneming is dat diegenen die een hoog niveau van gezondheid handhaven, noch door het serum noch door de overdrachtsbesmetting worden aangetast. Hun immuunsysteem lijkt de bijwerkingen op dit moment af te weren. In de winter, wanneer de proteïnen in hun lichaam worden uitgedaagd door nieuwe ziekteverwekkers, zullen we allemaal onze ware gezondheidstoestand ontdekken.

Iedereen die op het randje van gezondheid zit, of uitgeput is (wat van velen van ons vandaag de dag gezegd kan worden), wordt in verschillende mate beïnvloed.

Het spoor van Suramin naar Dennennaald Thee:

Hier is het spoor van de wetenschap en de gegevens die de afgeleide relatie aantonen tussen dennennaalden en Suramine ("het tegengif van de elist" tegen microbiële ziekten) - en die ook een potentieel tegengif biedt voor diegenen die getroffen zijn door de spike proteïne besmetting (om redenen die worden uitgelegd in de volgende gegevens):


Suramine wordt gebruikt voor de behandeling van menselijke slaapziekte veroorzaakt door trypanosomen - een parasiet.

Specifiek wordt het gebruikt voor de behandeling van Afrikaanse trypanosomiasis in het eerste stadium, veroorzaakt door Trypanosoma brucei rhodesiense en Trypanosoma brucei gambiense zonder betrokkenheid van het centrale zenuwstelsel.[9][10] Het wordt beschouwd als eerstelijnsbehandeling voor Trypanosoma brucei rhodesiense, en als tweedelijnsbehandeling voor Trypanosoma brucei gambiense in het vroege stadium, waar pentamidine wordt aanbevolen als eerstelijnsbehandeling.[10]

Het is gebruikt bij de behandeling van rivierblindheid (onchocerciasis).

Suramine is al bijna 100 jaar beschikbaar voor de medische wereld.

De meest relevante delen worden hieronder samengevat met ondersteunend bewijsmateriaal:

SURAMINE, DE VRUCHT VAN DE VROEGE MEDICINALE CHEMIE:

Toen suramine in 1922 werd geïntroduceerd voor de behandeling van de Afrikaanse slaapziekte, was het een van de eerste anti-infectieve middelen die in een medicinaal-chemisch programma waren ontwikkeld. Uitgaande van de antitrypanosomale activiteit van de kleurstof trypan blauw, gesynthetiseerd in 1904 door Paul Ehrlich, maakte Bayer een reeks kleurloze en meer krachtige derivaten. Molecule 205 was suramine (Fig. 1), gesynthetiseerd door Oskar Dressel, Richard Kothe, en Bernhard Heymann in 1916. De slaapziekte (ook bekend als menselijke Afrikaanse trypanosomiasis [HAT] stond in die tijd in de voorste gelederen van het onderzoek en was geen verwaarloosde ziekte zoals vandaag, en de ontwikkeling van suramine betekende een doorbraak voor het opkomende vakgebied

Vertaald met www.DeepL.com/Translator (gratis versie)
 
Ik denk dat je er met een gewoon thee-extract niet gaat komen. Hier moeten grovere middelen tegenaan gegooid worden. Als je al thee gaat maken van dennenaalden, zorg dan dat je een medicinale sterkte bij elkaar brouwt, een zogeheten infusie. Dat is een relatief grote hoeveelheid langdurig inkoken, zodat het een zeer krachtige potentie krijgt. Een andere manier is om een infusie te maken met alcohol. Er staat van alles te vinden op het internet over hoe dit te doen als je per se een 100% natuurlijk brouwsel wil maken. Ik steek echter liever sneller over en ga gewoon voor chemie.

Mike
 
Ik denk dat je er met een gewoon thee-extract niet gaat komen. Hier moeten grovere middelen tegenaan gegooid worden. Als je al thee gaat maken van dennenaalden, zorg dan dat je een medicinale sterkte bij elkaar brouwt, een zogeheten infusie. Dat is een relatief grote hoeveelheid langdurig inkoken, zodat het een zeer krachtige potentie krijgt. Een andere manier is om een infusie te maken met alcohol. Er staat van alles te vinden op het internet over hoe dit te doen als je per se een 100% natuurlijk brouwsel wil maken. Ik steek echter liever sneller over en ga gewoon voor chemie.

Mike
ik ga dat eens maken, in de tuin van huis van onze dochter staan allemaal dennenbomen (Bosch en Duin) en allicht dat het wat goeds voor haar kan doen. Ook de dennen etherische olie volop gebruiken, dat is een superconcentraat, je maakt (ik niet maar distilleerder) van heel veel plantenmateriaal een hele kleine hoeveelheid van de olie maar daar zit bv geen vitamine C in en in de naaldenthee dan weer wel . Dat las ik ook in de boekjes van Anastasia. Ik geloof niet zozeer in het hele Anastasia verhaal maar wel in de vitamine C die je binnen kunt krijgen via de naalden, al vaker info over gezocht. Ik weet trouwens dat van de Northern Light Black Spruce, groeit in Canada, de meest krachtige stoffen voor distilleren eruit gehaald worden als het op zijn koudst is.
 
Mensen, even iets rechtzetten want ik zie veel misverstanden ontstaan plus egoreacties.

De reden waarom ik ineens gefocust ben op het scoren van anti-parasitaire middelen om de schadelijke gevolgen van deze 'vaccins' teniet te doen is NIET omdat ik gevaccineerden wil redden. Ik krijg nu reacties als 'je moet ze loslaten', dat heb ik al gedaan, zie mijn artikel hierover.

De reden waarom ik achter anti-parasitaire middelen aan ga is ook NIET omdat ik bang ben dat gevaccineerden gaan 'shedden', want daar geloof ik niet in. Ook het verhaal van Judy Mikovits dat huisdieren van gevaccineerden ineens overlijden lijkt mij totale nonsens.

De reden waarom ik WEL gebrand ben op het verkrijgen van anti-parasitaire middelen is omdat ik rekening houd met de totale tirannie, iets wat velen hier op en buiten dit forum kennelijk niet doen, m.i. een onnozele en gevaarlijke mentaliteit. Ik houd er rekening mee dat ze hele wijken afsluiten en dat militairen met de dreiging van een geweerkolf ons laten inspuiten. Of het RIVM dat precies bijhoudt wie wel of niet de prik heeft gehad, zodat de autoriteiten precies weten waar ze moeten zijn om vaccinatie alsnog gedwongen mogelijk te maken.

Ik zie heel veel 'spiritueel ego' om me heen, zowel op dit forum als daarbuiten. Zo van: wij 'verlichten' die 'gezond eten/denken/leven', ons kan niets overkomen. Andere varianten zijn: ik ben al bezig met zelfvoorzienend en off the grid te gaan leven in... (en dan volgt meestal een of ander buitenland). Of: ik heb met niets of niemand wat te maken.

Wees niet naief, mensen, we weten niet hoe ver het moet gaan voordat mensen massaal in opstand komen. Verwacht het ergste en hoop op het beste. De schapen zijn heus niet de enigen die de kop in het zand steken omdat ze dit dystopische toekomstperspectief niet aankunnen, vele 'andersdenkenden' doen dit ook nog steeds. Geef de illusie van keus op, want je hebt straks niets meer te kiezen, en richt je focus op 'damage control'. Voorkomen is beter dan genezen maar als het niet te voorkomen is dan maar genezen!

Mike
 
Tja, wel raar. Aangezien zelfs na gebruik van dit soort middelen zelfs dieren nog vol parasieten blijken te zitten. Er is ook een resistentie voor dit soort middelen. Wie weet kun je een cocktail maken van milbemax en panacur. Misschien nog wat van die drops erbij waar ivermectine in zit die wel vrij verkrijgbaar is.

En anders kun je altijd een receptje vragen bij de dierenarts met de mededeling dat je het vermoeden hebt dat je huisdier schurft heeft.

 
Nog wat meer info over de resistentie van deze middelen

Betaine HCL misschien toch een beter idee?
 
Hallo allemaal, hier een stille meelezer ;-) maar heb nu toch een vraag en weet niet of die hier thuis hoort. Is Elon Musk nu van de deep state of staat hij aan de goede kant? is bizar wat er met de crypto's gebeurd als deze beste man wat roept
Thierry heeft het ook over zijn forum coin die hij wilt gaan opzetten en waarmee je dan kan betalen, is dat dan wel betrouwbaar
groet Loeki
Hier ook al wat over geschreven. Waarschijnlijk wel goede kant. https://www.fatsforum.nl/threads/de-nieuwe-economie.4141/page-2#post-311018
 
Mensen, even iets rechtzetten want ik zie veel misverstanden ontstaan plus egoreacties.

De reden waarom ik ineens gefocust ben op het scoren van anti-parasitaire middelen om de schadelijke gevolgen van deze 'vaccins' teniet te doen is NIET omdat ik gevaccineerden wil redden. Ik krijg nu reacties als 'je moet ze loslaten', dat heb ik al gedaan, zie mijn artikel hierover.

De reden waarom ik achter anti-parasitaire middelen aan ga is ook NIET omdat ik bang ben dat gevaccineerden gaan 'shedden', want daar geloof ik niet in. Ook het verhaal van Judy Mikovits dat huisdieren van gevaccineerden ineens overlijden lijkt mij totale nonsens.

De reden waarom ik WEL gebrand ben op het verkrijgen van anti-parasitaire middelen is omdat ik rekening houd met de totale tirannie, iets wat velen hier op en buiten dit forum kennelijk niet doen, m.i. een onnozele en gevaarlijke mentaliteit. Ik houd er rekening mee dat ze hele wijken afsluiten en dat militairen met de dreiging van een geweerkolf ons laten inspuiten. Of het RIVM dat precies bijhoudt wie wel of niet de prik heeft gehad, zodat de autoriteiten precies weten waar ze moeten zijn om vaccinatie alsnog gedwongen mogelijk te maken.

Ik zie heel veel 'spiritueel ego' om me heen, zowel op dit forum als daarbuiten. Zo van: wij 'verlichten' die 'gezond eten/denken/leven', ons kan niets overkomen. Andere varianten zijn: ik ben al bezig met zelfvoorzienend en off the grid te gaan leven in... (en dan volgt meestal een of ander buitenland). Of: ik heb met niets of niemand wat te maken.

Wees niet naief, mensen, we weten niet hoe ver het moet gaan voordat mensen massaal in opstand komen. Verwacht het ergste en hoop op het beste. De schapen zijn heus niet de enigen die de kop in het zand steken omdat ze dit dystopische toekomstperspectief niet aankunnen, vele 'andersdenkenden' doen dit ook nog steeds. Geef de illusie van keus op, want je hebt straks niets meer te kiezen, en richt je focus op 'damage control'. Voorkomen is beter dan genezen maar als het niet te voorkomen is dan maar genezen!

Mike

Ik denk er ook al een tijdje over na wat de mogelijkheden zijn om onszelf te redden als er gedwongen "vaccinaties" komen. Omdat ik niet weet wat het "vaccin" in het lichaam doet en hoe de schade beperkt kan worden heb ik daar nog geen antwoord op. Als anti-parasitaire middelen hier iets goeds in kunnen betekenen kan dat een optie zijn. Ik hou er ook rekening mee dat iedereen die gedwongen die spuit krijgt geen kans heeft om zoiets als Ivermectine te gebruiken, omdat er daarna opsluiting in een kamp volgt. Of iedereen die geen "vaccin" wil wordt opgesloten en tijdens die opsluiting "gevaccineerd". Daar zit je dan met je voorraad Ivermectine in een keukenkastje. Het klinkt misschien als een extreme gedachte, maar het verbaast mij niet als het echt zo gaat. Het is beter om "extreem" vooruit te denken en dat het later meevalt dan dat het erger gaat worden dan verwacht.
 
Ik denk er ook al een tijdje over na wat de mogelijkheden zijn om onszelf te redden als er gedwongen "vaccinaties" komen. Omdat ik niet weet wat het "vaccin" in het lichaam doet en hoe de schade beperkt kan worden heb ik daar nog geen antwoord op. Als anti-parasitaire middelen hier iets goeds in kunnen betekenen kan dat een optie zijn. Ik hou er ook rekening mee dat iedereen die gedwongen die spuit krijgt geen kans heeft om zoiets als Ivermectine te gebruiken, omdat er daarna opsluiting in een kamp volgt. Of iedereen die geen "vaccin" wil wordt opgesloten en tijdens die opsluiting "gevaccineerd". Daar zit je dan met je voorraad Ivermectine in een keukenkastje. Het klinkt misschien als een extreme gedachte, maar het verbaast mij niet als het echt zo gaat. Het is beter om "extreem" vooruit te denken en dat het later meevalt dan dat het erger gaat worden dan verwacht.
Daarom wellicht een idee om Ivermectine als profylaxe te gaan gebruiken????
 
Dat is een goede vraag. Dit zou alleen maar werken als het middel lang genoeg in je bloed blijft en daardoor dus een langetermijnwerking heeft. Ik weet dat niet, wellicht dat iemand anders deze vraag kan beantwoorden? Waar ik wel kortetermijnvoordelen van zie is de wetenschap die Tanja regelmatig naar buiten brengt dat nagenoeg iedereen wel in meer of mindere mate Lyme heeft. En wie weet hoeveel andere energierovers momenteel verhinderen dat jij op het volle pitje draait. Het kan alleen al daarvoor dus de moeite waard zijn om wat kuurtjes te nemen. Wissel ze ook af i.v.m. mogelijke resistentie. Haal gewoon elke ontwormer of ontluizer in huis die vrij verkrijgbaar is, voorkomen is beter dan genezen!

Mike
 
Ik ben vorig jaar een paar keer bij Tanja geweest en zij heeft me toen Rizol aangeraden en extra sterke Silymarin. Maar zoals ik uit jouw antwoord van een paar posts terug begrijp, werkt dat niet op geknutselde zaken en parasieten.
Voordat ik echter iets durf te gaan nemen, zou ik graag willen weten wat jij dan zelf gaat nemen. Sorry ik weet dat ik me daarmee afhankelijk opstel, maar het is nogal wat om zomaar iets te gaan nemen wat toch niet zonder werking is.

Dorothé
 
Pff, dit zijn wel klachten die men normaal ook aan andere zaken toeschrijft. Als je je er in gaat verdiepen, lijkt het wel alsof alles op parasieten berust

Dorothé
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
501.406
Leden
8.632
Nieuwste lid
Pinjo
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan