parasieten en wormen

Dirtsa

New member
De therapeute wees me op mogelijke parasieten in de darm. Nu heb ik er ondertussen wat over gelezen en werd me bewust dat ik nog nooit eerder een anti parasieten of wormen kuur heb gedaan.

Hebben jullie dit weleens gedaan? Als je leest over de lintworm dan krijg ik de kriebeld...brrrr...

Is het goed om elk jaar een kuur te doen?

De middelen die je bij de drogist kunt halen schijnen goed te werken, maar bevatten ook weer veel troep..

zou het ook met kruiden kunnen?

Heb gelezen over wormwood kruiden... Effectief genoeg?

Ben erg benieuwd naar jullie ervaringen hiermee..

 
@ikke,

Misschien moet je eens bij Dennis langs gaan!

Die is gek op wormen...

Als ik dat tenminste goed begrepen heb.

Sorry, was maar een geintje...

Moet kunnen toch?

Maar hier een poging om toch iets meer zinnigs te zeggen:

Jouw therapeute wees je op mogelijke parasieten in je darm.

Dat vind ik erg vaag klinken...

En op basis van die vaagheid overweeg jij een wormenkuur??

Die therapeute van jou klinkt in deze meer als iemand die aan symptoombestrijding denkt, en minder als iemand die aan oplossingen denkt...

Maar dat is slechts mijn mening, op basis van wat ik hierboven lees...

Ik ken de verdere geschiedenis niet.

Maar ik raad je toch aan om nog even goed te onderzoeken en na te denken of je aan een wormenkuur moet beginnen, terwijl je er niet eens zeker van bent of je daadwerkelijk ook last van wormen hebt...

Sterkte!

 
@ufo

De therapeute heeft dit geconstateerd na een bioresonantie meting. Voor mij blijft dit ook nog steeds een beetje 'vaag' , want ik snap niet hoe zoiets nu echt werkt..

Ik vind bloedonderzoek dan iets betrouwbaarder als het om waarden en meten gaat.. maar ook hierover lees je verschillende dingen..

moeilijk..

 
Ikke, bloedonderzoek is veel beperkter dan bioresonantie om dingen (ziektes in je lijf) te meten.

Je krijgt een arts nooit zover om zoveel te meten in het bloed als in 1 sessie even bij jou kan worden afgemeten bij de bioresonantie.

En je hebt ook gelijk de uitslag al ipv dat je lang moet wachten.

Het is voor veel mensen inclusief mijzelf wennen te bedenken dat je met trilling of energie dingen met gemak kan meten.

Belangrijk is wel ook wie de resonantiemachine bedient en de resultaten interpreteert en hoe die je behandelt.

In elk geval ben ik nu al sinds 2009 bezig met resonantietherapie.

Ik was erg ver heen, maar ik kan nu zeggen dat ik aan het opknappen ben eindelijk.

Gisteren was ik bij een andere resonantiebehandelaar en die heeft kunnen bevestigen waar ik sta: er kwam ongeveer hetzelfde uit als wat mijn eigen behandelaar me ook al verteld heeft.

Zonder had ik het vrees ik niet gered.

Wel ben ik verschillende keren van behandelaar veranderd.

 
Ik zou de H202 doen en ozonapparaat. Ongeacht of het bewezen is welke wormen/parasiewten er ziten.

 
Ik heb laatst een pre-cleanse anti-parasietenkuur gedaan en ben ook bij een orthodontisch arts en bioresonantie behandeld.

~~~~~~~~~~~~

Ik loop nog steeds met de vraag rond hoe groot het risico nu werkelijk is om last te krijgen van parasieten na het eten van rauwe dierlijke producten. Ik verlang er echt naar om alles rauw te kunnen eten, zonder die 2 weken vriezen vooraf. Niet dat ik nou als 'carnivore rawfoodist' door het leven wil gaan, meer mijn leven lang bang zijn voor een voedselinfecties... nee dat zie ik ook niet zitten!

Zou het werkelijk wel gevaarlijk of riskant zijn om gezonde biologische verse rauwe dierlijke producten te eten, wanneer je je gezond en sterk voelt en wanneer je goed op je eten kauwt en er niet te veel water bij drinkt?

 
Quote:
Zou het werkelijk wel gevaarlijk of riskant zijn om gezonde biologische verse rauwe dierlijke producten te eten, wanneer je je gezond en sterk voelt en wanneer je goed op je eten kauwt en er niet te veel water bij drinkt?



Ik las in het boek van Ramiel Nagel - genees tandbederf - dat een aantal voedingsmiddelen bijzonder effectief zijn om tandbederf tegen te gaan (paradontitis)

Hij noemde melk, rauwvlees en als ik goed onthouden heb levertraan.

Vandaag dus maar eens besloten dat er vanaf nu 2x in de week rauw gehakt op het menu staat. Vandaag bij de lunch dus heerlijk een balletje rauw gehakt met ui en wat kruiden en KZZ verorberd, manlief en nog thuiswonende zoon zijn er ook gek op.

Ik at altijd al graag de gehaktballetjes die mijn moeder draaide voor de soep en mijn leven lang zelf ook gesnoept van de eigen soepballen tijdens het draaien.

Vroeger was ik wel bang voor wormen, die heb ik ook lang gehad maar sinds stoppen met tarwe en overmaat aan suiker zo'n 10 jaar geleden, was dat snel verdwenen en kwam zeker niet door het gehakt.

Wat een feest, rauw gehakt met ui zonder schuldgevoel :mrgreen:

Wij eten wel vlees van Schotse Hooglanders, Galloway enz.

 
Marijan, je bent serieus aan de gang met het boek van Ramiel nagel zo te lezen in je andere posts. Merk je al enig verschil?

 
Cham,

ik vind het boek van Ramiel Nagel echt een vervolg, met voortschrijdend inzicht, op het gedachtengoed van Weston Price. Of zou ik dit vinden omdat ik zo graag rauw gehakt wil eten :mrgreen: Mijn schoonmoeder vindt rauw vlees verschrikkelijk vies en ongezond.

Maar serieus, er staan bijzondere en praktische zaken genoemd om gebit (en lijf) op de rit te krijgen. Ik krijg hierdoor weer nieuwe ideeen om nog meer te doen en toch op relatief eenvoudige wijze. Ik ben niet zo van de ingewikkelde recepten en afwisseling maar meer van zeer voedzaam. Heel makkelijk, hoef je niet zo bij na te denken.

Het is bij mij gewoon rauwe melk, kefir, yoghurt, veel roomboter,kokosvet, reuzel en niervet, eieren op alle manieren, vlees, veel bbb (ben ik stapelgek op) en een grote pan kan je echt een aantal dagen van eten, en best wat groente bij vlees en in soep en nu ook salades, ik ben ook altijd al gek geweest op salades met vette dressings.

Mijn gebit gaat al een aantal jaren erg goed, geen gaatjes meer, ik was al een jaar of 5 niet meer bij tandarts geweest en ben nu wel mijn amalgaan aan het verwijderen, deze maand nog 2 behandelingen.

Dan staat er wat mij betreft niets meer in de weg voor mijn schildklier/stofwisseling om wat vlotter te boel te laten stromen.

Ik voel me dus best goed, weinig klachten behalve dan nog steeds regelmatig kans op maagzuurklachten, (gebakken ei valt o.a. niet goed heb ik gemerkt, maar andere keren weer wel, kan er niet precies de vinger op leggen. Ik val nog steeds niet af, bouw wel helaas maar zal wel nodig zijn, ik bouw nu al een paar jaar, heb nog wel de zelfde maat(iets krapper) maar zitten toch wel behoorlijk wat kilo's extra bij.

Ik heb vertrouwen dat het allemaal goed komt.

 
Meestal gaan parasieten van zelf weer weg als je gezond leeft. Ik zal me er niet zo druk om maken. Je gaat niet dood van een parasiet. Als je als mens sterk bent maken parasieten geen kans.

Ik had een tijdje haring gegeten en merk dat ik last kreeg van wormen. Ik stopte met haring en de parasieten verdwenen. Persoonlijk ben ik tegen die kuurtjes van de drogisterij.

Rauwe haring en rauw vlees daar ben ik niet zo weg van.

 
Quote:
ik vind het boek van Ramiel Nagel echt een vervolg, met voortschrijdend inzicht, op het gedachtengoed van Weston Price. Of zou ik dit vinden omdat ik zo graag rauw gehakt wil eten :mrgreen: Mijn schoonmoeder vindt rauw vlees verschrikkelijk vies en ongezond.

Maar serieus, er staan bijzondere en praktische zaken genoemd om gebit (en lijf) op de rit te krijgen. Ik krijg hierdoor weer nieuwe ideeen om nog meer te doen en toch op relatief eenvoudige wijze.


Naar aanleiding van het boek ben ik ook kritischer gaan kijken naar wat ik nog kon verbeteren. Zo heb ik cacao en rijstwafels weggelaten en ben ik nog meer bottenbouillon gaan eten.

Quote:
Ik ben niet zo van de ingewikkelde recepten en afwisseling maar meer van zeer voedzaam. Heel makkelijk, hoef je niet zo bij na te denken.


Dat herken ik ook :mrgreen:

Quote:
Mijn gebit gaat al een aantal jaren erg goed, geen gaatjes meer, ik was al een jaar of 5 niet meer bij tandarts geweest en ben nu wel mijn amalgaan aan het verwijderen, deze maand nog 2 behandelingen.

Dan staat er wat mij betreft niets meer in de weg voor mijn schildklier/stofwisseling om wat vlotter te boel te laten stromen.

Ik voel me dus best goed, weinig klachten behalve dan nog steeds regelmatig kans op maagzuurklachten, (gebakken ei valt o.a. niet goed heb ik gemerkt, maar andere keren weer wel, kan er niet precies de vinger op leggen. Ik val nog steeds niet af, bouw wel helaas maar zal wel nodig zijn, ik bouw nu al een paar jaar, heb nog wel de zelfde maat(iets krapper) maar zitten toch wel behoorlijk wat kilo's extra bij.

Ik heb vertrouwen dat het allemaal goed komt.


Fijn zeg! Hoop dat het voor jou gezin en in het bijzonder voor jou dochter ook nog veel meer goeds mag betekenen!

 
Quote:
Ik had een tijdje haring gegeten en merk dat ik last kreeg van wormen. Ik stopte met haring en de parasieten verdwenen. Persoonlijk ben ik tegen die kuurtjes van de drogisterij.

Rauwe haring en rauw vlees daar ben ik niet zo weg van.


Ik eet zo vaak rauw vlees en ik heb echt geen last van wormen. Je krijgt pas ergens wormen van als er eitjes van wormen in vlees of vis zitten, en dan moeten die eitjes bij jou nog kunnen overleven. Dat je van een hondendrol in de zandbak wormen kunt krijgen kan ik geloven, maar van haring of vers rauw vlees? hoe komen die wormen daar dan in?

 
Het is een soort jeuk bij de anus. Ik heb geen wormen gezien maar herken het van toen ik kind was toen ik wel wormen had. Na het eten van haring krijg ik er last van. Na een tijdje gaat het jeuken weg.

Maar misschien dat het rauwe vlees bij jou beter gaat. Geen idee waarom ik er niet tegen kan en andere mensen weer wel.

 
Als je de parasitaire ballast kent van iemand, dan weet je hoezeer diegene wordt geplaagd door zware metalenvergiftiging. (Dietrich Klinghardt: http://lymelesslivemore.com/speakers/dr-dietrich-klinghardt-md-phd/ 39 min 48 sec)

Zolang onze maatschappij wordt geregeerd door bedrijven, zal ons milieu vervuild blijven.

Bewustwording hiervan helpt om het tij te kunnen keren.

 



Doctors Find Worm in Woman's Brain from pork
Uploaded on Nov 20, 2008

A Phoenix Woman was diagnosed with a brain tumor during surgery to their surprise the tumor was a worm from eating pork or someone handling uncooked pork without washing their hands....So not only can you get it from eating it it can be transferred from unwashed hands!!!!!!

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.831
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan