parasieten en wormen

Als vlees en vis min. 2wk ingevroren is geweest, dan zijn de parasieten dood toch???

Heb vorige week makreel gegeten (2wk ingevroren) ik kwam net tot de ontdekking dat de viseieren, die ik bewaarde voor mijn zoontje, allemaal witte ronde sliertjes heeft op het oppervlak! Deze kan ik maar beter weg gooien nu. Maar ben bezorgt dat ze ook in de door mij gegeten makreel zaten!
 
Ik heb overduidelijk wormen (lintworm), wat is de beste remedie: colloïdaal zilver?
 
je kan (via een therapeut) je ontlasting laten testen op parasieten via de TFT test ( triple feces test) Bij RP analytics (sanitas Humanus)Dan miet je 3 dagen op een rij ontlasting in een lab-buisje doen en opsturen. deze kost 97 euro ( excl. 10 euro admin kosten)

Ik test tegenwoordig via een zelf opgestelde darmherstellijst op verschillende pathogenen ( gisten/ schimmels/ parasieten en virulente factoren) Voor clienten die dit bevestigd willen zien met een labtest, heb ik labbrieven en monsters om de ontlasting op te sturen.


 
Supplementen (natuurlijk) wat je kan inzetten bij parasieten:
- bio para ( biotics research)
- Para DTX ( Vitakruid)
- parasieten kuur van hilda clark
- colloidaal zilver (CZ)... echter dan gaan tevens de goede bacteriën weg en is pro biotica nodig om alles weer op te bouwen

Bij anale jeuk kan je wat CZ bij je anus aanbrengen. Parasieten hebben een cyclus en leggen eitjes. Dan komen ze naar de anus en leggen daar hun eitjes. Je krijgt jeuk en gaat krabben.. en vervolgens zit het onder je nagels en krijg je het weer in je mond en zo is de cirkel rond van herbesmetting. Dus let op als je jeuk hebt.. krab niet op naakte huid maar laat er iets van textiel tussen. Was vaker je handen/ en onder nagels. Bij kinderen is dit bijna niet te voorkomen maar als volwassene kan je er wel opletten. Als je wat CZ op je anus aanbrengt als de jeuk er is .. doodt dat de eitjes daar ook. Dat zou je tevens bij je kids kunnen doen als ze slapen.

Een darmscreening laat goed zien welke bacteriestammen op peil zijn/ of niet ( residente darmflora) zodat je gericht kan gaan aanvullen.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
499.324
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan